We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 nov 2016 - 16:52
Flintpaw. schreef:
Tornado schreef:
Flintpaw. schreef:
Shallow schreef:
Flintpaw. schreef:
Lola schreef:
Ik had vandaag dus brandoefening met drie graden, en we mochten onze jas niet pakken.
Brrr Maar tijdens een echte brand mag je ook geen spullen meenemen
daarom heb ik mijn telefoon altijd in mijn broekzak B)
Daar past die van mij dus niet in :') Maar ik neem hem als ik de kans heb vast wel mee
wie niet tbh
Mensen met een sociaal leven i guess XD
Wij hadden recent brandoefening en iedereen nam echt op z'n gemak zijn jas en zijn bladen voor de volgende les (om te leren) mee en zelfs de leerkracht nam gewoon rustig haar tas mee dusseuh xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 nov 2016 - 16:53
Winddancer schreef:
Flintpaw. schreef:
Tornado schreef:
Flintpaw. schreef:
Shallow schreef:
Flintpaw. schreef:
Lola schreef:
Ik had vandaag dus brandoefening met drie graden, en we mochten onze jas niet pakken.
Daar past die van mij dus niet in :') Maar ik neem hem als ik de kans heb vast wel mee
wie niet tbh
Wij hadden recent brandoefening en iedereen nam echt op z'n gemak zijn jas en zijn bladen voor de volgende les (om te leren) mee en zelfs de leerkracht nam gewoon rustig haar tas mee dusseuh xD
Volgens mij heeft het met de oefening ook meer te maken met hoe je de weg naar buiten vind en waar je verzameld
Sagebite
Member
✿ Angelica 64 Actief "✿ So I'm the oldest and the wittiest and the gossip in New York city is insidious"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 nov 2016 - 16:55
Flintpaw. schreef:
Winddancer schreef:
Flintpaw. schreef:
Tornado schreef:
Flintpaw. schreef:
Shallow schreef:
Flintpaw. schreef:
Lola schreef:
wie niet tbh
Volgens mij heeft het met de oefening ook meer te maken met hoe je de weg naar buiten vind en waar je verzameld
Wij hadden vorig jaar in januari een brandoefening en toen mochten we zelfs toen niks meenemen. -.- de dag erna was iedereen verkouden lmao
Butterstar
StarClan
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 nov 2016 - 17:14
Onze school doet niet aan brand oefeningen. Ons brandalarm heeft een eigen leven en gaat soms gewoon random af :') Laatste keer was tijdends de toets en we moeten gewoon blijven zitten lmao
It is both a blessing and a curse
to feel everything so very deeply
Aspenpaw.
Member
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 nov 2016 - 17:15
Ja dat hadden wij vroeger ook. Op een gegeven moment ging het brandalarm bijna elke dag af :')
Een paar keer hebben we zelfs een echte brandoefening gedaan, dan moest je inderdaad staan koukleumen buiten.
Those who dream by night, in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it was vanity...
But the dreamers of the day are dangerous men, for they may act their dream with open eyes, to make it possible.
Acornstar
StarClan
Cynthia 3768 Actief
CAT'S PROFILE Age: Dead (120 moons) Gender: Tomcat ♂ Rank: Ancient leader
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 nov 2016 - 17:22
Ik heb ook echt vanalles meegemaakt met brandalarmen.
Een keer zaten we in een lokaal les te hebben en dat was in de kelder waar je van die raampjes bovenaan hebt zitten. Opeens liepen daar veel mensen langs en wij dus afvragen wat er aan de hand was tot de docent zich ineens herinnerde dat er een brandoefening zou zijn. Brandalarm was bij ons dus niet te horen geweest...
En toen ik in mijn examenjaar zat ging het brandalarm af tijdens de allerlaatste les Nederlands en de docent stelde toen voor om te blijven zitten en gewoon door te gaanxD, uiteindelijk moesten we toch naar buiten jammer genoeg.
If you are strong, you'll find responsibility
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain