Algemene Onzin Topic - Pagina 31

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 40 ... 50  Volgende
Ashbrook
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimeza 29 okt 2016 - 17:40

Hellhound schreef:
Dan werk je een hele tijd aan een signature want half gif en kom je er op het einde pas achter dat je vergeten bent de ogen te kleuren en er dus uiteindelijk niets aan hebt omdat het vrijwel onmogelijk is om dat alsnog te doen...

Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 2hocj13

Okay het ziet er ook uit of d'r kont in brand staat dus laat dit hele ding maar zitten 0.0

Je kan er ook gewoon een adjustment layertje overheen gooien eh? Dat heb je binnen een minuutje voor elkaar en dan zijn de ogen gewoon het hele gifje door een ander kleurtje :')

(kan het eventueel wel doen voor je als je dat wilt, als je m nog wilt gebruiken dan x'D)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimeza 29 okt 2016 - 17:44

Oh Loïs! Is het misschien goed dat ik doe dat Mistkit Mousewish het kamp is uitgevolgt op een afstandje?
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimeza 29 okt 2016 - 17:44

Azola schreef:
Hellhound schreef:
Dan werk je een hele tijd aan een signature want half gif en kom je er op het einde pas achter dat je vergeten bent de ogen te kleuren en er dus uiteindelijk niets aan hebt omdat het vrijwel onmogelijk is om dat alsnog te doen...

Okay het ziet er ook uit of d'r kont in brand staat dus laat dit hele ding maar zitten 0.0

NOO DIE IS ZO MOOI ANOUK W O W

@WindClanners: zou iemand Mousewish kunnen vinden?
Misschien Ocean maar waar is het topic?
Nogitsune
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Tumblr_inline_ney1j5Kfot1sqo44y
93
Actief
Sarcasm is my ONLY defence!

CAT'S PROFILE
Rank:
Nogitsune
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimeza 29 okt 2016 - 17:48

Yes! Morgen eindelijk weer fotograferen :3
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimeza 29 okt 2016 - 17:52

Brat is echt geen goede moeder jongens ;')
Azola
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 GF9l1zr
Loïs
282
Actief
I'll be going back to these streets, this is all I could be

CAT'S PROFILE
Rank:
Azola
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimeza 29 okt 2016 - 17:54

Jinx schreef:
Oh Loïs!  Is het misschien goed dat ik doe dat Mistkit Mousewish het kamp is uitgevolgt op een afstandje?

omg sure als jij dat je arme kind aan wilt doen HAHAHAH
Hellhound
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimeza 29 okt 2016 - 18:14

Ashbrook schreef:
Hellhound schreef:

Je kan er ook gewoon een adjustment layertje overheen gooien eh? Dat heb je binnen een minuutje voor elkaar en dan zijn de ogen gewoon het hele gifje door een ander kleurtje :')

(kan het eventueel wel doen voor je als je dat wilt, als je m nog wilt gebruiken dan x'D)

TEACH ME PLS ik kan überhaupt geen ogen kleuren met gimp want dat ziet er bij mij sws niet mooi uit

@Bo - Once you see it you can't unsee it X"D She has a flamable-ass

@Lolo - Maar het komt niet eens in de buurt van jouw setjes 0.0

Jinx
Deceased
Kip
2278
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimeza 29 okt 2016 - 18:19

Azola schreef:
Jinx schreef:
Oh Loïs!  Is het misschien goed dat ik doe dat Mistkit Mousewish het kamp is uitgevolgt op een afstandje?

Aan trauma's moet je vroeg beginnen <3
Zou dan misschien de eerste post voor me kunnen reserveren? ;-; ik moet nog leren en ben vanavond weg, dus wss post ik morgen ochtend!
Azola
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 GF9l1zr
Loïs
282
Actief
I'll be going back to these streets, this is all I could be

CAT'S PROFILE
Rank:
Azola
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimeza 29 okt 2016 - 18:22

Jinx schreef:
Azola schreef:
Jinx schreef:

Zou dan misschien de eerste post voor me kunnen reserveren? ;-; ik moet nog leren en ben vanavond weg, dus wss post ik morgen ochtend!

Beertje wilde ook nog posten met Cheeky, die gaat haar achterna springen, dus dan wordt 1e post voor haar en 2e voor jou? ghehe
Ashbrook
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimeza 29 okt 2016 - 18:25

Hellhound schreef:
Ashbrook schreef:
Hellhound schreef:

TEACH ME PLS ik kan überhaupt geen ogen kleuren met gimp want dat ziet er bij mij sws niet mooi uit

Hmm, ik heb photoshop dus ik zou niet weten hoe het met gimp zou moeten ^^' Heb je ook nog photoshop of echt alleen gimp?
Cheekykit
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 DPKsfdL
30
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Cheekykit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimeza 29 okt 2016 - 18:26

Azola schreef:
Jinx schreef:
Azola schreef:
Jinx schreef:

Beertje wilde ook nog posten met Cheeky, die gaat haar achterna springen, dus dan wordt 1e post voor haar en 2e voor jou? ghehe

jush jush c:
Quietstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 XHmqJYs
Demi
1896
Afwezig
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."

CAT'S PROFILE
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimeza 29 okt 2016 - 18:27

Oceanbreeze schreef:
Azola schreef:
Hellhound schreef:

NOO DIE IS ZO MOOI ANOUK W O W

@WindClanners: zou iemand Mousewish kunnen vinden?
Misschien Ocean maar waar is het topic?

ik wilde Quiet het laten doen maar ik denk niet dat ie dat kan na het gevecht, dus hij zal het van iemand anders moeten horen ;w;
Butterstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimeza 29 okt 2016 - 18:28

374 foto's gemaakt met shoot. eens hopen dat dr 10 goede tussen zitten xD
Jinx
Deceased
Kip
2278
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimeza 29 okt 2016 - 18:28

Azola schreef:
Jinx schreef:
Azola schreef:
Jinx schreef:

Oh ja das prima! Anders doen we dat Mist merkt dat haar ma en broertje weg zijn, en dat ze dat dan meld aan een warrior of apprentice en er dan samen achterna gaan? Dan kan die warrior/apprentice het ook zien en het aan de rest vertellen. ^^

Acornstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimeza 29 okt 2016 - 18:46

Jinx schreef:
Azola schreef:
Jinx schreef:
Azola schreef:
Jinx schreef:

Oh ja das prima! Anders doen we dat Mist merkt dat haar ma en broertje weg zijn, en dat ze dat dan meld aan een warrior of apprentice en er dan samen achterna gaan? Dan kan die warrior/apprentice het ook zien en het aan de rest vertellen. ^^

Hare gaat zo sad zijn als ze erachter komtD:

Btw Kip (en eigenlijk ook Nath en BeertjexD), zullen we ze naar 1 of 2 manen zetten qua leeftijd?
Jinx
Deceased
Kip
2278
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimeza 29 okt 2016 - 18:55

Is goed wat mij betreft! Het geboortetopic is ook nog 2 maanden terug, dus denk dat 2 manen wel realistisch is c:

Man, als de toetsweek voorbij is ga ik ook weer met Mist, Wolf en Rout bijposten pffff
Brindleleaf
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 UpUjbbT
Julia
906
Actief
We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward

CAT'S PROFILE
Rank: Elder
Brindleleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimeza 29 okt 2016 - 18:57

Pfff jongens als Brindle eens wist XD

Hai trouwens :3 Iemand nog suggesties voor een leuke film op netflix voor vanavond?
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimeza 29 okt 2016 - 18:57

Brindleleaf schreef:
Pfff jongens als Brindle eens wist XD

Hai trouwens :3 Iemand nog suggesties voor een leuke film op netflix voor vanavond?
Ja echt he!!
Wat een drama!!!
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimeza 29 okt 2016 - 18:58

Windclan more lik Drama clan jezus xD
Brindleleaf
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 UpUjbbT
Julia
906
Actief
We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward

CAT'S PROFILE
Rank: Elder
Brindleleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitimeza 29 okt 2016 - 19:15

Ja echt hè :p
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 31 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 31 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 40 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: