|
|
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 nov 2016 - 21:09 | |
| Sterkte Demi Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| |
| |
Kip 1108 Actief ➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips
| CAT'S PROFILEAge: ✘ 41 moons strongGender: She-cat ♀Rank: ✘ Deputy |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 nov 2016 - 21:12 | |
| - Robinsong schreef:
- Sweetheart schreef:
- Wolfkit., schreef:
- Ben ik de enige die echt een stronthekel heeft aan groepsopdrachten? Ik zit dus met 3 jongens in een groepje, waarvan 1 ongeveer 3 keer op school is gekomen dit jaar en de andere twee voeren letterlijk geen flikker uit. Moesten het project dus voor vrijdag avond inleveren. Nou, ik heb alleen mijn eigen stukje :')
Dit. Precies dit. Ik had dit ook en het telde voor mijn PTA (examencijfer) en hun deden geen ene flikker! En nu moet IK de presentatie alleen doen plus de verslagen maken omdat ik naar de rugklinkiek moest. Groepsopdrachten zuigen als hel Zodra een leraar het woord groepsopdracht maar denkt is het bij mijn vriendengroep echt gelijk van "squad assemble!" in de angst dat we met iemand anders in een groep worden gezet. SAME maar ik was, samen met die 3 idioten, ziek de dag dat je groepjes moest maken. :/ We moeten dus een documentaire maken over een maatschappelijk probleem en ze weten niet eens ons onderwerp meer rip @Demi; gecondoleerd :c 10 is echt een knappe leeftijd zeg! Gods of slaughter's favorite daughter Slap Count: 08 Kill Count: 02 |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 nov 2016 - 21:16 | |
| Woepwoep weer gepost met deze crazy gurl <3 nog iemand die een topicje met der aandurft? |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| |
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| |
| |
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 nov 2016 - 21:19 | |
| Leuk leuk. Komt voor elkaar c: wie opent? |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 nov 2016 - 21:21 | |
| - Sweetheart schreef:
- Leuk leuk. Komt voor elkaar c: wie opent?
Zou jij willen doen, ik moet nog wat bijposten hier en daar c': Quiet is wel gewond door het gevecht, dus komt het kamp niet uit. a leash can be pulled from either end. |
|
| |
Fien, Fifi 89 Actief When you tear out a man's tongue, you are not proving him a lair, you're only telling the world that you fear what he might say.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 nov 2016 - 21:22 | |
| - Nevermind schreef:
- Iemand een topic met deze derperd? ^^
Halflion? Wil jij maken? :3 Once you've accepted your flaws, no one can use them against you. |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 nov 2016 - 21:22 | |
| - Halflion schreef:
- Nevermind schreef:
- Iemand een topic met deze derperd? ^^
Halflion? Wil jij maken? :3 Sure! Zal zo linkje dan naar je gooien <3 Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 nov 2016 - 21:23 | |
| - Bitterpaw schreef:
- Sweetheart schreef:
- Leuk leuk. Komt voor elkaar c: wie opent?
Zou jij willen doen, ik moet nog wat bijposten hier en daar c': Quiet is wel gewond door het gevecht, dus komt het kamp niet uit. Isgoed ^^ vanavond staat er een linkje in je inbox |
|
| |
Freedje 197 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 nov 2016 - 21:25 | |
| - Sweetheart schreef:
- Woepwoep weer gepost met deze crazy gurl <3 nog iemand die een topicje met der aandurft?
Ik met Shark of met Light, pls? ;D |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 nov 2016 - 21:26 | |
| Hee Marlie! Ik vroeg me af of je Sweetheart ooit van mij hebt overgenomen? Want ik meen me dat te herinneren maar ik vind er niets van terug en dus twijfel ik nu aan mezelf en dat vind ik niet leuk xD Niet echt voor een andere reden tbh :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 nov 2016 - 21:30 | |
| @Freedje; Hm lijkt me beide erg leuk, kies jij maar wie! ^^ @Bunny; Yaa! Ik heb Sweet(kit) toen van jou overgenomen toen ik nog een little noob was gheghe |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 nov 2016 - 21:30 | |
| |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 nov 2016 - 21:31 | |
| idk waarom, maar Johnny de Mol was daarstraks hier op de stichting (en met stichting bedoel ik de plek waar ik op dit moment "woon" want problemen en shit maar whatever dit is niet het LJH dus ik ga er nu niet op in). Ik heb weinig met BN'ers en zo ik kijk zo goed als nooit TV of zo :') maar om een of andere reden vond ik dit even meldenswaardig aangezien zoiets niet iedere dag gebeurt :') |
|
| |
Bob 150 Actief Without losing a piece of me
How do I get to heaven?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 nov 2016 - 21:32 | |
| IT WASN'T SIN! IT WAS THE SYSTEM!
@Demi: Gecondoleerd. |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 nov 2016 - 21:35 | |
| @Matlie; okay, mooi, dan begin ik toch niet te hallucineren xD Ik ben blij dat ze toch actief is want ik had haar eigenlijk alleen maar aangemaakt voor de naam oeps (a) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 11 nov 2016 - 21:37 | |
| @Buns; Ik vond het echt een geweldige plot op haar helemaal evil te maken en haar naam Sweetheart is xD ben blij dat ik der over heb genomen zeg <3 ma little bean |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|