We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Hello, weer terug van school (: Huiswerk zo goed als af. Alleen nog Deutsch leren.
:::
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Ah, hai allemaal! Ambertje is zo schattig, al ben ik geïrriteerd vandaag (ugh ik haat school xDD) dus word ze niet bepaald vriendelijk.. Sorry Julia, Brindle gaat afzien (a) ik weet niet of je hier bent maar shh
En daarna moet ik mn verslag voor Nederlands afwerken :')
Jinx
Deceased
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
Hmmmm, ga ik leren? of ga ik het net zo lang uitstellen dat ik tot diep in de nacht zit te leren en morgen moe en gestrest en het waarschijnlijk verknallen?
wss dat laatste HAHA
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Azola
Member
Loïs 282 Actief I'll be going back to these streets, this is all I could be
Hmmmm, ga ik leren? of ga ik het net zo lang uitstellen dat ik tot diep in de nacht zit te leren en morgen moe en gestrest en het waarschijnlijk verknallen?
wss dat laatste HAHA
dat tweede was ik maandag :')
Hellhound
Member
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
Sheets werken niet mee met mij want de tekst is gewoon onzichtbaar like, hoe dan? Was het niet genoeg dat de hovers niet op de juiste plaats wilde ofwa?
Hell's hounds:
Hellapoof heeft 12 hondentanden
Thank you Daan <3
Jinx
Deceased
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
wss dat laatste HAHA
dat tweede was ik maandag :')
I feel u :') vandaag 3 toetsen waarvoor ik moest leren en morgen twee van vakken waar ik heel slecht in ben eeeeeh
@Anouk; je kan altijd de tekst proberen zwart te maken? Als in '[color=black' etc, als je dat niet al hebt geprobeerd haha
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
Sheets werken niet mee met mij want de tekst is gewoon onzichtbaar like, hoe dan? Was het niet genoeg dat de hovers niet op de juiste plaats wilde ofwa?
Ik neem aan dat je je aanmelding bij de kittensearch a la rough x lurking bedoeld? Als ik met mijn muis de tekst highlight zie ik het wel though, dus ik denk dat het aan de sheet ligt?
h e ' s s o b a d b u t h e d o e s i t s o w e l l
Acornstar
StarClan
Cynthia 3768 Actief
CAT'S PROFILE Age: Dead (120 moons) Gender: Tomcat ♂ Rank: Ancient leader
Zoals Kip al zegt, zet dit om je tekst heen:
Code:
[color=white][/color]
Kleur kun je naar je eigen smaak aanpassen, maar op dit moment is het niet zichtbaar door de kleur die de tekst heeft.
If you are strong, you'll find responsibility
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Laatst aangepast door Acorndust op do 27 okt 2016 - 17:28; in totaal 1 keer bewerkt