|
|
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 13:42 | |
| Hai Beer! ^^ Hoe gaat 'ie? Otter is zoo cute! |
|
| |
Nynke 303 Actief » Still awesome
| CAT'S PROFILEAge: » i died when i was nineteen moons Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 13:42 | |
| |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 13:43 | |
| Tate wekt je netflixmood op <3 Ik kijk hem alleen nog 1 en 5 gezien met dat hotel) en vanavond ga ik weer ahs en twd marathon houden met een vriendin <3 |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 13:44 | |
| - Sweetheart schreef:
- Tate wekt je netflixmood op <3
Ik kijk hem alleen nog 1 en 5 gezien met dat hotel) en vanavond ga ik weer ahs en twd marathon houden met een vriendin <3 Ah ja, ik vond zelf 2 denk ik het best, dus die heb je te goed :"D En 5 vond ik ook geweldig, omdat Lady Gaga <333 & amg, ook twd, echt <33333333 - ∞:
--- --- - ∞ αrτ ∞:
--- --- --- --- Sleepy Ember, Thanks Jojo <3 :'D
|
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 13:46 | |
| - Emberspark schreef:
- Sweetheart schreef:
Ik kijk hem alleen nog 1 en 5 gezien met dat hotel) en vanavond ga ik weer ahs en twd marathon houden met een vriendin <3 Ah ja, ik vond zelf 2 denk ik het best, dus die heb je te goed :"D En 5 vond ik ook geweldig, omdat Lady Gaga <333 & amg, ook twd, echt <33333333 Vanavond ga ik seizoen 2 kijken dus ben benieuwd ;D idd lady gaga is geweldig in dat horror hotel umg <333 TWD is ook bijna klaar en dan meteen seizoen 7 er achter aan plakken die heb ik opgenomen op tv muwhaha >3 |
|
| |
Blob de Beer 22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 13:46 | |
| - Winddancer schreef:
- Hai Beer! ^^
Hoe gaat 'ie?
Otter is zoo cute! ja he c: |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 13:48 | |
| - Sweetheart schreef:
- Emberspark schreef:
- Sweetheart schreef:
Ik kijk hem alleen nog 1 en 5 gezien met dat hotel) en vanavond ga ik weer ahs en twd marathon houden met een vriendin <3 Ah ja, ik vond zelf 2 denk ik het best, dus die heb je te goed :"D En 5 vond ik ook geweldig, omdat Lady Gaga <333 & amg, ook twd, echt <33333333
Vanavond ga ik seizoen 2 kijken dus ben benieuwd ;D idd lady gaga is geweldig in dat horror hotel umg <333 TWD is ook bijna klaar en dan meteen seizoen 7 er achter aan plakken die heb ik opgenomen op tv muwhaha >3 yesh <33 Gaga is echt mn queen tho. & ik ben ook al helemaal bij met twd, maandag nieuwe aflevering <3 ps: als je 7.01 gaat kijken: neem dekens en comfort food mee. You're going to need it ;D - ∞:
--- --- - ∞ αrτ ∞:
|
|
| |
M 95 Actief "I like birds. Because they can fly away when things get too crazy"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 13:50 | |
| - Emberspark schreef:
- Sweetheart schreef:
- Emberspark schreef:
- Sweetheart schreef:
Ik kijk hem alleen nog 1 en 5 gezien met dat hotel) en vanavond ga ik weer ahs en twd marathon houden met een vriendin <3 Ah ja, ik vond zelf 2 denk ik het best, dus die heb je te goed :"D En 5 vond ik ook geweldig, omdat Lady Gaga <333 & amg, ook twd, echt <33333333
Vanavond ga ik seizoen 2 kijken dus ben benieuwd ;D idd lady gaga is geweldig in dat horror hotel umg <333 TWD is ook bijna klaar en dan meteen seizoen 7 er achter aan plakken die heb ik opgenomen op tv muwhaha >3 yesh <33 Gaga is echt mn queen tho. & ik ben ook al helemaal bij met twd, maandag nieuwe aflevering <3 ps: als je 7.01 gaat kijken: neem dekens en comfort food mee. You're going to need it ;D Dekens en food is geregeld! + zaldoekjes :'D.. jammer genoeg weet ik al wat er gebeurd in so7ed1 omdat kindjes gingen spoileren maar ga toch lekker kijken >3 *pakt de zakdoekjes* *sniff* |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 13:52 | |
| Nou ik ga weer eens joggen voor het eerst in 2 weken ofzo dus wens me succes xD |
|
| |
M 95 Actief "I like birds. Because they can fly away when things get too crazy"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 13:52 | |
| |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 13:53 | |
| Good luck Bun, you can do it! c: |
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 13:55 | |
| - Butterstar schreef:
- PANTHER
HIHI JA HIJS HOT |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 13:58 | |
| - Tate schreef:
- Emberspark schreef:
- Sweetheart schreef:
- Emberspark schreef:
- Sweetheart schreef:
Vanavond ga ik seizoen 2 kijken dus ben benieuwd ;D idd lady gaga is geweldig in dat horror hotel umg <333 TWD is ook bijna klaar en dan meteen seizoen 7 er achter aan plakken die heb ik opgenomen op tv muwhaha >3 yesh <33 Gaga is echt mn queen tho. & ik ben ook al helemaal bij met twd, maandag nieuwe aflevering <3 ps: als je 7.01 gaat kijken: neem dekens en comfort food mee. You're going to need it ;D Dekens en food is geregeld! + zaldoekjes :'D.. jammer genoeg weet ik al wat er gebeurd in so7ed1 omdat kindjes gingen spoileren maar ga toch lekker kijken >3 *pakt de zakdoekjes* *sniff* Haha, nou, ik wist ook al wat er ging gebeuren, maar ik heb echt nog steeds een uur zitten janken :'p - ∞:
--- --- - ∞ αrτ ∞:
|
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 13:59 | |
| Mijn hartje gaat kapot om wat Inner's dood aanricht in Shadowclan |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 14:02 | |
| - Roughflower schreef:
- Mijn hartje gaat kapot om wat Inner's dood aanricht in Shadowclan
Wasp haar hart ook! c: |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 14:03 | |
| - Panthergrowl schreef:
- Roughflower schreef:
Wasp haar hart ook! c: Het spijt me! :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 14:04 | |
| - Roughflower schreef:
- Panthergrowl schreef:
- Roughflower schreef:
Wasp haar hart ook! c: Het spijt me! :c Maakt niet uit hoor ghehe het is juist leuk voor haar karakter!! Although ik ben wel heel sad om Inners death hoor :U |
|
| |
Beertje 1076 Actief Your kisses
are written in my
mind
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 14:09 | |
| - Panthergrowl schreef:
- Roughflower schreef:
- Panthergrowl schreef:
- Roughflower schreef:
Wasp haar hart ook! c: Het spijt me! :c Maakt niet uit hoor ghehe het is juist leuk voor haar karakter!! Although ik ben wel heel sad om Inners death hoor :U me to :c al kan ze nu wel haar zoon weer zien en haar partner 3 en panther moet een topic met zijn mooie dochter xD
Laatst aangepast door Dauntrose op za 12 nov 2016 - 14:11; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 14:10 | |
| omg yeess de prophecy van tc is bekend <3
hnnng, ik wil dat Snow nog voor dat ze warrior wordt wat minder naïef tegenover de andere clans zal zijn lmao maarr ik wil d'r ook geen trauma's oplopen want ze is veel te blij en da's zo leuk ;-; |
|
| |
Anonymous 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 nov 2016 - 14:10 | |
| Panthergrowl blijft imo echt de meest smexy tom van RC omg xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |