|
|
Cynthia 3768 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Dead (120 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: Ancient leader |
| |
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| |
| |
Nynke 303 Actief » Still awesome
| CAT'S PROFILEAge: » i died when i was nineteen moons Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 16:49 | |
| - Amberpaw\" schreef:
- Deerkit. schreef:
- Amberpaw\" schreef:
- Hmm, jammer dat mijn lurkie niet gekozen is xD Alleen nu het dilemma; aanmelden voor een ander nestje (met een andere kitten welteverstaan :')) of niet? ^^"
Also, hi. Ik moet echt leren om te beginnen met hi in plaats van het op het einde van m'n post te zeggen, oeps. Meld hem/haar aan bij Emberspark, en wanneer 'ie gekozen wordt kan 'ie topics hebben met Deer (: Nee, Emberspark zou nooit een kitten Lurkingkit noemen plus ik wil dat idee bewaren voor een eventueel volgend nestje van rough x lurk >D Also, ik denk eerder aan Danger's nestje omdat ik dan nog iemand in thunderclan heb hmm :') Weet iemand of Duststar een warriornaam had? xD Op zijn profiel staat het niet :c EN dan kan hij/zij topics hebben met Snow hehehe. Alsooo, moet je nog reageren bij het topic van Snow & Red :') Of ik ben een erg onoplettend persoon die het totaal over het hoofd gezien heeft c'''': |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 16:49 | |
| Hmmpff, maakt het lekker makkelijk xD -gaat kijken naar synoniemen voor dust- Ik wil niet gewoon een kitten Dustkit noemen okayy (a)
@Nyn (I guess?? xD) Zou kunnen.. Ik zal straks es checken :') |
|
| |
Nynke 303 Actief » Still awesome
| CAT'S PROFILEAge: » i died when i was nineteen moons Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 16:51 | |
| Ja, dit is Nynke hahah |
|
| |
Cynthia 3768 Actief
| |
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 16:52 | |
| Ohw woeps. Niet gezien, hehe xD Cloudkit kan werken, maar dan ga ik es kijken of er interessantere versies zijn van cloud xD Also, mag Gemkit? Ik denk het eerlijk gezegd niet maar ik kan maar vragen hee xD
edit; nevermind, ik ga Smokekit doen x3 |
|
| |
M 1126 Actief "Chew bubble gum like a boss"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 17:02 | |
| *probeert een sheet te maken* F*ck this shit I'm out |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 17:03 | |
| whoo mn dag zit er weer op :d nog even binnen blijven zitten maar zometeen inpakken en wegwezen xd even langs supermarkt en dan lekker naar huis c: pasta eten vanavond
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 17:05 | |
| Mimii Is er een naam voor de overleden moeder van danger's kitten & heb je een beschrijving van Duststar voor me? :')) |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 17:11 | |
| Jullie moeten even geduld hebben voor het awesome nestje dat komen gaat :d |
|
| |
Jacqueline 636 Actief look what you've done
| |
| |
| |
Dieuw 4 Actief It all consumes you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 17:23 | |
| Wnnr je eindelijk na een ongelooflijk lange dag thuis in een dekentje ingepakt zit met een warme kop thee en je geen huiswerk hebt <3 |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 17:25 | |
| ik ben morgen de hele dag vrij btw weet iemand of Doctor Strange een leuke film is? xD |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| |
| |
Cynthia 3768 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 17:28 | |
| |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 17:30 | |
| vandaag was echt een veel te lange dag... tnx Bunny :3 - Stuff:
|
|
| |
Amy 27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 17:32 | |
| Ik ben thuis gebleven was nogal zwaar oververmoeid wegens de drukte van de hele vakantie maar morgen vlieg ik er weer in :3 So you can throw me to the wolves Tomorrow I will come back Leader of the whole pack |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 17:34 | |
| - Howlingpaw schreef:
- Ik ben thuis gebleven was nogal zwaar oververmoeid wegens de drukte van de hele vakantie maar morgen vlieg ik er weer in :3
oh ik ben morgen lekker vrij |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 17:35 | |
| - Howlingpaw schreef:
- Ik ben thuis gebleven was nogal zwaar oververmoeid wegens de drukte van de hele vakantie maar morgen vlieg ik er weer in :3
Hee is dit Amy als in AA?? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|