|
|
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 20:58 | |
| - Snowpaw. schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Snowpaw. schreef:
- Zal ik Snow wat serieuzer maken wanneer ze warior wordt?? Ik bedoel, ze is veel te hyper en veel te blij enzo hahah
snow kan der evt mee helpen als je wilt hmm :"D volgens mij is ze daar al mee bezig in ons topicje haha :') maar het is tegelijkertijd ook wel sneu, want Snow is echt zo'n levensgenieter en eigenlijk vind ik dat ook best wel leuk :'D Ya, dacht ik dus ook :") Nja, snow heeft ergens ook gwn iemand nodig om der op te vrolijken hmpf :") Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
Empress H 894 Actief That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 20:58 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 20:59 | |
| - Snowpaw. schreef:
- Lurkingshade schreef:
- .Harepaw schreef:
- Not his kits aaah
In het ravijn ermee >:c :c Deerkit zal er wel een stokkie voor steken hoor Als eerste het ravijn in dus Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
Empress H 894 Actief That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 20:59 | |
| |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 21:00 | |
| - Lurkingshade schreef:
- Snowpaw. schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Snowpaw. schreef:
- Zal ik Snow wat serieuzer maken wanneer ze warior wordt?? Ik bedoel, ze is veel te hyper en veel te blij enzo hahah
snow kan der evt mee helpen als je wilt hmm :"D volgens mij is ze daar al mee bezig in ons topicje haha :') maar het is tegelijkertijd ook wel sneu, want Snow is echt zo'n levensgenieter en eigenlijk vind ik dat ook best wel leuk :'D Ya, dacht ik dus ook :") Nja, snow heeft ergens ook gwn iemand nodig om der op te vrolijken hmpf :") Snowpaw at your service m'am && ... poor Deer, meteen trauma's aan d'r pa |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 21:01 | |
| Ik heb de grappigste leerkracht allertijden, o my god xD Dit stuurt ze naar ons: (over een taak die we moeten uploaden) "- er geldt geen excuus (tenzij je met allebei je handen en je hoofd een halfuur vastgezeten hebt tussen de deuren van de bus) om je taak niet op tijd te uploaden. Dus niet op tijd geüpload = 0 (zelfs als je maandag om een of andere reden niet op school bent, tenzij je dan nog altijd vastzit tussen de deuren van de bus, uiteraard)."
Ik lach me dood xD Also, ik moet gaan nu, bye ^^
Laatst aangepast door Winddancer op ma 7 nov 2016 - 21:02; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
dumbass 94 Actief Using a crossbow
for making friends
| |
- Snowpaw. schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Snowpaw. schreef:
snow kan der evt mee helpen als je wilt hmm :"D volgens mij is ze daar al mee bezig in ons topicje haha :') maar het is tegelijkertijd ook wel sneu, want Snow is echt zo'n levensgenieter en eigenlijk vind ik dat ook best wel leuk :'D Ya, dacht ik dus ook :") Nja, snow heeft ergens ook gwn iemand nodig om der op te vrolijken hmpf :") post jij nou ies op het topic voor Silverkit dan wordt Snow nog vrolijker |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
- Snowpaw. schreef:
- Lurkingshade schreef:
- .Harepaw schreef:
- Not his kits aaah
In het ravijn ermee >:c :c Deerkit zal er wel een stokkie voor steken hoor Als eerste het ravijn in dus NOES BABIES - ∞:
--- --- - ∞ αrτ ∞:
--- --- --- --- Sleepy Ember, Thanks Jojo <3 :'D
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 21:02 | |
| - .Harepaw schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Snowpaw. schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Snowpaw. schreef:
snow kan der evt mee helpen als je wilt hmm :"D volgens mij is ze daar al mee bezig in ons topicje haha :') maar het is tegelijkertijd ook wel sneu, want Snow is echt zo'n levensgenieter en eigenlijk vind ik dat ook best wel leuk :'D Ya, dacht ik dus ook :") Nja, snow heeft ergens ook gwn iemand nodig om der op te vrolijken hmpf :") post jij nou ies op het topic voor Silverkit dan wordt Snow nog vrolijker Ik zie nu pas dat het 9 is rip eerst douchen kindje dan ga ik posten echt overal Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 21:02 | |
| - Winddancer schreef:
- Ik heb de grappigste leerkracht allertijden, o my god xD
Dit stuurt ze naar ons: (over een taak die we moeten uploaden) "- er geldt geen excuus (tenzij je met allebei je handen en je hoofd een halfuur vastgezeten hebt tussen de deuren van de bus) om je taak niet op tijd te uploaden. Dus niet op tijd geüpload = 0 (zelfs als je maandag om een of andere reden niet op school bent, tenzij je dan nog altijd vastzit tussen de deuren van de bus, uiteraard)."
