We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Sheets werken niet mee met mij want de tekst is gewoon onzichtbaar like, hoe dan? Was het niet genoeg dat de hovers niet op de juiste plaats wilde ofwa?
je hebt bij .tekst alleen maar de opacity: 1 gezet, niet een kleur, dan is tie alsnog niet zichtbaar c: wat je wilt doen:
Code:
.tekst {opacity: 1.0; color: #fff;}
of natuurlijk een andere #, als je geen wit wilt!
Lola
Member
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
Mims ben je nog op zoek naar topics? Zo ja wil je een Azola x Hollow? c:
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
De main issue van de tekst is nu vooral dat ik lui ben want met kleuren en alles kan ik het ook wel doen maar het gekke was dat hij het op andere fora wel gewoon normaal deed en daardoor was ik een beetje confused maar ik zit eigenlijk vooral met dat ik de hovers niet goed op hun plek krijg
Hell's hounds:
Hellapoof heeft 12 hondentanden
Thank you Daan <3
Butterstar
StarClan
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Oh shiit alle stress voor essays is weg. Ik wil nu alleen nog maar gekozen worden als cosplayer voor t release event van FFXV :O
Als ik die cosplay foto's op je fb zie dan zou ik het eerder gek vinden dat je niet gekozen zou worden :')
Tenzij ik het zaterdag royaal verneuk met de shoot x'D
Awwh thanks Chi en Mim jij kan dat wel. Ik ga gwn mn best doen met de makeup en poses en ik weet zeker dat er wat uit komt. Wel lekker gwn met zn tweetjes waar t rustig i
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Mijn vakantie zit al lekker volgeboekt hehe xD Zaterdag-zondag-maandag zit ik in Oostende (@bo?), woensdag ga ik naar walibi en dan twee daagjes dat ik bij de hond blijf terwijl mn ouders weer naar oostende gaan :')
Ik heb struggles, kiezen tussen vakantie thuis blijven of toch mee gaan op reis, hmpf :")
Waar ga je naartoe dan?
Tis maar Friesland, ookal is dat best ver voor me hmpf xD aangezien ik tegen de franse grens woon hehe :")
Yooo Bunny ik kan in het weekend wel es naar Oostende komen???
Rip Augurkielurkie
♥:
Brat
Member