We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 16:59
Ik had vannacht zoiets raars btw omg Je weet wel dat gevoel als je op je arm hebt geslapen en je voelt hem niet meer als je wakker wordt? Ik had dat met mijn achterhoofd :'D like how
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 17:20
Winddancer schreef:
Alle namen met dance in zijn cool 8) Je had Rough Roughdance moet noemen haha xD
Nee, Roughflower staat zoveel beter en past ook zoveel beter bij haar. Zo fragiel als een bloem (haar blindheid), maar verder een ruig karakter, al zit daar ook de zachtheid, fragielheid en liefheid van een bloem. Her name suits her~ @Nynke; np c:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 18:23
Eig wil ik nog een liedje in m post gooien maar ik wil hem ook gebruiken voor een volgend topic gvd ;w; gvdddddd
Voor wie Nath? mss kan ik helpen?
Sleep Tight Snowdrop ♥
Snowleopard
Member
Nath 160 Actief That strong father doesn't tell hist cub, 'Son, stay weak so the wolves can get you.' He says, 'Toughen up, this is reality we are living in.'
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 19:06
iemand een topic met Little ? ik wil haar echt meer actief hebben xD
x:
Acornstar
StarClan
Cynthia 3768 Actief
CAT'S PROFILE Age: Dead (120 moons) Gender: Tomcat ♂ Rank: Ancient leader
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 19:16
Ik kan eindelijk de post gaan makenxD, mijn laptop besloot te updaten en toen moest ik etenxD, maar laptop is nog steeds aan het updaten dus heb de computer van mijn ouders maar ingepikt, met wel een irritant toetsenbord, maarja.
If you are strong, you'll find responsibility
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Snowleopard
Member
Nath 160 Actief That strong father doesn't tell hist cub, 'Son, stay weak so the wolves can get you.' He says, 'Toughen up, this is reality we are living in.'
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 19:18
Acorndust schreef:
Ik kan eindelijk de post gaan makenxD, mijn laptop besloot te updaten en toen moest ik etenxD, maar laptop is nog steeds aan het updaten dus heb de computer van mijn ouders maar ingepikt, met wel een irritant toetsenbord, maarja.
The perks of windows, of niet?
Thanks Bo2 voor het setje, I love it <3
Acornstar
StarClan
Cynthia 3768 Actief
CAT'S PROFILE Age: Dead (120 moons) Gender: Tomcat ♂ Rank: Ancient leader
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 19:21
Snowkit~ schreef:
Acorndust schreef:
The perks of windows, of niet?
Thanks Bo2 voor het setje, I love it <3
Windows jammer genoeg ja -.-'
If you are strong, you'll find responsibility
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Winddancer
StarClan
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 19:23
Roughflower schreef:
Winddancer schreef:
Alle namen met dance in zijn cool 8) Je had Rough Roughdance moet noemen haha xD
Nee, Roughflower staat zoveel beter en past ook zoveel beter bij haar. Zo fragiel als een bloem (haar blindheid), maar verder een ruig karakter, al zit daar ook de zachtheid, fragielheid en liefheid van een bloem. Her name suits her~ @Nynke; np c:
Late reactie maar ja, dat is waar. Winddancer past ook wel bij windje, al is der voorvoegsel puur gekozen omdat ik Windbreaker als warriornaam wou ooit xD Maar ik zou het voor geen geld willen veranderen (a) tenzij naar Windstar haha
Shallow
Member
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
CAT'S PROFILE Age: 50 moons Gender: She-cat ♀ Rank: Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 19:25
Oi, ik heb ook een windows. En nu ik het terugheb ben ik bang dat ik dat ook moet doen
Told you so
Snowdrop
StarClan
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.