We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Wowowowow, je moet me dan eerst uit eten brengen, naar de bios etc.
The moral objections to something so profane
But the deepest of convictions are the darkest positions
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Wowowowow, je moet me dan eerst uit eten brengen, naar de bios etc.
*sign* I just hoped that it was a quick one but fine -,-
:::::
Risingstorm
Member
Science 4 life ❤ 48 Actief You break me down, you build me up, believer. Pain! Let the bullets fly, oh let them rain. My life, my love, my drive, it came from... Pain! You made me a believer.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 19:29
Risingpaw schreef:
Als je een slechte dag hebt, here u go <3
Ik wil wel credits voor het vinden van het filmpje!!! :c
Risingstorm
Member
Science 4 life ❤ 48 Actief You break me down, you build me up, believer. Pain! Let the bullets fly, oh let them rain. My life, my love, my drive, it came from... Pain! You made me a believer.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 19:31
Risingpaw schreef:
Longkit' schreef:
Risingpaw schreef:
Als je een slechte dag hebt, here u go <3
Ik wil wel credits voor het vinden van het filmpje!!! :c
Credits naar deze doos die nu triggered is <\3
Zeer triggered!!!!
Risingstorm
Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 19:58
Argh! Ik word gek! Mijn crush reageert niet meer en eerst wel en tja nu niks enz en ik ben gewoon bang dat hij misschien gewoon met mijn gevoelens te spelen al weet ie niet dat ik op hem crush maar ik word gek 0.O
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 20:15
Urgh hij reageert wel in de groepschat...jongens zijn soms zo frustrerend --' Anyways dankzij hem ga ik wel wat work outs doen namelijk pompen, wish me good luck.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 nov 2016 - 20:15
Shark schreef:
Ik vind hem als kat precies knapper dan als mens
Ghehehehe
Once you've accepted your flaws, no one can use them against you.
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”