|
|
Nath 198 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 nov 2016 - 18:36 | |
| - Tallshadow schreef:
- Ember heeft de ava van Rout ook gehad dus ik zie je steeds aan voor Dieuw @Kip xD
Dit :"D @Jamie; omygawd ik zag laatst zo'n fluffy plaatje en ik dacht echt meteen "Ace!!" :'p |
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 nov 2016 - 19:09 | |
| - Finchkit. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Ember heeft de ava van Rout ook gehad dus ik zie je steeds aan voor Dieuw @Kip xD
Dit :"D
@Jamie; omygawd ik zag laatst zo'n fluffy plaatje en ik dacht echt meteen "Ace!!" :'p Dit is ook mijn probleem xD ♡ |
|
| |
Bunny 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 nov 2016 - 19:10 | |
| - Finchkit. schreef:
- Tallshadow schreef:
Dit :"D
Omg ik dacht echt dat ik de enige was xD |
|
| |
Demi 468 Afwezig "It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."
| |
| |
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 nov 2016 - 19:20 | |
| - Ophelia schreef:
- Ik ben nu wel weer toe aan de zomer tbh ._.
+1 Ik heb echt een hekel aan al die regen en de kou Those who dream by night, in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it was vanity...
But the dreamers of the day are dangerous men, for they may act their dream with open eyes, to make it possible.
|
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| |
| |
Demi 419 Afwezig "You never understood me,
you never really tried."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 nov 2016 - 19:25 | |
| Sinds ik Shrek gisteren voor het eerst heb gezien, lees ik Shark's naam de hele tijd als Shrek oeps :'I |
|
| |
Bunny 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 nov 2016 - 19:27 | |
| @Kip; ik word het wel gewend haha :') -- Rib is geboren jee <'3
also, iemand moet ooit een kat Sparerib noemen okayy |
|
| |
Jacqueline 104 Actief she's a gorgeous mess of chaos, and you can see it in her eyes.
| |
| |
| |
Bunny 153 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 nov 2016 - 19:31 | |
| - Alex schreef:
- Ribkit schreef:
- @Kip; ik word het wel gewend haha :')
-- Rib is geboren jee <'3
also, iemand moet ooit een kat Sparerib noemen okayy *zit nu al helemaal een dramatische reason voor de naam sparekit te verzinnen* -creepy moordenaar wil de kit vermoorden- Papa:Spaar hem! .. Hmm.. Dat is nog een leuke naam. Weetje, hij is Sparekit vanaf nu 8) Moordenaar: Ja dan kan ie Sparerib heten later!!! |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 nov 2016 - 19:33 | |
| Ik vind sparekit tbh best een leuke naam alleen sparerib verpest het dramatische xD Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
| |
| |
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| |
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 nov 2016 - 19:37 | |
| Ja maar Emma, ik moet kijken oft bij het nestje past anders mag het niet van me <3 en zie je wel dat erwtensoep lekker <3 is gwn like, amazing, alst hetzelfde is dan snap ik nie hoe je het kan verpesten tbh :") Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 nov 2016 - 19:40 | |
| Oh Renske, je had mijn portie kunnen hebben! Pas op Kip, nog even en ik krijg t niet meer goed in m'n hoofd (ik noemde ook laatst iemand Eline terwijl ze Nynke bleek te heten en dat wist ik echt niet al zat ze al twee jaar bij me in de klas (a)") Alles past bij elk nestje met een beetje creativiteit Bo Also, snert is heel simpel te verprutsen, basically altijd, maar het probeersel wat m'n pa speciaal voor mij had gemaakt kon ik niet vies vinden want hij had zo z'n best gedaan :') - #Awesome:
Laatst aangepast door Tallshadow op di 15 nov 2016 - 19:41; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 nov 2016 - 19:40 | |
| Gewoon een Sparekit maken haha xD Also, wat is Snert? :') |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 nov 2016 - 19:41 | |
| Een soort erwtensoep Bunny, idk man :")
en ya maar emma, soms past iets beter omdat het zo nét beter past he <3 Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|