|
|
Freedje 197 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 nov 2016 - 12:50 | |
| - Aspenpaw schreef:
- Eyyy Freedje! c:
Met mij gaat het goed, met jou? Ja hoor c: Straks gezellig naar een feestje yaaay |
|
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| |
| |
Freedje 197 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 nov 2016 - 13:01 | |
| - Aspenpaw schreef:
- Omg gezellig indeed!
- Ik heb nu struggles. Al mijn hoorcolleges zijn opgenomen zodat je ze thuis terug kunt kijken, en de enige die niet wil laden is het college dat ik heb gemist. Fml >.< When life wants to f¨ck you over and over xD |
|
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| |
| |
Freedje 197 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 nov 2016 - 13:10 | |
| - Aspenpaw schreef:
- Naja ik heb de super verstandige keuze genomen om in plaats van te leren niets te doen
*kuch kuch* Stout! Dat is niet hoe ik je heb opgevoed! D: |
|
| |
| |
| |
| |
Sanne 136 Actief Hold fast to dreams for if dreams die, life is a broken-winged bird that cannot fly
| |
| |
| |
Freedje 197 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 nov 2016 - 13:15 | |
| #Renske: De volgende keer moet je beter luisteren naar je moeder! Het is een schande dat je deel uitmaakt van de familie! *huilt dramatisch* #Sanne: Toch niet hetzelfde feestje als mij hè? (nee sowieso niet xD) |
|
| |
| |
| |
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 nov 2016 - 13:17 | |
| ziek eerder naar huis gegaan ;'')) |
|
| |
| |
| |
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| |
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 nov 2016 - 13:21 | |
| Beterschap San ^^
En alvast veel plezier Sanne en Freedje hehe
Kben ook lekker uit, lekker wat inkopen gaan doen~ Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
Freedje 197 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 nov 2016 - 13:25 | |
| - Aspenpaw schreef:
- @Freedje: Ik ben een rebel
ppsstt wanneer worden Sharls baby's bekend? Nu moet mama toch weer boos op je worden, hoor. Er staat immers een datum vermeld in het topic zelf. Wel opletten kindje! D: Maar nee, even serieus: de deadline is 20 november ^^ |
|
| |
| |
| |
| |
Bunny 20 Actief "A rose by any other name would smell as sweet"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 nov 2016 - 16:00 | |
| Hai allemaal ^^ De toets van Latijn vandaag was echt vreselijk moeilijk en het was veel te veel xD Was ook wel een groot stuk om te leren ofc, 6 teksten. Ik had niet genoeg tijd om alles in te vullen dus wat ik open had gelaten om later in te vullen en wat ik het moeilijkste vond heb ik snel snel moeten invullen om toch iets te hebben xD Bij de rest ging het ook niet geweldig, dus ik denk niet dat iemand heel goed heeft iig :') We moeten ook echt aan haar vragen om het examen niet te lang te maken want ze overschat ons echt xD (sorry van de lap tekst hehe)
Also, wil iemand gezellig een topicje met deze naamloze kater? :'))
|
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 nov 2016 - 16:07 | |
| Toen was je plots goed ziek... Ugh... Wrm juist nu :c Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 nov 2016 - 16:09 | |
| @Bunny; Ik wil wel met Vitani? c: @Up; Beterschap <3 |
|
| |
Bunny 20 Actief "A rose by any other name would smell as sweet"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 nov 2016 - 16:09 | |
| Naww, beterschap bo <3 @M; sure ^^ Ik maak wel :') |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 nov 2016 - 16:30 | |
| Ik ben al een hele dag mijn schoolwerk aan het uitstellen... -steekt de schuld op de pannenkoeken- |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|