|
|
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 okt 2016 - 22:04 | |
| - Milkyway schreef:
- Zealspark schreef:
- Milkyway schreef:
- Zealspark schreef:
- Milkyway schreef:
- Zealspark schreef:
- IK ZAG EEN CEES POSTEN.
WAAR IS CEES. *Hides* : D Hi? <333 Hoe is 'ie? Al afgestudeerd? c: Haha, hi hi (: Gat goed, met jou? En wel... nog niet van de universiteit natuurlijk, maar van het middelbaar ben ik nu wel af : D Naiss! En wat volg je nu? Gosh echt veel te lang geleden xD Ohja, btw guys, ik ben deze ochtend aangereden toen ik aan het fietsen was Informatica (: En het is inderdaad lang geleden : D Hoe gaat het bij jou op school? En wat heb je nu weer uitgehangen dat je bent aangereden? Hopelijk niet al te veel bezeerd? Bwa... druk :c Vijfde is plots volgepakt met taken, toetsen en noem maar op D: En ik mag 4 weken niet paardrijden. No way dat dat gaat gebeuren x) |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 okt 2016 - 22:04 | |
| - Lurkingshade schreef:
- Roughflower schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Roughflower schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Wanneer je bijna 700 rpg posts hebt ;3;
wah Wow, dat is een mooi aantal~
Dat topic tussen Rough en Lurking had echt een mooie twist, tho xD Yes, ik ben nog steeds zo proud op Lurk als acc tho <3
yeah het was zo random opeens like van het een naar het ander haha :") Ik vind het cool om de kittens van Thrushdive nog actief te zien <3
En hahaha, ja, indd, allemaal de schuld van Mimi die een vos in ons topic smijt *stare at Mimi* Ik ben nog steed heel dankbaar en blij dat hij gekozen is, like, srs <333333 Ik was zo verdomd happy, en nu eig nog steeds haha
yeah maar tbh heb ik nu wel inspi voor Lurk, lekker overbezorgd overal <3 Ik ben nog steeds hartstikke blij dat we jou hadden gekozen voor t nestje :3 Huehue, pas maar op, straks trekt Roughflower die overbezorgdheid niet meer. Lurk gaat ook echt van het één naar het ander xD |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| |
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 okt 2016 - 22:12 | |
| - Roughflower schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Roughflower schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Roughflower schreef:
- Lurkingshade schreef:
Dat topic tussen Rough en Lurking had echt een mooie twist, tho xD Yes, ik ben nog steeds zo proud op Lurk als acc tho <3
yeah het was zo random opeens like van het een naar het ander haha :") Ik vind het cool om de kittens van Thrushdive nog actief te zien <3
En hahaha, ja, indd, allemaal de schuld van Mimi die een vos in ons topic smijt *stare at Mimi* Ik ben nog steed heel dankbaar en blij dat hij gekozen is, like, srs <333333 Ik was zo verdomd happy, en nu eig nog steeds haha
yeah maar tbh heb ik nu wel inspi voor Lurk, lekker overbezorgd overal <3 Ik ben nog steeds hartstikke blij dat we jou hadden gekozen voor t nestje :3
Huehue, pas maar op, straks trekt Roughflower die overbezorgdheid niet meer. Lurk gaat ook echt van het één naar het ander xD Hehehe <3 Je weet nie hoe blij dit me maakt omfg :")Je kent hem toch, lekker extreem altijd <33 Nja dat gaat ook wel over gaan, uiteindelijk :"D Also ik lach te hard om Lurk die bewusteloos is xDRip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 okt 2016 - 22:14 | |
- Roughflower schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Roughflower schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Roughflower schreef:
- Lurkingshade schreef:
yeah maar tbh heb ik nu wel inspi voor Lurk, lekker overbezorgd overal <3 Ik ben nog steeds hartstikke blij dat we jou hadden gekozen voor t nestje :3
Huehue, pas maar op, straks trekt Roughflower die overbezorgdheid niet meer. Lurk gaat ook echt van het één naar het ander xD Hehehe <3 Je weet nie hoe blij dit me maakt omfg :")
Je kent hem toch, lekker extreem altijd <33 Nja dat gaat ook wel over gaan, uiteindelijk :"D
Also ik lach te hard om Lurk die bewusteloos is xD ^_^ Lurking is inderdaad een cool extreem karakter xD Lurking bewusteloos, waar? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 okt 2016 - 22:15 | |
| In het hele coole nieuwe clantopic waar lurk cool wil zijn maar uiteindelijk van zichzelf draait xD Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 okt 2016 - 22:15 | |
| - Milkyway schreef:
- Zealspark schreef:
- Milkyway schreef:
- Zealspark schreef:
- Milkyway schreef:
- Zealspark schreef:
- Milkyway schreef:
- Zealspark schreef:
- IK ZAG EEN CEES POSTEN.
