We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 17:45
Shallow schreef:
Silverkit- schreef:
WACHTWACHTWACHT Shark heeft meer baby's? 0_0
IKR
Shark's stamboom is oneindig lol
Om het even op een rijtje te zetten:
Hij heeft een dochter uit RiverClan: Sunpaw. Hij heeft twee zonen en één dochter uit ThunderClan: Jaypaw, Shikrapaw en Eveningkit. En dan heeft hij sowieso nog twee of drie andere kittens waarvan één momenteel een rogue is en één of twee van BC komen.
Dan even de nesten op een rijtje:
Sunpaw met RC-moeder. Jaypaw en Shikrapaw met TC-moeder. Eveningkit, Shallow en één of twee andere kits met TC-moeder.
If you like Pina Colada's, and getting caught in the rain. If your not into yoga, if you have half a brain. If you like making love at midnight, in the dunes on the cape. Then I'm the love that you've looked for, Write to me and escape.
Satsui
Member
Jamie 519 Actief "What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"
CAT'S PROFILE Age: Definitely more then 13 Moons Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 17:48
Spoiler:
guess who back from the dead
I saw the future in a dream, there was nothing in it. Somebody’s gonna get hurt and I hope it’s not me but I suspect it’ll have to be
Lionreign
Member
Loïs 242 Actief We want that crown
And we want it now
To be the selfish kings
Of a worthless empire
CAT'S PROFILE Age: 2 1 M O O N S Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 17:52
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 18:06
Hmhm, zo maar even zoeken naar mensen voor deze, arm kind :")
I TRIED TO SMILE BACK AT YOU, BUT ALL I DID WAS CRY
Lizardpath
Member
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 18:13
Volgens Pottermore ben ik Gryffindor, maar dat heb ik echt bijna vier jaar geleden ingevuld :') en toen was ik nog lief en onschuldig. Als ik nu meerdere quizzen doe, kom ik bij alle op Slytherin uit (a')
Moonpaw'
Member
Isabelle 111 Actief What makes you different makes you dangerous.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 18:17
Ik wil iets randoms doen met Ace xD No idea why maar gewoon iets fun om zijn reputatie als deus van Shadowclan vast te zetten B) Iemand toevallig suggesties? :"D
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day