|
|
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| |
| |
Cynthia 3768 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Dead (120 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: Ancient leader |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 nov 2016 - 10:45 | |
| - Butterstar schreef:
- moet ik bang worden van jullie x'D
Misschien wel(A) Edit: oh wauw Canada's immigratiewebsite crashed nadat Trump gekozen wasxD If you are strong, you'll find responsibility
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
- Spoiler:
|
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 nov 2016 - 11:15 | |
| Miep, ik wil pauze. Ik ben moe en ik heb eigenlijk geen idee waarom XD |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 nov 2016 - 11:20 | |
| omdat Trump een grote nachtmerrie is waar je van wil ontstnappen miss Julia? x'D
God ik ga sneller dan ik dacht met mn werk. Maar heb echt honger Dx
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 nov 2016 - 11:36 | |
| |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| |
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 nov 2016 - 11:45 | |
| - Chawl schreef:
- Haha kan Mims.
Ooh hmmm.. heb je genoeg te eten mee? WE hebbben over een kwartiertje lunch maar alsnog xd
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 nov 2016 - 11:48 | |
| Ik heb ook zin in mijn broodjes, maar moet nog even wachten van mijzelf XD I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
Isabelle 111 Actief What makes you different makes you dangerous.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 nov 2016 - 12:05 | |
| - Creamyfrost schreef:
- Ik heb ook zin in mijn broodjes, maar moet nog even wachten van mijzelf XD
Waarom moet je nog even afwachten? Sorry als ik niet vaak online kom, ik heb het momenteel druk met school... Bedankt voor dit mooie Os'je! <3 |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 nov 2016 - 12:08 | |
| Omdat ik anders straks weer honger heb, maar ik ben ze nu aan het opeten (a) I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 nov 2016 - 12:10 | |
| Trump heeft gewonnen WATF |
|
| |
M 1126 Actief "Chew bubble gum like a boss"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 nov 2016 - 12:29 | |
| Hm ik weet niet. Ik vind Trump opzich best wel goed Clinton ook hoor het ligt bij mij gewoon 50/50, ben benieuwd hoe hij het gaat aanpakken
|
|
| |
Bob 150 Actief Without losing a piece of me
How do I get to heaven?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 nov 2016 - 13:07 | |
| - Vitani schreef:
- Hm ik weet niet. Ik vind Trump opzich best wel goed
Clinton ook hoor het ligt bij mij gewoon 50/50, ben benieuwd hoe hij het gaat aanpakken
Hij wil alleen maar alle immigranten het land uitzetten, het homohuwlijk afschaffen, weet niks over politiek, heeft een aanzienlijk aantal rechtzaken tegen hem lopen voor onder andere aanranding en verkrachting etc. |
|
| |
M 1126 Actief "Chew bubble gum like a boss"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 nov 2016 - 13:17 | |
| Tja hij heeft goeie en slechte dingen maar mijn mening blijft c: Trump of Clinton ze zijn beide even apart xD |
|
| |
How do I get to heaven?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 nov 2016 - 13:27 | |
| True. Ze zijn beiden niet perfect, mmaar ik zou me wel beter voelen als de president enige politieke ervaring en respect voor vrouwen zou hebben.
Maar ik vind Trump's vice-president echt een walgelijk mannetje. Hij heeft een wet opgesteld die mensen het recht geeft om anderen diensten te weigeren omdat ze gay zijn. Ook is hij een voorstander van conversion therapy. Dat stelt dat gay zijn een mentale ziekte is die je doormiddel van therapie, en dat maakt me gewoon ziek. |
|
| |
27 Afwezig I don't want to buy what they're selling these days, saying feeling and falling is all a mistake
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 nov 2016 - 13:36 | |
| Toch voorspel ik wel dat hij in de komende 4 jaar vermoord gaat woorden, of tenminste dat iemand een poging maakt |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 nov 2016 - 13:37 | |
| Ahh waarom gaat het overal over Trump xD Ik moet echt van het internet af tot het een beetje over is xD Weetje, ik ga wel posten. De katten kennen Trump toch niet :') |
|
| |
How do I get to heaven?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 nov 2016 - 13:40 | |
| - Whitepaw\" schreef:
- Toch voorspel ik wel dat hij in de komende 4 jaar vermoord gaat woorden, of tenminste dat iemand een poging maakt
Als hij vermoord word dan word zijn vice-president zijn vervanger en Mike Pence is echt de nachtmerrie van de LGBT-comunity. Dus das dan stiekem ook best balen. |
|
| |
27 Afwezig I don't want to buy what they're selling these days, saying feeling and falling is all a mistake
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 nov 2016 - 13:42 | |
| - Robinsong schreef:
- Whitepaw\" schreef:
- Toch voorspel ik wel dat hij in de komende 4 jaar vermoord gaat woorden, of tenminste dat iemand een poging maakt
Als hij vermoord word dan word zijn vice-president zijn vervanger en Mike Pence is echt de nachtmerrie van de LGBT-comunity. Dus das dan stiekem ook best balen. in 2018 hebben we gwn dikke hungergames |
|
| |
How do I get to heaven?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 nov 2016 - 13:42 | |
| - Whitepaw\" schreef:
- Robinsong schreef:
- Whitepaw\" schreef:
Als hij vermoord word dan word zijn vice-president zijn vervanger en Mike Pence is echt de nachtmerrie van de LGBT-comunity. Dus das dan stiekem ook best balen. in 2018 hebben we gwn dikke hungergames Michelle Obama als we geluk hebben. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|