We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
er is ook eigenlijk al best lang geen Bc nest meer geweest :')
Cobra moet eig iemand fixen en dan is iedereen gelukkig
HAHAHAH FARAI die zouden hun eigen kinderen opeten omg
Jup en ze zouden er nog een wedstrijd van maken ook
Ik zet m'n geld op Farai :') ga zo weer op hun topic reageren! Mag ik trouwens even zeggen dat je echt geniaal met hem post :'D Moest er echt om lachen haha
Ik ook want Cobra is een pussy tbh :"D en thank u <3 maakt me tbh echt heel blij ;w; <3 Hij is ook heel leuk om mee te posten hehe, vind het ook geweldig om op dat topic te posten XD
and as he was the black canvas
they drew stars and a moon to make him a glorious night
Ik ben moe van trainenxD, maarja ga maar wat posten als het me lukt, want heb van het weekend er ook niet veel tijd voor, te veel verjaardagen, werk en een wedstrijd...
If you are strong, you'll find responsibility
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Satsui
Member
Jamie 519 Actief "What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"
CAT'S PROFILE Age: Definitely more then 13 Moons Gender: Tomcat ♂ Rank:
Eig moeten ze een groot familie topic hebben B) never moet zijn kleine bro ontmoeten <3
satsui haat dan iedereen want ze hebben hem achtergelaten tss!!!!
Lítill wist niet dat het zijn zoon was tss!!!
HET IS EEN SCHIZOFREEN HET IS HEM AANGEPRAAT OKE SORRY
NOU HELAAS Lítill is anders wel de beste pap ever B(
+1000000000000000000000000000000000000000
satsui probs slechtste zoon ever rip klik op zijn sig love joe
Zolang hij killt is het voor Lítill een goede zoon
HAHAHHA ja maar hij wilt niet killen en dan jankt hij omdat hij hoort dat hij heeft gekillt Omg??? Mag never het een hug geven??? Never is best bro gvd
and as he was the black canvas
they drew stars and a moon to make him a glorious night
Eig moeten ze een groot familie topic hebben B) never moet zijn kleine bro ontmoeten <3
satsui haat dan iedereen want ze hebben hem achtergelaten tss!!!!
Lítill wist niet dat het zijn zoon was tss!!!
HET IS EEN SCHIZOFREEN HET IS HEM AANGEPRAAT OKE SORRY
NOU HELAAS Lítill is anders wel de beste pap ever B(
+1000000000000000000000000000000000000000
satsui probs slechtste zoon ever rip klik op zijn sig love joe
Zolang hij killt is het voor Lítill een goede zoon
HAHAHHA ja maar hij wilt niet killen en dan jankt hij omdat hij hoort dat hij heeft gekillt
Omg??? Mag never het een hug geven??? Never is best bro gvd
Zekers <333
Ondertussen Lítill; "Ur a pussy lol"
Normal OS:
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”