|
|
Freedje 478 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 okt 2016 - 18:18 | |
| KlikjeIk zoek voor Crowfur een RiverClan-tegenstander van tussen de 15 - 25 moons en Butterpact een WindClan-tegenstander tussen de 12 - 18 moons. (dit om het gevecht eerlijk te houden. Er mag afgeweken worden van de leeftijden, maar ga Butterpact niet aanvallen met iemand boven de dertig moons want dat is dus oneerlijk xD) Dus wie wilt? ^^ |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 okt 2016 - 18:21 | |
| @Freedje; Ik kan pearlykit moedig laten doen? (a) Maar ik heb geen jonge warriors in die clans dusseuh.. Sorry :") |
|
| |
Freedje 478 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 okt 2016 - 18:30 | |
| - Redpaw* schreef:
- @Freedje; Ik kan pearlykit moedig laten doen? (a)
Maar ik heb geen jonge warriors in die clans dusseuh.. Sorry :") Hoe ga je Pearlykit moedig laten doen als Butter helemaal naar WindClan is moeten gaan daarvoor? Butter be like: 'Jij gaat nu terug.' xD |
|
| |
635 Actief The scariest monsters are the one that lurk within our souls
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 okt 2016 - 18:31 | |
| Ohh, kan er ook nog één topicje bij voor red x snow?? :') tis wel d'r zussie heeee |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 okt 2016 - 18:33 | |
| - Fernpaw. schreef:
- Klikje
Ik zoek voor Crowfur een RiverClan-tegenstander van tussen de 15 - 25 moons en Butterpact een WindClan-tegenstander tussen de 12 - 18 moons. (dit om het gevecht eerlijk te houden. Er mag afgeweken worden van de leeftijden, maar ga Butterpact niet aanvallen met iemand boven de dertig moons want dat is dus oneerlijk xD) Dus wie wilt? ^^ Voor Crow kan ik evt wel een warrior regelen, Outrage~ Eerst ga ik wel eten maken ben net thuis van leren en paardjes c: Voel me vandaag een stuk beter dan andere dagen, ondanks dat ik nog wat pijn heb. Hm... Mss dat ik vandaag een rondje post met al mn acc's als ik dan toch bezig ben ^^ |
|
| |
Cynthia 737 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 116 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Elder (ex-medicine cat) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 okt 2016 - 18:36 | |
| - Fernpaw. schreef:
- Klikje
Ik zoek voor Crowfur een RiverClan-tegenstander van tussen de 15 - 25 moons en Butterpact een WindClan-tegenstander tussen de 12 - 18 moons. (dit om het gevecht eerlijk te houden. Er mag afgeweken worden van de leeftijden, maar ga Butterpact niet aanvallen met iemand boven de dertig moons want dat is dus oneerlijk xD) Dus wie wilt? ^^ Ik heb alleen nog een windclanner van 94 manen beschikbaar, dus denk niet dat dat handig isxD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 okt 2016 - 18:38 | |
| Lurking's ava is echt on point, like 'oke, I'm gonna pretend I didn't hear ya there...'
Ik moet echt posten, en leren, vooral leren eigenlijk D; Eerst maar eens eten, see y'all later guys en have an awesome evening if I don't >3 |
|
| |
Freedje 478 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 okt 2016 - 18:40 | |
| - Lurkingshade schreef:
- Fernpaw. schreef:
- Klikje
Ik zoek voor Crowfur een RiverClan-tegenstander van tussen de 15 - 25 moons en Butterpact een WindClan-tegenstander tussen de 12 - 18 moons. (dit om het gevecht eerlijk te houden. Er mag afgeweken worden van de leeftijden, maar ga Butterpact niet aanvallen met iemand boven de dertig moons want dat is dus oneerlijk xD) Dus wie wilt? ^^ Voor Crow kan ik evt wel een warrior regelen, Outrage~ Eerst ga ik wel eten maken ben net thuis van leren en paardjes c: Voel me vandaag een stuk beter dan andere dagen, ondanks dat ik nog wat pijn heb. Hm... Mss dat ik vandaag een rondje post met al mn acc's als ik dan toch bezig ben ^^ Sure! Ik hoef niet per se te winnen, als we maar een spannend gevecht kunnen houden ben ik allang blij ^^ |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 okt 2016 - 19:21 | |
| - Muta schreef:
- Ohh, kan er ook nog één topicje bij voor red x snow?? :') tis wel d'r zussie heeee
als jij maakt >D |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 okt 2016 - 19:27 | |
| Guys... ik heb net besloten om wel een soort van actief te blijven. Dit doe ik met deze accounts~ Roughflower (SC) Whifflepaw (TC) Ravenpaw (RC) Smokegaze (RC) |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 okt 2016 - 19:30 | |
| - Roughflower schreef:
- Guys... ik heb net besloten om wel een soort van actief te blijven.
Dit doe ik met deze accounts~ Roughflower (SC) Whifflepaw (TC) Ravenpaw (RC) Smokegaze (RC) Oeh leuk <'3 Overstress jezelf vooral niet ^^ Ik kan ook nooit lang wegblijven oeps xD |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 okt 2016 - 19:33 | |
| Nouja, weet je. Mijn keuze om voor een tijd volledig weg te gaan is gewoon drastisch, want dat houd in dat wanneer ik wil posten, het niet doe, dat is gewoon niet logisch. Ik ben gestopt met Innerstar en dat neemt nu gewoon al mijn verplichtingen weg hier en dat is alles wat ik voor nu nodig had. Nu met school en andere drama kan ik dat niet hebben, maar posten met deze vier accounts is gewoon fijn. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 okt 2016 - 19:43 | |
| @Nath; Ik ken het gevoel wel, soort van c: Zolang je fun hebt en we af en toe nog eens van je gezelschap kunnen genieten hee, dat is het belangrijkste ;33 |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 okt 2016 - 19:49 | |
| @Bunny; Precies~
Nu maar leren voor wiskunde en biologie c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 okt 2016 - 19:50 | |
| Succes ^^ Ah, ik ben helemaal in een Winddancer bui xD Tis alweer effjes geleden though, ze is een tamelijk lange tijd maar half actief geweest ^^" |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 okt 2016 - 19:52 | |
| - Winddancer schreef:
- Muta schreef:
- Ohh, kan er ook nog één topicje bij voor red x snow?? :') tis wel d'r zussie heeee
als jij maakt >D sure!! hij komt zsm, eerst geschiedenis c': |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 okt 2016 - 19:54 | |
| @Nyn; is goed :') Man, iedereen heeft veel te doen voor school precies x3 Misschien moet ik ook maar es m'n wiskunde nakijken, hmm.. |
|
| |
~ Moo Moo 297 Actief “A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 okt 2016 - 19:56 | |
| Pff verveling en heb t seizoen al bijna af. Dan moet ik binnenkort weer gaan lezen. *Ril* |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 okt 2016 - 19:59 | |
| Okay okay ik krijg morgen een (tijdelijke?) nieuwe laptop en ben vandaag op een andere site bij kunnen posten dus morgen ga ik hier alles bij posten of nouja proberen |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 okt 2016 - 20:04 | |
| - Winddancer schreef:
- @Nyn; is goed :')
Man, iedereen heeft veel te doen voor school precies x3 Misschien moet ik ook maar es m'n wiskunde nakijken, hmm.. Whifflepaw beschrijft Winddancer zo niet-eng (A) Sorry~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|