|
|
Liz 516 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 okt 2016 - 17:40 | |
| - Hellhound schreef:
- Dan werk je een hele tijd aan een signature
want half gif en kom je er op het einde pas achter dat je vergeten bent de ogen te kleuren en er dus uiteindelijk niets aan hebt omdat het vrijwel onmogelijk is om dat alsnog te doen...
Okay het ziet er ook uit of d'r kont in brand staat dus laat dit hele ding maar zitten 0.0 Je kan er ook gewoon een adjustment layertje overheen gooien eh? Dat heb je binnen een minuutje voor elkaar en dan zijn de ogen gewoon het hele gifje door een ander kleurtje :') (kan het eventueel wel doen voor je als je dat wilt, als je m nog wilt gebruiken dan x'D) |
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 okt 2016 - 17:44 | |
| Oh Loïs! Is het misschien goed dat ik doe dat Mistkit Mousewish het kamp is uitgevolgt op een afstandje? |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 okt 2016 - 17:44 | |
| - Azola schreef:
- Hellhound schreef:
want half gif en kom je er op het einde pas achter dat je vergeten bent de ogen te kleuren en er dus uiteindelijk niets aan hebt omdat het vrijwel onmogelijk is om dat alsnog te doen...
Okay het ziet er ook uit of d'r kont in brand staat dus laat dit hele ding maar zitten 0.0 NOO DIE IS ZO MOOI ANOUK W O W
@WindClanners: zou iemand Mousewish kunnen vinden? Misschien Ocean maar waar is het topic? |
|
| |
93 Actief Sarcasm is my ONLY defence!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 okt 2016 - 17:48 | |
| Yes! Morgen eindelijk weer fotograferen :3 |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 okt 2016 - 17:52 | |
| Brat is echt geen goede moeder jongens ;') |
|
| |
Loïs 282 Actief I'll be going back to these streets, this is all I could be
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 okt 2016 - 17:54 | |
| - Jinx schreef:
- Oh Loïs! Is het misschien goed dat ik doe dat Mistkit Mousewish het kamp is uitgevolgt op een afstandje?
omg sure als jij dat je arme kind aan wilt doen HAHAHAH |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 okt 2016 - 18:14 | |
| - Ashbrook schreef:
- Hellhound schreef:
Okay het ziet er ook uit of d'r kont in brand staat dus laat dit hele ding maar zitten 0.0 Je kan er ook gewoon een adjustment layertje overheen gooien eh? Dat heb je binnen een minuutje voor elkaar en dan zijn de ogen gewoon het hele gifje door een ander kleurtje :')
(kan het eventueel wel doen voor je als je dat wilt, als je m nog wilt gebruiken dan x'D) TEACH ME PLS ik kan überhaupt geen ogen kleuren met gimp want dat ziet er bij mij sws niet mooi uit@Bo - Once you see it you can't unsee it X"D She has a flamable-ass@Lolo - Maar het komt niet eens in de buurt van jouw setjes 0.0 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 okt 2016 - 18:19 | |
| - Azola schreef:
- Jinx schreef:
- Oh Loïs! Is het misschien goed dat ik doe dat Mistkit Mousewish het kamp is uitgevolgt op een afstandje?
