|
|
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 21:41 | |
| - Chivypaw schreef:
- Ik wil zo graag een nieuwe kitten ;-; er moet echt een kittensearch komen
maar ik ga slapen c: slaapwel iedereen Hahaha succes!!! Slaap wel. |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 21:44 | |
| - Chivypaw schreef:
- Ik wil zo graag een nieuwe kitten ;-; er moet echt een kittensearch komen
maar ik ga slapen c: slaapwel iedereen Oh die komt wel, hoor c: @Emma; Geen schaamte nodig, ik weet zeker dat bijna iedereen wel iets heeft om mee te slapen, shirt, knuffel, kussentje, whatever <3Ja, en nu hopen dat Inner trots kan zijn op Tall, wanneer ze er niet meer is~ |
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 21:45 | |
| Oeh yesh c:
en nu ga ik niet langer meer uitstellen slaapwel hhihih ♡ |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 21:47 | |
| - Tallshadow schreef:
- Gelukkig maar Nath, mijn zussen lachen me uit maar zonder m'n awesome knuffel kan ik niet in slaap komen xD
Wow no pressure o: Is trots gegenereerd door geen oorlogen of oorlogen op het juist moment?
@Beer, trusten! Trusten @Beer Doe maar oorlogen op het juiste moment en haat naar elke clan toe. Shadowclan is onafhankelijk~ No allies needed |
|
| |
| |
| |
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 21:49 | |
| - Tallshadow schreef:
- Roughflower schreef:
- Tallshadow schreef:
- Gelukkig maar Nath, mijn zussen lachen me uit maar zonder m'n awesome knuffel kan ik niet in slaap komen xD
Wow no pressure o: Is trots gegenereerd door geen oorlogen of oorlogen op het juist moment?
@Beer, trusten! Trusten @Beer Doe maar oorlogen op het juiste moment en haat naar elke clan toe. Shadowclan is onafhankelijk~ No allies needed Oh wow xD He'll try, maar zonder de wijze guidance van Inner? Wow, Shadowclan is gonna need one heck of a deputy o: Geen zorgen Emma, Lurk is er ook nog altijd om heel boos naar hem te staren als er iets mis loopt <\3 en ook als alles niet mis loopt <333Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 21:50 | |
| - Tallshadow schreef:
- Roughflower schreef:
- Tallshadow schreef:
@Beer, trusten! Trusten @Beer Doe maar oorlogen op het juiste moment en haat naar elke clan toe. Shadowclan is onafhankelijk~ No allies needed Oh wow xD He'll try, maar zonder de wijze guidance van Inner? Wow, Shadowclan is gonna need one heck of a deputy o: Ik heb er alle vertrouwen in dat de deputy cool zal zijn en typical Shadowclan. Atleast, I hope... Mocht Inner ooit terug komen, denk ik dat ze dan ook net zo hard weer weg gaat als het niet oké is in SC, gezien, dat mocht ze terug komen, ze niet in staat zal zijn om leader te zijn, om het extra realistisch te houden. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 21:52 | |
| Lurk is creepy man Bo xD Arme Tall! Hahaha Nath xD Inner when she's back: Maar zij en Tall hebben zo'n ander idee van wat goed is xD "Tall... waarom glimlacht iedereen?! Dit is niet goed?! Tall?!" - #Awesome:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 21:54 | |
| - Tallshadow schreef:
- Lurk is creepy man Bo xD Arme Tall!
Tall krijgt gwn evenveel aandacht als ace <3 Zijn liefde gaat gewoon te diep voor hun <333En Lurk is niet creepy, hij is uniek~ en een beetje gemeen <3Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 22:00 | |
| - Lurkingshade schreef:
- Tallshadow schreef:
- Lurk is creepy man Bo xD Arme Tall!
Tall krijgt gwn evenveel aandacht als ace <3 Zijn liefde gaat gewoon te diep voor hun <333 En Lurk is niet creepy, hij is uniek~ en een beetje gemeen <3 Liefde? Liefde zo diep als de hel ja xD Oke oke, dus zombie's en horrorclowns zijn ook 'uniek'?! D: - #Awesome:
|
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 22:02 | |
| @Bo; Lurk is een poepie <3 haha, stel als Lurk dep zou worden, arme Tall x'D #makeshadowclandrunkclanagain - ∞:
--- --- - ∞ αrτ ∞:
--- --- --- --- Sleepy Ember, Thanks Jojo <3 :'D
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 22:04 | |
| HAHA Volgens mij zou Lurk heel de tijd boos zijn op Tall en constant op zijn kop zitten "Nee dat is slecht, je doet het vreselijk, nu is het nog erger. God, je bent verschrikkelijk. Echt waar, god, nee, geez, ben je achterlijk? God..." Hij is zo motiverend <3
Hey Lurk houd heel veel van ome Tall, ik bedoel, hij wilt hem niet dood zoals hij ace dood wilt, HOORAY <3 en het is maar hoe je het bekijkt eh emma~ Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
| |
| |
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 22:08 | |
| Klinkt echt als een dreamteam <3 & told you, it's true love! Ik bedoel, als Lurk je niet dood wilt, dan houdt hij wel heel veel van je - ∞:
--- --- - ∞ αrτ ∞:
--- --- --- --- Sleepy Ember, Thanks Jojo <3 :'D
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 22:11 | |
| - Tallshadow schreef:
- Oh my word, Lurking als dep xD Dat zou dan echt bij Starclanswege moeten en dan moeten ze Tall met een bliksemschicht raken want hij en Lurk? "Lurk er komt een dance battle, stop met zo kijken jij kent geen lol, stop met staren en praat meer, katten moeten je ook eigenlijk aardig- stop met zo kijken!"
Oh gee, hij wil 'm niet dood xD What a relieve Lurk zou tall na een tijdje nie meer serieus nemen, dep of nie xD echt gwn zitten staren naar hem en na een hele conversatie -wat wss eenzijdig zou zijn- zou lurk gwn zijn van "uhu, weet jij toevallig waar ace is? ik heb wat catnip nodig..." En uiteindelijk zou Lurk gwn meedoen met de fun, helemaal gedrogeerd wss, cause if you can't beat them, join them xD Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
| |
| |
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 okt 2016 - 22:14 | |
| Daar gaat Lurk's plan om een goede verantwoordelijke vader te worden, allemaal dankzij tall en zijn dance battles B( Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|