|
|
Renske 9 Actief "I'm not stubborn! I'm just always right"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 16:14 | |
| - Howlingpaw schreef:
- Oh crap sewwes moet ik nog kiezen o.O
RC |
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 16:14 | |
| - Brat schreef:
- Shallow schreef:
- Mijn setjes zijn echt sh!t.
Iemand die snel eentje in elkaar kan flansen? je kan het beter dan ik hoor han xD Ik ben nooit tevreden tbh :') |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| |
| |
Cynthia 3768 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Dead (120 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: Ancient leader |
| |
| |
Amy 27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 16:17 | |
| Oh help dat zij drie geweldige clans nu weet ik het niet 0: So you can throw me to the wolves Tomorrow I will come back Leader of the whole pack |
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 16:18 | |
| - Bitterpaw schreef:
- Shallow schreef:
- Mijn setjes zijn echt sh!t.
Iemand die snel eentje in elkaar kan flansen? Ik wil wel iets proberen, als je me stuurt wat je ongeveer wil? c': Ayy, thank you ^^ je bent een levensredder |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 16:19 | |
| hnnng, kan me niet op wiskunde concentreren :c |
|
| |
Karbonkel 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 16:19 | |
| - Howlingpaw schreef:
- Oh help dat zij drie geweldige clans nu weet ik het niet 0:
doe ienemienemutte |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 16:20 | |
| - Howlingpaw schreef:
- Oh help dat zij drie geweldige clans nu weet ik het niet 0:
Kuch, Windclan! B) |
|
| |
Amy 27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 16:21 | |
| Okay ik ga haar gewoon in SC droppen ik zie haar wel aan voor een SC'er :3 So you can throw me to the wolves Tomorrow I will come back Leader of the whole pack |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 16:22 | |
| - Howlingpaw schreef:
- Okay ik ga haar gewoon in SC droppen ik zie haar wel aan voor een SC'er :3
Jij ziet bijna l je katten SC'er vgm |
|
| |
Loïs 242 Actief We want that crown
And we want it now
To be the selfish kings
Of a worthless empire
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 16:23 | |
| - Howlingpaw schreef:
HEHE nice |
|
| |
Amy 27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 16:25 | |
| - Lola schreef:
- Howlingpaw schreef:
Jij ziet bijna l je katten SC'er vgm Not true ;0 Cinderfell was een geliefde WC'er hoowr en er dwarrelen ergens nog katjes van me van uit TC en RC :'3 LION EN HOWLING MOETEN GEGARANDEERD EEN TOPIC SAMEN KRIJGEN c; |
|
| |
Loïs 242 Actief We want that crown
And we want it now
To be the selfish kings
Of a worthless empire
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 16:26 | |
| - Howlingpaw schreef:
- Lola schreef:
- Howlingpaw schreef:
Jij ziet bijna l je katten SC'er vgm Not true ;0 Cinderfell was een geliefde WC'er hoowr en er dwarrelen ergens nog katjes van me van uit TC en RC :'3
LION EN HOWLING MOETEN GEGARANDEERD EEN TOPIC SAMEN KRIJGEN c; IS GOED! Ik post alleen niet zo snel, ik zeg 't maar vast :') |
|
| |
Amy 27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 16:27 | |
| - .Lionpaw schreef:
- Howlingpaw schreef:
- Lola schreef:
- Howlingpaw schreef:
Jij ziet bijna l je katten SC'er vgm Not true ;0 Cinderfell was een geliefde WC'er hoowr en er dwarrelen ergens nog katjes van me van uit TC en RC :'3
LION EN HOWLING MOETEN GEGARANDEERD EEN TOPIC SAMEN KRIJGEN c; IS GOED! Ik post alleen niet zo snel, ik zeg 't maar vast :') Maakt niet uit :3 |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 16:40 | |
| Ik heb eigenlijk alleen nog maar Rogues actief realiseer ik me. Misschien moet ik maar weer een clankatje maken. |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 16:44 | |
| Hmm, jammer dat mijn lurkie niet gekozen is xD Alleen nu het dilemma; aanmelden voor een ander nestje (met een andere kitten welteverstaan :')) of niet? ^^" Also, hi. Ik moet echt leren om te beginnen met hi in plaats van het op het einde van m'n post te zeggen, oeps. |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 16:45 | |
| ughh ik wil meer dan twee account maar ben bang dat ik ze niet actief hou ) |
|
| |
Nynke 303 Actief » Still awesome
| CAT'S PROFILEAge: » i died when i was nineteen moons Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 16:45 | |
| - Amberpaw\" schreef:
- Hmm, jammer dat mijn lurkie niet gekozen is xD Alleen nu het dilemma; aanmelden voor een ander nestje (met een andere kitten welteverstaan :')) of niet? ^^"
Also, hi. Ik moet echt leren om te beginnen met hi in plaats van het op het einde van m'n post te zeggen, oeps. Meld hem/haar aan bij Emberspark, en wanneer 'ie gekozen wordt kan 'ie topics hebben met Deer (: |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 nov 2016 - 16:47 | |
| - Deerkit. schreef:
- Amberpaw\" schreef:
- Hmm, jammer dat mijn lurkie niet gekozen is xD Alleen nu het dilemma; aanmelden voor een ander nestje (met een andere kitten welteverstaan :')) of niet? ^^"
Also, hi. Ik moet echt leren om te beginnen met hi in plaats van het op het einde van m'n post te zeggen, oeps. Meld hem/haar aan bij Emberspark, en wanneer 'ie gekozen wordt kan 'ie topics hebben met Deer (: Nee, Emberspark zou nooit een kitten Lurkingkit noemen plus ik wil dat idee bewaren voor een eventueel volgend nestje van rough x lurk >D Also, ik denk eerder aan Danger's nestje omdat ik dan nog iemand in thunderclan heb hmm :') Weet iemand of Duststar een warriornaam had? xD Op zijn profiel staat het niet :c |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|