We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 12:40
Zal ik een aanmelding schrijven voor de ks van Dieuw, of toch die van Sanne...? :'') Ik heb namelijk nog een kitten in mijn hoofd lmao & die wil ik heel graag uitschrijven (a)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 12:55
Snowpaw. schreef:
Zal ik een aanmelding schrijven voor de ks van Dieuw, of toch die van Sanne...? :'') Ik heb namelijk nog een kitten in mijn hoofd lmao & die wil ik heel graag uitschrijven (a)
Feel the struggel
Oeh wat een leuke naam c: show een foto als hij toegekomen is
Chawl
Deceased
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
CAT'S PROFILE Age: ✝35 moons✝ Gender: Tomcat ♂ Rank: Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 12:56
Deze post altijd zo lekker :3
Judge me
by the cats I avoid
Waspsting
Member
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 13:07
ja, dat heb ik dus ook!! & als ik een hele lange, uitgebreide kittenaanmelding maak, krijg ook meteen ontzettend veel inspiratie en dan moet ik die kitten wel maken lmao c': /kijkt naar haar document/
Acefray
Dorpsslet
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 13:24
Welp dan wil je eens de trein naar huis nemen, beslist de nmbs om de trein tussrn lichtervelde/kortrijk af te schaffen en zit je hier wat te wachteb in gent sint pieters. oh komaan je had maar 1 halte te stoppeen vanuit lichtervelde. Waarom joch nu zit ik hier alweer in oost-vlaanderen :')
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 13:25
Indi schreef:
Welp dan wil je eens de trein naar huis nemen, beslist de nmbs om de trein tussrn lichtervelde/kortrijk af te schaffen en zit je hier wat te wachteb in gent sint pieters. oh komaan je had maar 1 halte te stoppeen vanuit lichtervelde. Waarom joch nu zit ik hier alweer in oost-vlaanderen :')
je kan ook via brugge naar lichtervelde ^^ is wel omrijden, maar als ze nie rijden vanaf die kant vanuit gent is dat snelste optie
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 13:28
Bo, blablabla ik kwam van diksmuide dus is lichterveldw en gent ook dichter. Hoewel gent zal vast op hetzelfde neerkomen aangezien het 20 min vanuit brugge is :p
Indi ~ Slenderstep ~ Silvergale
Lizardpath
Member
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on