|
|
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 20:26 | |
| - Halflion schreef:
- Shark schreef:
- Ik vind hem als kat precies knapper dan als mens
Ghehehehe
de you're in je sig moet your zijn uwu i can't explain what i mean
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 20:26 | |
| Hee Demi! Heb je zin in een topicje Quietstep x Amberpaw? c: |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| |
| |
Karbonkel 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 20:28 | |
| jongens even een tip gooi je afwasborstel niet in de wasmachine, want daar gaat hij stuk van >.< |
|
| |
Bo~ 199 Actief I lost my way inside the truth
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 20:36 | |
| - Smokepaw. schreef:
- Urgh hij reageert wel in de groepschat...jongens zijn soms zo frustrerend --' Anyways dankzij hem ga ik wel wat work outs doen namelijk pompen, wish me good luck.
Haha ik voel je hoor xD Het ligt er ook wel aan wat voor jongen het is Ik heb er eentje die gewoon wat sociaal awkward is en niet weet hoe ie op dingen moet reageren xD |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 20:37 | |
| - Flintpaw. schreef:
- jongens even een tip
gooi je afwasborstel niet in de wasmachine, want daar gaat hij stuk van >.< ... waarom? Waarom zelfs? IK STERF THO DIT IS ZO GRAPPIG XD -- KAN IEMAND PLS HELPEN MET MEE PLAATJES ZOEKEN VOOR SHARK? HIJ IS EEN LICHT BRUIN-WITTE TABBY EN IK BEN ZO KIESKEURIG AAAAAH ;_; |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| |
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 20:39 | |
| - Routpaw schreef:
- Ik kan wel kijken of ik wat heb c: ik ken je struggles xD
heb btw echt medelijden met Sharl c': Hij's echt een prima deputy, maar Jinx gaat toch een schijthekel aan hem krijgen HAHA Sharl is een coole naam xDDD
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 20:41 | |
| Wanneer er niemand meer reageert in chats -_- |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 20:42 | |
| - Routpaw schreef:
heb btw echt medelijden met Sharl c': Hij's echt een prima deputy, maar Jinx gaat toch een schijthekel aan hem krijgen HAHA Brat mag hem ook niet (A) |
|
| |
Bananamy (Amy) 633 Actief
| |
| - Longkit' schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Urgh hij reageert wel in de groepschat...jongens zijn soms zo frustrerend --' Anyways dankzij hem ga ik wel wat work outs doen namelijk pompen, wish me good luck.
Haha ik voel je hoor xD Het ligt er ook wel aan wat voor jongen het is Ik heb er eentje die gewoon wat sociaal awkward is en niet weet hoe ie op dingen moet reageren xD Hij is een sweet guy en ik kon het wel goed vinden met hem op animator cursus maar hij is Nogal gesloten maar zodra hij losser komt is hij wel sociaal, hij is grappig en heeft concentratiestoornis wat best schattig is want dan let ie niet op en tja das wel grappig en schattig xd en erg aanhankelijk is hij ook niet, maar ik ben altijd bang dat jongens met mijn gevoelens spelen en tja het ging wel lekker in de groepschat en prive. Hij reageerde met hey cutie en ik dus met hey lekkerding en daarna vroeg ie hoe het met me ging met zo'n smiley met hartjes ogen en ik reageer terug...no answer anymore :s Nja ik wacht wel af :') Shellshock - Nightshift - Cinderpaw - Howlingpaw |
|
| |
ϟ Michelle ϟ 113 Actief It may comfort you to know that your death, while astonishingly violent, will likely be mercifully swift.
| |
| Hollow mag m :'DDD
Patience and Silence had one beautiful daughter. And her name was Vengeance.
|
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 20:43 | |
| - Butterstar schreef:
- Routpaw schreef:
heb btw echt medelijden met Sharl c': Hij's echt een prima deputy, maar Jinx gaat toch een schijthekel aan hem krijgen HAHA Sharl is een coole naam xDDD Sharl is m'n favoriete karakter op het forum <'3 xD It is both a blessing and a curseto feel everything so very deeply |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| |
| |
Bananamy (Amy) 633 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 20:46 | |
| - Lola schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Longkit' schreef:
- Smokepaw. schreef:
Haha ik voel je hoor xD Het ligt er ook wel aan wat voor jongen het is Ik heb er eentje die gewoon wat sociaal awkward is en niet weet hoe ie op dingen moet reageren xD Hij is een sweet guy en ik kon het wel goed vinden met hem op animator cursus maar hij is Nogal gesloten maar zodra hij losser komt is hij wel sociaal, hij is grappig en heeft concentratiestoornis wat best schattig is want dan let ie niet op en tja das wel grappig en schattig xd en erg aanhankelijk is hij ook niet, maar ik ben altijd bang dat jongens met mijn gevoelens spelen en tja het ging wel lekker in de groepschat en prive. Hij reageerde met hey cutie en ik dus met hey lekkerding en daarna vroeg ie hoe het met me ging met zo'n smiley met hartjes ogen en ik reageer terug...no answer anymore :s Nja ik wacht wel af :') is dit nog steeds die zelfde gast als van kik? :') Nein some one else :3 Shellshock - Nightshift - Cinderpaw - Howlingpaw |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 20:46 | |
| - Routpaw schreef:
- Butterstar schreef:
- Routpaw schreef:
heb btw echt medelijden met Sharl c': Hij's echt een prima deputy, maar Jinx gaat toch een schijthekel aan hem krijgen HAHA Sharl is een coole naam xDDD Sharl is m'n favoriete karakter op het forum <'3 xD NU WEET IK NIET OF JE MIJN ACC BEDOELT OF NIET, MAAR IK KEUR DIT NIET GOED! :c Hij wordt al IC niet serieus genomen en nu OOC ook al niet ;( Why u do this Anyway, thanks dat je wilt helpen tho! <3 #Michelle: <3 |
|
| |
ϟ Michelle ϟ 113 Actief It may comfort you to know that your death, while astonishingly violent, will likely be mercifully swift.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 20:48 | |
| - Shark schreef:
- Routpaw schreef:
- Butterstar schreef:
- Routpaw schreef:
heb btw echt medelijden met Sharl c': Hij's echt een prima deputy, maar Jinx gaat toch een schijthekel aan hem krijgen HAHA Sharl is een coole naam xDDD Sharl is m'n favoriete karakter op het forum <'3 xD NU WEET IK NIET OF JE MIJN ACC BEDOELT OF NIET, MAAR IK KEUR DIT NIET GOED! :c Hij wordt al IC niet serieus genomen en nu OOC ook al niet ;( Why u do this
Anyway, thanks dat je wilt helpen tho! <3
#Michelle: <3 Hollow neemt m serieus <3
|
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 20:49 | |
| ik heb zoon gevoel dat er een nieuwe ship opkomst is shark x hallow |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 20:51 | |
| - Brat schreef:
- ik heb zoon gevoel dat er een nieuwe ship opkomst is
shark x hallow wie zou dr nou niet verliefd worden op Hollow, kijk dr mooie osje dan
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|