We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 13:30
Indi schreef:
Bo, blablabla ik kwam van diksmuide dus is lichterveldw en gent ook dichter. Hoewel gent zal vast op hetzelfde neerkomen aangezien het 20 min vanuit brugge is :p
hmhm, ik dacht gwn dat je naar Lichtervelde moest :")
heyhey yanthe! <3 we moeten eens een topic Bane x Tall als je tijd hebt <3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 13:32
Bo, soort van xD moet lichtervelde passeren om de bus in roeselare te kunnen nemen :p jup struggles xD Oh well gent is zo erg nog niet :p Behalve dat mn gsm bijna dood is en ik mn kabeltje heel wss vergeten ben
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 13:34
Psst vanuit Brugge is er ook een naar Roeselare xD okay maar nvm me then~ Gent is idd nog niet zo erg <3 aangezien ik er zowat de helft van m'n leven doorbreng atm XD
Rip Augurkielurkie
♥:
Acefray
Dorpsslet
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 13:34
""Ik vroeg me eigenlijk af wat de precieze reden is dat Tallshadow bij ons slaapt?" miauwde ze, duidelijke verwarring op haar gezicht. Waren die twee meer dan vrienden? Was het een inbreuk op hun relatie om bij hen te gaan liggen? Was dit waarom Canarypaw weg was gegaan?"
Ik hou even heel erg veel Bitterpaw op dit moment.
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 13:36
Acefray schreef:
""Ik vroeg me eigenlijk af wat de precieze reden is dat Tallshadow bij ons slaapt?" miauwde ze, duidelijke verwarring op haar gezicht. Waren die twee meer dan vrienden? Was het een inbreuk op hun relatie om bij hen te gaan liggen? Was dit waarom Canarypaw weg was gegaan?"
He ik heb daar eig niks mee gedaan toen Lurk in de med cat den lag... Ideeën komen, oh dear :"D
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 13:38
Hm... Daar heb ik nog niks van gehoord van die werken... Nja, normaal weet ik wel hoe bij Roeselare te komen, maar nu moet ik er nie meer zijn lol
Rip Augurkielurkie
♥:
Lizardpath
Member
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 13:43
Lurkingshade schreef:
Indi schreef:
Bo, blablabla ik kwam van diksmuide dus is lichterveldw en gent ook dichter. Hoewel gent zal vast op hetzelfde neerkomen aangezien het 20 min vanuit brugge is :p
hmhm, ik dacht gwn dat je naar Lichtervelde moest :")
heyhey yanthe! <3 we moeten eens een topic Bane x Tall als je tijd hebt <3
Zekers!
@Jamie: Acefray mag altijd binnenspringen in het topic van Vole x Bitter c;
The truth is balance. However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.
:.:
:- Art -:
By Flo <'3
By Inge #Secret Santa 2016-2017
Bitterpaw
Member
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 13:43
Acefray schreef:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 13:44
Bo, Riepen ze juist af in het atation v diksmuide :') Ah well let me ttake the bus to school. Heb al zoveel miserie gehad met dat openbaar vervoer en die stomme nmbs xD
-gaat tekenen- meh ff gedacten verzetren heb toch tijd zat :p
Indi ~ Slenderstep ~ Silvergale
Acefray
Dorpsslet
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 13:47
Bitterpaw schreef:
Acefray schreef:
Bitter is so confused ;u;
Ik geef haar gelijk xD Ze geven een verkeerd beeld.
Bo, please doe er wat mee. >3
Yanthe, oeh sure, ik gooi hem erbij~
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Acornstar
StarClan
Cynthia 3768 Actief
CAT'S PROFILE Age: Dead (120 moons) Gender: Tomcat ♂ Rank: Ancient leader
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 13:49
Ik ga maar eens posten, plan was om gisteren alles bij te posten, maar toen begon ik aan de wijnxD
If you are strong, you'll find responsibility
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Snowdance
StarClan
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 13:50
Ik kom er niet uit hnnng Moosekit of Neverkit?? Voor een zwart/grijsharig, dom katertje :') please guys, help me
edit: oja, en hij is gebasseerd op neville longbottom
Lizardpath
Member
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on