WAAR IS CEES. *Hides* : D Hi? <333 Hoe is 'ie? Al afgestudeerd? c: Haha, hi hi (: Gat goed, met jou? En wel... nog niet van de universiteit natuurlijk, maar van het middelbaar ben ik nu wel af : D Naiss! En wat volg je nu? Gosh echt veel te lang geleden xD Ohja, btw guys, ik ben deze ochtend aangereden toen ik aan het fietsen was Informatica (: En het is inderdaad lang geleden : D Hoe gaat het bij jou op school? En wat heb je nu weer uitgehangen dat je bent aangereden? Hopelijk niet al te veel bezeerd? Bwa... druk :c Vijfde is plots volgepakt met taken, toetsen en noem maar op D: En ik mag 4 weken niet paardrijden. No way dat dat gaat gebeuren x) That's true and that's not good : D En toch gaan paardrijden, jij? Jij stout meisje : D Hahah :') Stomme auto. Gelukkig was het niet hard, anders had ik een ander probleem. Wonen die buitenlanders eigg nog bij jou xD? |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 okt 2016 - 22:27 | |
- In het hele coole nieuwe clantopic waar lurk cool wil zijn
maar uiteindelijk van zichzelf draait xD Roughflowers reactie is te mooi <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 okt 2016 - 22:31 | |
| - Firedance schreef:
- Denk jij eens even aan je gezondheid Chi!!! x'D
I knowww maar... D: Vier weken is lang |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 okt 2016 - 22:34 | |
| - Zealspark schreef:
- Firedance schreef:
I knowww maar... D: Vier weken is lang Gezondheid staat er boven, straks kan je veel langer niet paardrijden omdat je eigenwijs bent geweest x No worries, ik snap je wel hoor. Ik wilde ook trainen met mijn ontstoken voet xD |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 okt 2016 - 22:41 | |
| - Roughflower schreef:
- Zealspark schreef:
- Firedance schreef:
I knowww maar... D: Vier weken is lang Gezondheid staat er boven, straks kan je veel langer niet paardrijden omdat je eigenwijs bent geweest x
No worries, ik snap je wel hoor. Ik wilde ook trainen met mijn ontstoken voet xD Tru this. Ik heb tegen het advies van mijn dokter vorig jaar met m'n probleemrug gaan paardrijden en toen heb ik van alles gekregen aangezien ik enkele maanden niet mocht rijden door die rug. En toen wast alleen nog erger en moest ik nog langer wachten Dx Dus gezondheid gaat echt voor alhoewel ik wel snap dat het niet fijn is... ^^" Alvast veel beterschap btw! - Roughflower schreef:
- Lurkingshade schreef:
maar uiteindelijk van zichzelf draait xD Roughflowers reactie is te mooi <3 Ik lach er echt te hard om en nu is Jamie bang om met Ace te komen HAHA :"D omgyes<3Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 okt 2016 - 22:42 | |
| - Roughflower schreef:
- Lurkingshade schreef:
maar uiteindelijk van zichzelf draait xD Roughflowers reactie is te mooi <3 Ik lach er echt te hard om en nu is Jamie bang om met Ace te komen HAHA :"D omgyes<3[/quote] Wahahaha, prachtig dit, fear Roughflower xD |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| |
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 okt 2016 - 22:52 | |
| - Bitterpaw schreef:
- wat een drama in shadowclan ineens c':
That's how it's supposed to be~ |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| |
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 okt 2016 - 22:54 | |
| - Roughflower schreef:
- Roughflower schreef:
- Lurkingshade schreef:
maar uiteindelijk van zichzelf draait xD Roughflowers reactie is te mooi <3 Ik lach er echt te hard om en nu is Jamie bang om met Ace te komen HAHA :"D omgyes<3 Wahahaha, prachtig dit, fear Roughflower xD[/quote] Feared couple <3 en yes sc moet gevuld zijn met heerlijke drama <3 Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 okt 2016 - 23:00 | |
| :C
Ik zal maar eens gaan posten ja. En oké, mss niet zoveel rijden maar wel longeren en vlechten en indotten want nu zijn ze me diehard aan het opleren 8)
Had eergisteren vlecht & dot les xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|