|
|
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 16:53 | |
| Wow eindelijk van mijn koppijn af c: |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 16:54 | |
| HEY buns! c: Met mij gaat het goed! En jou? |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 16:55 | |
| Gaat goed Nyn ^^ Ben net terug van Brickmania Antwerpen, m'n broer vond het geweldig geslaagd haha xD Was wel echt veel volk sheez. |
|
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| |
| |
Jacqueline 636 Actief look what you've done
| |
| |
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 17:03 | |
| Huehue, Whifflepaw is zo slecht... liefje! |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 17:04 | |
| Psst Nath Is het goed als ik een post maak in het rouwtopic waarin wind en rough aankomen in het camp? c: |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| - Winddancer schreef:
- Psst Nath
Is het goed als ik een post maak in het rouwtopic waarin wind en rough aankomen in het camp? c: Not yet, ze komen wel ruim later, want... ja want :') We zien wel wanneer ze aankomen bij het kamp in het death-topic en dan kunnen we posten in het rouw-topic c: |
|
| |
| |
| |
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 17:05 | |
| - Whifflepaw schreef:
- Wow eindelijk van mijn koppijn af c:
Het lijkt alsof je het aan mij gegeven hebt want nu heb ik hoofdpijn :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 17:06 | |
| - Smokegaze schreef:
- Winddancer schreef:
- Psst Nath
Is het goed als ik een post maak in het rouwtopic waarin wind en rough aankomen in het camp? c: Not yet, ze komen wel ruim later, want... ja want :') We zien wel wanneer ze aankomen bij het kamp in het death-topic en dan kunnen we posten in het rouw-topic c: Okay (a) Iets te enthousiast blijkbaar, oepss. xD -- Ik heb ook zin om een aanmelding te maken voor een kit van Shark maaar ik wil beginnen met een kitten omdat ik totaal niet op de hoogte ben en met kittens is dat niet nodig meh xD |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 17:06 | |
| |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 17:08 | |
| |
|
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| |
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 17:09 | |
| - Runningpaw schreef:
- Snowpaw. schreef:
- Alleen zat Snowpaw de vorige keer er niet bij /kijkt jacq aan/ <'3
Ik ben te lui om er een te maken, dus willen jullie het doen, doe het vooral xD IK WIST DAT IK ER EEN WAS VERGETEN ERBIJ TE DOEN IK GA ER NU NOG EEN MAKEN XD HAHA geeft niet hoor <33 ... dat doet me aan iets denken tho /gaat snel verder met het uitwerken van moose/ zal moose aka neville longbottom beter bij riverclan of bij shadowclan passen?? bij sc gaat hij wss meer gepest worden maar idk. rc is ook wel cool |
|
| |
~ Moo Moo 297 Actief “A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 17:11 | |
| WACHTWACHTWACHT Shark heeft meer baby's? 0_0 Gravelsmoke - Silverdew - Nightthorn |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 17:11 | |
| - Snowpaw. schreef:
- Runningpaw schreef:
- Snowpaw. schreef:
- Alleen zat Snowpaw de vorige keer er niet bij /kijkt jacq aan/ <'3
Ik ben te lui om er een te maken, dus willen jullie het doen, doe het vooral xD IK WIST DAT IK ER EEN WAS VERGETEN ERBIJ TE DOEN IK GA ER NU NOG EEN MAKEN XD HAHA geeft niet hoor <33 ... dat doet me aan iets denken tho /gaat snel verder met het uitwerken van moose/ zal moose aka neville longbottom beter bij riverclan of bij shadowclan passen?? bij sc gaat hij wss meer gepest worden maar idk. rc is ook wel cool Ik heb Thunderclan altijd een soort Gryffindor gevonden :') Windclan is Hufflepuff Riverclan is Ravenclaw En Shadowclan is Slytherin Tenminste, zo zie ik het :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 nov 2016 - 17:12 | |
| - Silverkit- schreef:
- WACHTWACHTWACHT
Shark heeft meer baby's? 0_0 IKR |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |