|
|
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 okt 2016 - 20:12 | |
| - Emberspark schreef:
- Whifflepaw schreef:
- @Dieuw: Je ouders gaan/zijn gescheiden? :/
Ja, sinds ongeveer 9 maanden geleden nu, dat was ook een beetje waarom ik een tijdje weg ben geweest. Ah ja, snap ik. Heel veel sterkte er mee *hug* Ik ben er voor je, weet hoe 't is, mocht je behoefte hebben om je hartje te luchten, oid <'3 |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 okt 2016 - 20:14 | |
| Mijn moeder heeft dus net met een schroevendraaier in mijn mond gezeten |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 okt 2016 - 20:15 | |
| - Whifflepaw schreef:
- Emberspark schreef:
- Whifflepaw schreef:
Ja, sinds ongeveer 9 maanden geleden nu, dat was ook een beetje waarom ik een tijdje weg ben geweest. Ah ja, snap ik. Heel veel sterkte er mee *hug* Ik ben er voor je, weet hoe 't is, mocht je behoefte hebben om je hartje te luchten, oid <'3 Thanks, de laatste tijd is het wel al beter enzo, maar nu leeft t allemaal weer heel erg omdat mn moeder dus gaat verhuizen. Maar één straat verderop, maar toch. - ∞:
--- --- - ∞ αrτ ∞:
--- --- --- --- Sleepy Ember, Thanks Jojo <3 :'D
|
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 okt 2016 - 20:17 | |
| |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 okt 2016 - 20:18 | |
| Ugh ik wou fancy doen met Amber's geschiedenis en nu is 'ie helemaal weg ughh |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 okt 2016 - 20:19 | |
| - Emberspark schreef:
- Whifflepaw schreef:
- Emberspark schreef:
- Whifflepaw schreef:
Ja, sinds ongeveer 9 maanden geleden nu, dat was ook een beetje waarom ik een tijdje weg ben geweest. Ah ja, snap ik. Heel veel sterkte er mee *hug* Ik ben er voor je, weet hoe 't is, mocht je behoefte hebben om je hartje te luchten, oid <'3 Thanks, de laatste tijd is het wel al beter enzo, maar nu leeft t allemaal weer heel erg omdat mn moeder dus gaat verhuizen. Maar één straat verderop, maar toch. Oh ja, dat is lastig en enorm vervelend. Is 't wel beter zo? |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 okt 2016 - 20:19 | |
| - Amberhunt schreef:
- Lola schreef:
- Mijn moeder heeft dus net met een schroevendraaier in mijn mond gezeten
hoezo dat? Wel mijn veertje was vandaag losgegaan in mijn beugel en dus liet ik vast zetten maar een uur later weer los dus ma zo'n spoedlijn gebeld bc het stak hele tijd in mijn keel. En toen heeft ze met een schroevendraaier de bovenkant ook losgedraaid zodat het rechter veertje er uit is. Btw een gebroken tand valt wel onder spoedgeval maar een ijzeren pinnetje waardoor je bijna de hele tijd stikt niet. |
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 okt 2016 - 20:21 | |
| |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 okt 2016 - 20:22 | |
| Waarom kan ik geen linkjes zetten in Amberkit's geschiedenis :c |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 okt 2016 - 20:22 | |
| - Whifflepaw schreef:
- Emberspark schreef:
- Whifflepaw schreef:
- Emberspark schreef:
- Whifflepaw schreef:
Ja, sinds ongeveer 9 maanden geleden nu, dat was ook een beetje waarom ik een tijdje weg ben geweest. Ah ja, snap ik. Heel veel sterkte er mee *hug* Ik ben er voor je, weet hoe 't is, mocht je behoefte hebben om je hartje te luchten, oid <'3 Thanks, de laatste tijd is het wel al beter enzo, maar nu leeft t allemaal weer heel erg omdat mn moeder dus gaat verhuizen. Maar één straat verderop, maar toch. Oh ja, dat is lastig en enorm vervelend. Is 't wel beter zo? Ja, nou ja, ik denk t, ik kijk wel een beetje op naar het van huis wisselen de hele tijd. - ∞:
--- --- - ∞ αrτ ∞:
--- --- --- --- Sleepy Ember, Thanks Jojo <3 :'D
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 okt 2016 - 20:25 | |
| - Emberspark schreef:
- Whifflepaw schreef:
- Emberspark schreef:
- Whifflepaw schreef:
- Emberspark schreef:
- Whifflepaw schreef:
Ja, sinds ongeveer 9 maanden geleden nu, dat was ook een beetje waarom ik een tijdje weg ben geweest. Ah ja, snap ik. Heel veel sterkte er mee *hug* Ik ben er voor je, weet hoe 't is, mocht je behoefte hebben om je hartje te luchten, oid <'3 Thanks, de laatste tijd is het wel al beter enzo, maar nu leeft t allemaal weer heel erg omdat mn moeder dus gaat verhuizen. Maar één straat verderop, maar toch. Oh ja, dat is lastig en enorm vervelend. Is 't wel beter zo? Ja, nou ja, ik denk t, ik kijk wel een beetje op naar het van huis wisselen de hele tijd. Oh ja dat snap ik. Echt heel rot voor je en ik hoop dat t alsnog wel wat rust gaat geven en dat het snel wend. Want dat is het wel. Vooral het stukje wennen. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Chicken Marlie 132 Actief give me the curly wurly
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 okt 2016 - 20:34 | |
| |
|
| |
Bunny 165 Actief "Even nectar is poison if taken to excess"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 okt 2016 - 20:35 | |
| |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| |
| |
Bunny 165 Actief "Even nectar is poison if taken to excess"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 okt 2016 - 20:39 | |
| @Waz; ziet er tof uit <3 Ik zou wel niet graag óp dat paard zitten, ik zou liever aan de zijkant zitten kijken, maar hehe. Snel proberen teruggaan dan hee <'3 |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 okt 2016 - 20:41 | |
| @Waz; verdorie, ja ik snap heel goed dat je dat mist. Wow, zo mooi dat <3 En paardje rijden, en wow <3
@Bun; Allo! |
|
| |
| |
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 okt 2016 - 20:45 | |
| Ik hoop dat je terug geraakt Waz ^^ Ik ga nu naar tv kijken, hehe. Tot morgen c: |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 okt 2016 - 20:46 | |
| IK ZAG EEN CEES POSTEN. WAAR IS CEES. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |