|
|
Cynthia 3768 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Dead (120 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: Ancient leader |
| |
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 19:13 | |
| - Halflion schreef:
- People, voel je vrij om te posten in mijn topics hoor :')
TYYYRRIIIOOOOON Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew PM's graag naar Silverdew |
|
| |
Irini 70 Actief Ik koop bijna nooit dreft.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 19:15 | |
| - Gravelsmoke schreef:
- Naja, ik hád een Berner Sennenhond. Hij is nu al een jaar dood hmm...
Ik heb wel babypics van hem. Wilt iemand zien? Wel met gevaar voor eigen leven. Misschien smelt je namelijk helemaal weg Die pups zijn altijd zo aandoenlijk c: Alleen nogal nare ervaringen met de volwassen versie want mijn hond is meerdere keren daardoor aangevallen |
|
| |
Beertje 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 19:17 | |
| Ik ga zo wel wat open topics zoeken om op te reageren denk ik uwu |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 19:19 | |
| @Cynthia; aww, hij 's mooi <'3 Ook een chocolatteke zie ik? :') Ik zal eens zien of ik een foto van den onze kan opgraven hehe xD |
|
| |
Cynthia 3768 Actief
| |
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 19:23 | |
| - Foxshade schreef:
- Gravelsmoke schreef:
Ik heb wel babypics van hem. Wilt iemand zien? Wel met gevaar voor eigen leven. Misschien smelt je namelijk helemaal weg Die pups zijn altijd zo aandoenlijk c: Alleen nogal nare ervaringen met de volwassen versie want mijn hond is meerdere keren daardoor aangevallen Door dezelfde of verschillende? Berners staan namelijk zeker niet bekend om hun agressiviteit. Al zijn er zoveel vergissingen dat Berner Sennen honden zichzelf wel opvoeden, en dat gaat vaak fout. Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew PM's graag naar Silverdew |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 19:24 | |
| Kijk ik heb een gifje gevonden die ik es had gemaakt <'3 - Spoiler:
Is wel al een paar jaartjes geleden, hij ziet er hier zo jong uit woah xD |
|
| |
Irini 70 Actief Ik koop bijna nooit dreft.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 19:26 | |
| - Gravelsmoke schreef:
- Foxshade schreef:
- Gravelsmoke schreef:
Ik heb wel babypics van hem. Wilt iemand zien? Wel met gevaar voor eigen leven. Misschien smelt je namelijk helemaal weg Die pups zijn altijd zo aandoenlijk c: Alleen nogal nare ervaringen met de volwassen versie want mijn hond is meerdere keren daardoor aangevallen Door dezelfde of verschillende? Berners staan namelijk zeker niet bekend om hun agressiviteit. Al zijn er zoveel vergissingen dat Berner Sennen honden zichzelf wel opvoeden, en dat gaat vaak fout.
Verschillende, maar wel van dezelfde eigenaar dus daar zal het wel aan liggen :') |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 19:27 | |
| Ben benieuwd wie het eerst raad wie de papa word van Fallow dr kits <3 |
|
| |
Cynthia 3768 Actief
| |
| |
Bob 150 Actief Without losing a piece of me
How do I get to heaven?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 19:27 | |
| - Bluewisp schreef:
- Ben benieuwd wie het eerst raad wie de papa word van Fallow dr kits <3
Ik denk Ace of Tall. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 19:31 | |
| - Foxshade schreef:
- Gravelsmoke schreef:
- Foxshade schreef:
- Gravelsmoke schreef:
Ik heb wel babypics van hem. Wilt iemand zien? Wel met gevaar voor eigen leven. Misschien smelt je namelijk helemaal weg Die pups zijn altijd zo aandoenlijk c: Alleen nogal nare ervaringen met de volwassen versie want mijn hond is meerdere keren daardoor aangevallen Door dezelfde of verschillende? Berners staan namelijk zeker niet bekend om hun agressiviteit. Al zijn er zoveel vergissingen dat Berner Sennen honden zichzelf wel opvoeden, en dat gaat vaak fout.
Verschillende, maar wel van dezelfde eigenaar dus daar zal het wel aan liggen :')
Ahh, denk de eigenaar dan, want volgens mij staan Berners er bekend om dat ze te lui zijn om honden aan te vallen _O- Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew PM's graag naar Silverdew |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 19:35 | |
| Heel Thornfang's nestje houdt van Thornfang omg I cry. Thanks for the love *cries* |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| |
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 19:38 | |
| - Bitterpaw schreef:
- Shark schreef:
- Heel Thornfang's nestje houdt van Thornfang omg I cry. Thanks for the love *cries*
Ik vond die line over die tom-cat wel leuk want Fever is super gay Oooooh als ze later dat gesprek gaan hebben.... XD "Pap, ik val op meiden. Niet boos worden." "Boos? Boos? Maar dat is juist fantastisch! " XD |
|
| |
Bob 150 Actief Without losing a piece of me
How do I get to heaven?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 19:40 | |
| Wil er nog iemand een topic met Robin? |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| |
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 19:58 | |
| - Bitterpaw schreef:
- Shark schreef:
- Bitterpaw schreef:
- Shark schreef:
- Heel Thornfang's nestje houdt van Thornfang omg I cry. Thanks for the love *cries*
Ik vond die line over die tom-cat wel leuk want Fever is super gay Oooooh als ze later dat gesprek gaan hebben.... XD
"Pap, ik val op meiden. Niet boos worden." "Boos? Boos? Maar dat is juist fantastisch! " XD Supportive Thorn is the best Thorn uwu Thorn heeft daarover dezelfde mening als ik ^^ Al mijn chars, wat voor karakters ze dan ook hebben, supporteren dat wel. Zélfs Shark ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|