omg sure als jij dat je arme kind aan wilt doen HAHAHAH Aan trauma's moet je vroeg beginnen <3 Zou dan misschien de eerste post voor me kunnen reserveren? ;-; ik moet nog leren en ben vanavond weg, dus wss post ik morgen ochtend! |
|
| |
Loïs 282 Actief I'll be going back to these streets, this is all I could be
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 okt 2016 - 18:22 | |
| - Jinx schreef:
- Azola schreef:
- Jinx schreef:
omg sure als jij dat je arme kind aan wilt doen HAHAHAH Aan trauma's moet je vroeg beginnen <3 Zou dan misschien de eerste post voor me kunnen reserveren? ;-; ik moet nog leren en ben vanavond weg, dus wss post ik morgen ochtend! Beertje wilde ook nog posten met Cheeky, die gaat haar achterna springen, dus dan wordt 1e post voor haar en 2e voor jou? ghehe |
|
| |
Liz 516 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 okt 2016 - 18:25 | |
| - Hellhound schreef:
- Ashbrook schreef:
- Hellhound schreef:
Okay het ziet er ook uit of d'r kont in brand staat dus laat dit hele ding maar zitten 0.0 Je kan er ook gewoon een adjustment layertje overheen gooien eh? Dat heb je binnen een minuutje voor elkaar en dan zijn de ogen gewoon het hele gifje door een ander kleurtje :')
(kan het eventueel wel doen voor je als je dat wilt, als je m nog wilt gebruiken dan x'D) TEACH ME PLS ik kan überhaupt geen ogen kleuren met gimp want dat ziet er bij mij sws niet mooi uit
Hmm, ik heb photoshop dus ik zou niet weten hoe het met gimp zou moeten ^^' Heb je ook nog photoshop of echt alleen gimp? |
|
| |
30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 okt 2016 - 18:26 | |
| - Azola schreef:
- Jinx schreef:
- Azola schreef:
- Jinx schreef:
omg sure als jij dat je arme kind aan wilt doen HAHAHAH Aan trauma's moet je vroeg beginnen <3 Zou dan misschien de eerste post voor me kunnen reserveren? ;-; ik moet nog leren en ben vanavond weg, dus wss post ik morgen ochtend! Beertje wilde ook nog posten met Cheeky, die gaat haar achterna springen, dus dan wordt 1e post voor haar en 2e voor jou? ghehe
jush jush c: |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 okt 2016 - 18:27 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Azola schreef:
- Hellhound schreef:
Okay het ziet er ook uit of d'r kont in brand staat dus laat dit hele ding maar zitten 0.0 NOO DIE IS ZO MOOI ANOUK W O W
@WindClanners: zou iemand Mousewish kunnen vinden? Misschien Ocean maar waar is het topic? ik wilde Quiet het laten doen maar ik denk niet dat ie dat kan na het gevecht, dus hij zal het van iemand anders moeten horen ;w; |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 okt 2016 - 18:28 | |
| 374 foto's gemaakt met shoot. eens hopen dat dr 10 goede tussen zitten xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 okt 2016 - 18:28 | |
| - Azola schreef:
- Jinx schreef:
- Azola schreef:
- Jinx schreef:
omg sure als jij dat je arme kind aan wilt doen HAHAHAH Aan trauma's moet je vroeg beginnen <3 Zou dan misschien de eerste post voor me kunnen reserveren? ;-; ik moet nog leren en ben vanavond weg, dus wss post ik morgen ochtend! Beertje wilde ook nog posten met Cheeky, die gaat haar achterna springen, dus dan wordt 1e post voor haar en 2e voor jou? ghehe
Oh ja das prima! Anders doen we dat Mist merkt dat haar ma en broertje weg zijn, en dat ze dat dan meld aan een warrior of apprentice en er dan samen achterna gaan? Dan kan die warrior/apprentice het ook zien en het aan de rest vertellen. ^^ |
|
| |
Cynthia 3768 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Dead (120 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: Ancient leader |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 okt 2016 - 18:46 | |
| - Jinx schreef:
- Azola schreef:
- Jinx schreef:
- Azola schreef:
- Jinx schreef:
Oh ja das prima! Anders doen we dat Mist merkt dat haar ma en broertje weg zijn, en dat ze dat dan meld aan een warrior of apprentice en er dan samen achterna gaan? Dan kan die warrior/apprentice het ook zien en het aan de rest vertellen. ^^
Hare gaat zo sad zijn als ze erachter komtD: Btw Kip (en eigenlijk ook Nath en BeertjexD), zullen we ze naar 1 of 2 manen zetten qua leeftijd? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 okt 2016 - 18:55 | |
| Is goed wat mij betreft! Het geboortetopic is ook nog 2 maanden terug, dus denk dat 2 manen wel realistisch is c:
Man, als de toetsweek voorbij is ga ik ook weer met Mist, Wolf en Rout bijposten pffff |
|
| |
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 okt 2016 - 18:57 | |
| Pfff jongens als Brindle eens wist XD
Hai trouwens :3 Iemand nog suggesties voor een leuke film op netflix voor vanavond? |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 okt 2016 - 18:57 | |
| - Brindleleaf schreef:
- Pfff jongens als Brindle eens wist XD
Hai trouwens :3 Iemand nog suggesties voor een leuke film op netflix voor vanavond? Ja echt he!! Wat een drama!!! |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 okt 2016 - 18:58 | |
| Windclan more lik Drama clan jezus xD |
|
| |
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 okt 2016 - 19:15 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|