|
|
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 20:35 | |
| Nee nee jongens, het wordt Zira!! Stiekem is ze niet dood, het was allemaal fake, en nu komt ze terug om over de Clan waar ze 2 warriors van vermoord heeft te regeren!!!!!1!!!1
Die ene avond wel tho!! Toen was Panther lief tegen haar aw <3 |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 20:36 | |
| Stiekem word het een gereincarneerde versie van Whitelion en Zira tesamen en dan krijgen die kits met Snowdrop en die worden dan daarna leider 8) |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 20:36 | |
| - Panthergrowl schreef:
- Nee nee jongens, het wordt Zira!! Stiekem is ze niet dood, het was allemaal fake, en nu komt ze terug om over de Clan waar ze 2 warriors van vermoord heeft te regeren!!!!!1!!!1
Die ene avond wel tho!! Toen was Panther lief tegen haar aw <3 Zirastar zou heel mooi zijn Ya das eig wel nog waar. Wil panther der nu btw ook dood? <\3Sleep Tight Snowdrop ♥ |
|
| |
Nath 160 Actief That strong father doesn't tell hist cub, 'Son, stay weak so the wolves can get you.' He says, 'Toughen up, this is reality we are living in.'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 20:37 | |
| Innerghost wordt de nieuwe deputy van Shadowclan! |
|
| |
| |
| |
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 20:38 | |
| - Snowkit~ schreef:
- Innerghost wordt de nieuwe deputy van Shadowclan!
Deja vu .. Die goeie ouwe tijd met Shrewstar toch omg <'3 |
|
| |
Nath 160 Actief That strong father doesn't tell hist cub, 'Son, stay weak so the wolves can get you.' He says, 'Toughen up, this is reality we are living in.'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 20:39 | |
| - Snowdrop schreef:
- Snowkit~ schreef:
Best deputy <3 Inner als deputy vond ik ook wel het leukst, tbh. Leader was ook leuk, maar... tweede hand suits het better. Ze kan gewoon veel beter advies geven dan krijgen, dusja. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 20:40 | |
| - Snowkit~ schreef:
- Snowdrop schreef:
- Snowkit~ schreef:
Best deputy <3 Inner als deputy vond ik ook wel het leukst, tbh. Leader was ook leuk, maar... tweede hand suits het better. Ze kan gewoon veel beter advies geven dan krijgen, dusja. Ya <3 *denkt terug aan dat ene topic waar Lurk een lil shiz was en waar innerghost hem op zn dak gaf* goede tijden <3 Sleep Tight Snowdrop ♥ |
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 20:43 | |
| omg ja ik heb altijd zo erg naar innerghost opgekeken dat was leuk!! want toen innerghost innerstar werd begon ik nath beter te kennen/kende ik haar al beter x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 20:50 | |
| Hihi, thanks guys <3 Voor mij was het worden van leader met Inner het begin van een einde met haar, tbh. Deputy zijn was great, maar een echte leader was ze eigenlijk niet. Daarvoor was ze iets te erg een dictatortje en wou ze alles naar haar poten toe laten draaien. Shrewstar die net nog boven haar stond was perfect en voor mij, waren ze een leuk duo. |
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 21:20 | |
| Wilt iemand een setje voor Shal in elkaar flansen? |
|
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| |
| |
Demi 468 Afwezig "It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."
| |
| |
| |
Freedje 225 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 21:38 | |
| Bingewatchen...? *voelt zich dom* |
|
| |
Beertje 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 21:39 | |
| - Zuko schreef:
- Bingewatchen...? *voelt zich dom*
heel veel episodes van een bepaalde serie achter elkaar kijken c': |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 21:43 | |
| I'm strolling around the internet, finding for something to do cuz I finished all my homework... and there's nothing to do and I don't feel like I want to read a book or something... |
|
| |
Freedje 652 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 21:46 | |
| - Feverkit. schreef:
- Zuko schreef:
- Bingewatchen...? *voelt zich dom*
heel veel episodes van een bepaalde serie achter elkaar kijken c': Oh wauw... die kende ik nog niet xD |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 21:48 | |
| Ik zit in bad al anderhalf uur en mn water is koud What is life
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 21:51 | |
| - Butterstar schreef:
- Ik zit in bad al anderhalf uur en mn water is koud
What is life Wat doe jij in een koud bad? Refresh your water :') |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|