|
|
Kiki 743 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 okt 2016 - 14:50 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 okt 2016 - 15:25 | |
| Nog 20 minuten dan ben ik vrij gelukkig c: I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| |
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 okt 2016 - 16:05 | |
| We hebben net de hele les Latijn zitten zagen over vanalles en nog wat, vooral over het schoolreglement over dingen als korte shortjes, haarverf en piercings :') Onze leerkracht zegt dat ze het al gewoon is dat ze elk jaar psychiater moet spelen voor de Latinisten xD Dat krijg je met kleine groepjes (a)
Also, hi allemaal :') |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 okt 2016 - 16:38 | |
| Goedemiddag <3
@Bunny; haha, ik had ook zo'n docent Latijn, en hij vertelde ook bij ieder dingetje wat we vroegen een verhaal van minstens vijf minuten, en hij maakte regelmatg een beetje verkeerde opmerkingen, maar hij was er geweldig :'D - ∞:
--- --- - ∞ αrτ ∞:
--- --- --- --- Sleepy Ember, Thanks Jojo <3 :'D
|
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 okt 2016 - 16:39 | |
|
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 okt 2016 - 16:39 | |
| @Dieuw; leerkrachten Latijn zijn de beste leerkrachten ;3 Ik vind het alleen zo dom dat we elke graad (elke 2jaar) al een andere leerkracht hebben gekregen, meh xD Dit jaar is het eerste jaar dat we een vrouw hebben (a) |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| |
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 okt 2016 - 16:42 | |
| @Mim; ziet er goed uit!
@Buns; oh, das balen, ik heb drie jaar latijn gehad van dezelfde leraar, maar nu heb ik het laten vallen, dus dat is wel jammer ;__; - ∞:
--- --- - ∞ αrτ ∞:
--- --- --- --- Sleepy Ember, Thanks Jojo <3 :'D
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 okt 2016 - 16:46 | |
| @Dieuw; ja.. Maar ik ga doordoen tot het einde, na 4 jaar vond ik het echt niet meer de moeite om te stoppen >D Zit jij int 4de dan nu? |
|
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 okt 2016 - 16:47 | |
| Ik heb rare docenten die zeggen dat ik slecht ben in rekenen en economie terwijl t enige rekenvakken waar ik nu slecht voor sta Wiskunde en Economie zijn, en dat zijn beide nog maar 1 toets en tbh had ik voor Economie vorig jaar goede cijfers dus nu vraag ik me af waar ze vandaan halen dat ik bijles economie nodig heb omdat er 1 onderdeel was wat mij niet helemaal lag. (Lees: Onderdeel waar ik de toets niet van had afgekregen.) But Sure, geef me vooral extra uren om rekenen te oefenen. Gaat echt helpen bij iemand die voor de rekentoetsen zelf ook gewoon voldoendes haalt.
Anyways, Haaaiii iedereen. Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew PM's graag naar Silverdew |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 okt 2016 - 16:50 | |
| @Moomoo; Ik had vorig jaar een buis op mijn eerste examen wiskunde - dit jaar doe ik de zwaarste richting wiskunde-wijs van de school (8 uur wiskunde per week, jeej!) Eén slecht resultaat wil niets zeggen, als je dat zelf maar weet c: Anders moet je gewoon tonen volgende keer dat het toets is dat je het wel kan |
|
| |
Cynthia 737 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 116 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Elder (ex-medicine cat) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 okt 2016 - 16:53 | |
| 1 slecht resultaat zegt inderdaad niks en wiskunde en economie bestaan tenslotte ook niet alleen maar uit rekenen. Ik bedoel als je mijn cijfers voor economie zag in het jaar dat ik het had en mijn wiskunde cijfers, dan was ik juist goed in wiskunde en rekenen, maar economie lag me totaal niet omdat mijn interesse er ook niet lag. - Spoiler:
|
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 okt 2016 - 16:59 | |
| Kijk hoe mooi redje is <33 Wil iemand een topicje met haar? Ik ga beginnen met eentje ^^ |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 okt 2016 - 17:09 | |
| haai iedereen :3 eindelijk thuis^-^ @Bunny, met Ghostpaw? Hij heeft meer topics nodig tnx Bunny :3 - Stuff:
|
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 okt 2016 - 17:26 | |
| |
|
| |
Hannanaaaaaas 25 Actief "I am so noble. And humble, of course."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 okt 2016 - 17:29 | |