We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 nov 2016 - 19:45
Ik blijf wel bij Kip, lekker makkelijk (a)
Wie noemt z'n zelf bedachte gerecht nu weer Snert? Het klinkt als snot, of een soort ziekte ofzo :') nu ziet erwtensoep er niet bepaald aantrekkelijk uit maar die naam maakt het er niet beter op haha
It is both a blessing and a curse
to feel everything so very deeply
Snowdance
StarClan
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 nov 2016 - 19:46
Tallshadow schreef:
Oh Renske, je had mijn portie kunnen hebben!
Pas op Kip, nog even en ik krijg t niet meer goed in m'n hoofd (ik noemde ook laatst iemand Eline terwijl ze Nynke bleek te heten en dat wist ik echt niet al zat ze al twee jaar bij me in de klas (a)")
Alles past bij elk nestje met een beetje creativiteit Bo Also, snert is heel simpel te verprutsen, basically altijd, maar het probeersel wat m'n pa speciaal voor mij had gemaakt kon ik niet vies vinden want hij had zo z'n best gedaan :')
Ik dacht echt een seconde dat je het over mij had man xD
Alsoo, ik ben met snert aka erwtensoep zowat opgegroeid en ik vind het echt heerlijk hahah (a)
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 nov 2016 - 19:49
Mijn moeder maakt nooit erwtensoep dus wss lust ze het niet haha xD Ik at voor het eerst spruitjes een jaar geleden ofzo op restaurant (toen ik 15 was dus) want mijn ouders lusten het niet maar ik vind het echt geweldig haha xD (kan ook te maken hebben met de manier waarop het klaargemaakt werd haha :'))