We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 nov 2016 - 19:46
Runningpaw schreef:
Butterstar schreef:
well guys goodbye
rip mimi
en dan heb ik nog een paar topic openen dr niet bij staan xd maar de laatste 6 zijn al die sterfgevallen dus die haal ik dr lekker nu van af. komen wel een andere keer
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 nov 2016 - 19:53
Swiftclaw schreef:
Swiftclaw staat op het punt om te ontploffen, yay <3 Mijn nieuwe, zoveel heftigere Innerstar~
Ace is nu al bang van dr wss (a')
Btw, is het erg dat ik nu ooit eens wil dat Inner gwn in droom Ace heel erg op zijn kop geeft // hij wss nooit meer oog dicht durft te doen of zijn den te verlaten
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 nov 2016 - 19:54
Warpaw schreef:
Swiftclaw schreef:
Swiftclaw staat op het punt om te ontploffen, yay <3 Mijn nieuwe, zoveel heftigere Innerstar~
Btw, is het erg dat ik nu ooit eens wil dat Inner gwn in droom Ace heel erg op zijn kop geeft // hij wss nooit meer oog dicht durft te doen of zijn den te verlaten
wacht maar tot lurk dood is man
Rip Augurkielurkie
♥:
Squirreljuice
Member
Cesanne 516 Actief Curious people are interesting people. I wonder why that is.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 nov 2016 - 19:55
Warpaw schreef:
Swiftclaw schreef:
Hey... Is dat mijn Warpaw? :'D Like... Ik had ooit een Riverclanner genaamd Warpaw met een setje met het rechterplaatje in het onderschrift. Vroeg het me gewoon af :'D
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 nov 2016 - 19:57
.Squirrelpaw schreef:
Warpaw schreef:
Swiftclaw schreef:
Hey... Is dat mijn Warpaw? :'D Like... Ik had ooit een Riverclanner genaamd Warpaw met een setje met het rechterplaatje in het onderschrift. Vroeg het me gewoon af :'D
Ja dit is jou Warpaw B) Dit is er van hem geworden idg xDDD
Bo; Oh my. Ace stapt dan echt van zijn rang af I'm sure
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 nov 2016 - 20:06
Lurkingshade schreef:
Warpaw schreef:
Swiftclaw schreef:
wacht maar tot lurk dood is man
Fallow gaat zo ook niet blij zijn lol. En gaat Lurk dood
Too much time spent staring at the moon, Too much nights left out in the cold, The time has come to stand op and take back what is mine. My life, my choice, my future. My paradise.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 nov 2016 - 20:08
Warpaw schreef:
.Squirrelpaw schreef:
Warpaw schreef:
Swiftclaw schreef:
Ja dit is jou Warpaw B) Dit is er van hem geworden idg xDDD
Bo; Oh my. Ace stapt dan echt van zijn rang af I'm sure
Ik ben gewoon actief en als er een kans is dat Inner bij Ace op visite kan komen, doet ze dat. Een betere begeleiding van uit Starclan kan hij bijna niet krijgen
& Verdomme. Er moet met een cameraatje in mijn kat haar neus gekeken worden wat 130euro gaat kosten. Dan moet er nog maar net iets gevonden worden, wat een poliep of een tumor kan zijn. Als het een poliep is, kan ze makkelijk gered worden en is het klaar... maar god mag weten hoe duur dat nog eens wordt en ik heb die Mousedung 130 euro niet eens. Ik ga echt stuk man Ik zou bijna willen dat ze iets heeft waar door ze niet meer te redden is, want anders ben ik een moordenaar als ik door kosten wordt gedwongen haar te moeten laten inslapen. Ik trek dit niet. Ik zal wel zien waar ik geld vandaan kan halen..