We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
@Freedje: Goed plan huehue. Met Fern dan? Die's nog zo lekker jong ghehe @Nynke: Nou hij is de king xD nee hij wilt heel graag macht hebben en zo, moet je z'n profiel is lezen, kan je zien waarom!!
Is goed! Wie maakt? c:
Maakt mij op zich niet uit, maar ik ben nog niet geaccepteerd dus ik zou 'm nog niet kunnen plaatsen
@Freedje: Goed plan huehue. Met Fern dan? Die's nog zo lekker jong ghehe @Nynke: Nou hij is de king xD nee hij wilt heel graag macht hebben en zo, moet je z'n profiel is lezen, kan je zien waarom!!
Is goed! Wie maakt? c:
Maakt mij op zich niet uit, maar ik ben nog niet geaccepteerd dus ik zou 'm nog niet kunnen plaatsen
Eer dat ik kan posten met Fern ben je wel geaccepteerd denk ik xD
Bronzemask
StarClan
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
Is goed! Wie maakt? c:
Eer dat ik kan posten met Fern ben je wel geaccepteerd denk ik xD
Ooh dan maak ik hem wel aan hoor @Julia: best wel graag hehehehe
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Welke moeder dit dit haar kind (en hond) aan?!? Hier word ik zo boos van..
UGHH ik ken deze show
zo erg man hoe zo mag dit?
Maar vooral op het einde pakt die moeder haar echt zo vast en zegt: ''No you didn't do your routine.'' Jeez zeg.
Ze zeggen dan ook zo van: Ze heeft een mooi gezicht ect. Maar ik denk dan zo van: meen je die? Ze zit onder ze make-up! Ik vind het sowieso al vreemd als je hieraan meedoet!
Flameleap
Member
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
Maar 90% van die moeders zijn ook van die fatso's die hun kinderen dwingen omdat het hun zelf nooit was gelukt. Like je kan je dromen toch niet op je kind afdwingen, echt hoor ugh
Flameleap
Member
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice