|
|
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| |
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 nov 2016 - 23:50 | |
| - Russetkit, schreef:
- Emberspark schreef:
- Oude topics zijn echt laif <3
Omg jaa <3 <33 @Demi: ga oude topics lezen, hehe :"D - ∞:
--- --- - ∞ αrτ ∞:
--- --- --- --- Sleepy Ember, Thanks Jojo <3 :'D
|
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 nov 2016 - 23:54 | |
| Quiet is smexy x3
Oh, me loves Rout <3 |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| |
| |
Daan 115 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 20 nov 2016 - 23:57 | |
| Vegetarische bitterballen zijn smerig :c I ᖇᕮᗰᕮᗰᗷᕮᖇ ᗯᕼᕮᑎ YOᑌᖇ ᕼᕮᗩᗪ ᑕᗩᑌGᕼT ᖴᒪᗩᗰᕮ IT KISSᕮᗪ YOᑌᖇ Sᑕᗩᒪᑭ ᗩᑎᗪ ᑕᗩᖇᕮSSᕮᗪ YOᑌᖇ ᗷᖇᗩIᑎ |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| |
| |
Kip 330 Actief »"So, what would you little maniacs like to do first?"«
| |
| |
| |
Daan 115 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 nov 2016 - 0:19 | |
| - Quietstep schreef:
- Russetkit, schreef:
- Vegetarische bitterballen zijn smerig :c
ik vind heel veel vegetarisch 'vlees' niet echt lekker .-. helaas Ik moet heel veel stuff zelf maken, omdat ik veganist ben.. Maar ik vond deze Bitterballen en ik dacht, yay, voor als ik eens hartige trek heb... maar ze zijn niet lekker dus nu ben ik teleurgesteld ._. I ᖇᕮᗰᕮᗰᗷᕮᖇ ᗯᕼᕮᑎ YOᑌᖇ ᕼᕮᗩᗪ ᑕᗩᑌGᕼT ᖴᒪᗩᗰᕮ IT KISSᕮᗪ YOᑌᖇ Sᑕᗩᒪᑭ ᗩᑎᗪ ᑕᗩᖇᕮSSᕮᗪ YOᑌᖇ ᗷᖇᗩIᑎ |
|
| |
| |
| |
| |
Daan 115 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 nov 2016 - 0:39 | |
| - Quietstep schreef:
- Russetkit, schreef:
- Quietstep schreef:
- Russetkit, schreef:
ik vind heel veel vegetarisch 'vlees' niet echt lekker .-. helaas Ik moet heel veel stuff zelf maken, omdat ik veganist ben.. Maar ik vond deze Bitterballen en ik dacht, yay, voor als ik eens hartige trek heb... maar ze zijn niet lekker dus nu ben ik teleurgesteld ._. Ik vind 't heel indrukwekkend. Ik heb me de laatste tijd heel wat ingelezen over veganisme en ergens wil ik het wel, maar ik heb absoluut geen idee hoe en wat. Ik ben het samen met een vriendin geworden, dus samen doen we een hoop research en delen we de informatie die we vinden. Sowieso is het enorm belangrijk om goed op je vitamines te letten (extra B12 halen, bijvoorbeeld) en er zijn allerlei receptjes op het internet. Ik ga van de week veganistische kaas maken met een vriendin, ben super benieuwd. En het leuke is, de aankopen in één keer, ja da's duur, maar je doet er wel enorm lang mee, wat het weer goedkoper maakt in verhouding :3 I ᖇᕮᗰᕮᗰᗷᕮᖇ ᗯᕼᕮᑎ YOᑌᖇ ᕼᕮᗩᗪ ᑕᗩᑌGᕼT ᖴᒪᗩᗰᕮ IT KISSᕮᗪ YOᑌᖇ Sᑕᗩᒪᑭ ᗩᑎᗪ ᑕᗩᖇᕮSSᕮᗪ YOᑌᖇ ᗷᖇᗩIᑎ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 nov 2016 - 0:41 | |
| - Russetkit, schreef:
- Quietstep schreef:
- Russetkit, schreef:
- Quietstep schreef:
- Russetkit, schreef:
ik vind heel veel vegetarisch 'vlees' niet echt lekker .-. helaas Ik moet heel veel stuff zelf maken, omdat ik veganist ben.. Maar ik vond deze Bitterballen en ik dacht, yay, voor als ik eens hartige trek heb... maar ze zijn niet lekker dus nu ben ik teleurgesteld ._. Ik vind 't heel indrukwekkend. Ik heb me de laatste tijd heel wat ingelezen over veganisme en ergens wil ik het wel, maar ik heb absoluut geen idee hoe en wat. Ik ben het samen met een vriendin geworden, dus samen doen we een hoop research en delen we de informatie die we vinden. Sowieso is het enorm belangrijk om goed op je vitamines te letten (extra B12 halen, bijvoorbeeld) en er zijn allerlei receptjes op het internet. Ik ga van de week veganistische kaas maken met een vriendin, ben super benieuwd. En het leuke is, de aankopen in één keer, ja da's duur, maar je doet er wel enorm lang mee, wat het weer goedkoper maakt in verhouding :3 Ik wil één dezer weken ook met m'n huisgenote een week veganistisch proberen te eten, om te kijken hoe dat gaat. Ik heb wel het probleem dat ik een enorm kieskeurige eter ben en echt heel veel niet lust - vooral groenten, dus dat wordt nog lastig c': i can't explain what i mean