Ik lach me dood xD Also, ik moet gaan nu, bye ^^ IK WIL OOK ZO'N DOCENT GEWELDIG & byee! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 21:03 | |
| - Emberspark schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Snowpaw. schreef:
- Lurkingshade schreef:
- .Harepaw schreef:
- Not his kits aaah
In het ravijn ermee >:c :c Deerkit zal er wel een stokkie voor steken hoor Als eerste het ravijn in dus NOES BABIES alleen finnie mag leven want hij is man Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
for making friends
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 21:04 | |
- Emberspark schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Snowpaw. schreef:
- Lurkingshade schreef:
- .Harepaw schreef:
- Not his kits aaah
In het ravijn ermee >:c :c Deerkit zal er wel een stokkie voor steken hoor Als eerste het ravijn in dus NOES BABIES alleen finnie mag leven want hij is man :c Adder wordt man |
|
| |
| |
- Emberspark schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Snowpaw. schreef:
- Lurkingshade schreef:
- .Harepaw schreef:
- Not his kits aaah
In het ravijn ermee >:c :c Deerkit zal er wel een stokkie voor steken hoor Als eerste het ravijn in dus NOES BABIES alleen finnie mag leven want hij is man Seksistisch hoor |
|
| |
| |
| - .Harepaw schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Emberspark schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Snowpaw. schreef:
- Lurkingshade schreef:
- .Harepaw schreef:
- Not his kits aaah
In het ravijn ermee >:c :c Deerkit zal er wel een stokkie voor steken hoor Als eerste het ravijn in dus NOES BABIES alleen finnie mag leven want hij is man :c Adder wordt man goed idee Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
for making friends
| |
- .Harepaw schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Emberspark schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Snowpaw. schreef:
- Lurkingshade schreef:
- .Harepaw schreef:
- Not his kits aaah
In het ravijn ermee >:c :c Deerkit zal er wel een stokkie voor steken hoor Als eerste het ravijn in dus NOES BABIES alleen finnie mag leven want hij is man :c Adder wordt man goed idee xD like i said het kan nog steeds wbw
Laatst aangepast door .Harepaw op ma 7 nov 2016 - 21:05; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 21:05 | |
- .Harepaw schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Emberspark schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Snowpaw. schreef:
- Lurkingshade schreef:
- .Harepaw schreef:
- Not his kits aaah
In het ravijn ermee >:c :c Deerkit zal er wel een stokkie voor steken hoor Als eerste het ravijn in dus NOES BABIES alleen finnie mag leven want hij is man :c Adder wordt man goed idee slecht idee Deer gaat strijden voor de vrouwenrecht |
|
| |
| |
| Lurk houd alleen van zijn zoon Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
for making friends
| |
| Ik ga GOT kijken peepz goodbye russ <3 |
|
| |
for making friends
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 21:06 | |
| Ik ga GOT kijken peepz goodbye russ <3
AWW NEE DAN DAN WEL CUTE MAAR NEE HNNNG |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 21:06 | |
| Deer houdt alleen van haar mammie lmao
&& en byee Beer c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|