We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 nov 2016 - 21:27
Arme Jaypaw man. Hij denkt echt dat iedereen hem haat en is oprecht verbaasd als katten vriendelijk tegen 'm doen. Dat is toch geen leven voor een acc van mij ;( Doet haar acc's dit zelf allemaal aan maar goed lol
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 nov 2016 - 22:03
Littlestream schreef:
Ja
Wou ze niet dood maar ik moest IETS met haar doen
Dus tja xD Maar er komt nog een mini-verhaallijn met haar dus be prepared B)
Oh snap. ja das begrijpelijk, dat had ik dus ook met Snow toen ik met dep af ben gestapt. Wilde der eerst laten dood gaan, ben tbh blij dat ik dat toen nie heb gedaan want heb daarna nog veel plezier aan der gehad hehe
I TRIED TO SMILE BACK AT YOU, BUT ALL I DID WAS CRY
Littlestream
Member
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”