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it |
|
| |
Daan 115 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 nov 2016 - 0:57 | |
| - Quietstep schreef:
- Russetkit, schreef:
- Quietstep schreef:
- Russetkit, schreef:
- Quietstep schreef:
- Russetkit, schreef:
ik vind heel veel vegetarisch 'vlees' niet echt lekker .-. helaas Ik moet heel veel stuff zelf maken, omdat ik veganist ben.. Maar ik vond deze Bitterballen en ik dacht, yay, voor als ik eens hartige trek heb... maar ze zijn niet lekker dus nu ben ik teleurgesteld ._. Ik vind 't heel indrukwekkend. Ik heb me de laatste tijd heel wat ingelezen over veganisme en ergens wil ik het wel, maar ik heb absoluut geen idee hoe en wat. Ik ben het samen met een vriendin geworden, dus samen doen we een hoop research en delen we de informatie die we vinden. Sowieso is het enorm belangrijk om goed op je vitamines te letten (extra B12 halen, bijvoorbeeld) en er zijn allerlei receptjes op het internet. Ik ga van de week veganistische kaas maken met een vriendin, ben super benieuwd. En het leuke is, de aankopen in één keer, ja da's duur, maar je doet er wel enorm lang mee, wat het weer goedkoper maakt in verhouding :3 Ik wil één dezer weken ook met m'n huisgenote een week veganistisch proberen te eten, om te kijken hoe dat gaat. Ik heb wel het probleem dat ik een enorm kieskeurige eter ben en echt heel veel niet lust - vooral groenten, dus dat wordt nog lastig c': Oh gaaf! I like when people do that :3 Lust je broccoli? Want dat is echt een hele goede groente die vol zit met ijzers. Moet ik wel zeggen, dat in het begin van gewoon omnivoor naar herbivoor gaan je wel wat last kan krijgen van ontlasting, want je lichaam moet wel wennen enzo. Dat heb ik tenminste ervaren en nu is t helemaal goed. I ᖇᕮᗰᕮᗰᗷᕮᖇ ᗯᕼᕮᑎ YOᑌᖇ ᕼᕮᗩᗪ ᑕᗩᑌGᕼT ᖴᒪᗩᗰᕮ IT KISSᕮᗪ YOᑌᖇ Sᑕᗩᒪᑭ ᗩᑎᗪ ᑕᗩᖇᕮSSᕮᗪ YOᑌᖇ ᗷᖇᗩIᑎ |
|
| |
| |
| |
| |
Daan 115 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 nov 2016 - 1:07 | |
| - Quietstep schreef:
- Helaas vind ik broccoli echt niet lekker c': Er zijn behoorlijk wat groenten die ik niet lust, maar ja. Ik weet dat het goed voor me is, dus eet ik het wel.
Ik ben erg benieuwd naar m'n veganistische week c': Gewoon speciale maniertjes zoeken om het te bereiden, in een ovenschotel bijvoorbeeld. Hou me op de hoogte van je vegan week, if you want c: Of gewoon zo'n logboek topic bijhouden ofzo c: I ᖇᕮᗰᕮᗰᗷᕮᖇ ᗯᕼᕮᑎ YOᑌᖇ ᕼᕮᗩᗪ ᑕᗩᑌGᕼT ᖴᒪᗩᗰᕮ IT KISSᕮᗪ YOᑌᖇ Sᑕᗩᒪᑭ ᗩᑎᗪ ᑕᗩᖇᕮSSᕮᗪ YOᑌᖇ ᗷᖇᗩIᑎ |
|
| |
| |
| |
| |
Daan 115 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 nov 2016 - 1:15 | |
| - Quietstep schreef:
- Gelukkig hou ik wel redelijk van koken, dus ik denk dat ik nog wel een beetje creatief kan doen met bepaalde gerechten en eventueel probeer ik wat nieuws c:
Haha, ik zal je op de hoogte houden als we beginnen ^^ Awesome! En mocht je lekkere receptjes maken... *hinthint* Well, ik ga nu slapen. Goodnight x I ᖇᕮᗰᕮᗰᗷᕮᖇ ᗯᕼᕮᑎ YOᑌᖇ ᕼᕮᗩᗪ ᑕᗩᑌGᕼT ᖴᒪᗩᗰᕮ IT KISSᕮᗪ YOᑌᖇ Sᑕᗩᒪᑭ ᗩᑎᗪ ᑕᗩᖇᕮSSᕮᗪ YOᑌᖇ ᗷᖇᗩIᑎ |
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 nov 2016 - 6:17 | |
| |
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 nov 2016 - 7:12 | |
| |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 nov 2016 - 7:37 | |
| |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|