We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ben ik de enige die bij de Deputy-search naam meteen aan zo'n live tv programma moet denken? Anyways, ik zit hier veel te laat en ik snap niet waarom ik om deze tijd hier inlog maar shht. Details.
Quietstep
Member
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
Ben ik de enige die bij de Deputy-search naam meteen aan zo'n live tv programma moet denken? Anyways, ik zit hier veel te laat en ik snap niet waarom ik om deze tijd hier inlog maar shht. Details.
ik had precies hetzelfde omg
Silverdew
Member
~ Moo Moo 297 Actief “A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”
ik had precies hetzelfde omg
Nu bij de finale van 'Who's gonna be the next Shadowclan Deputy' Nog 4 katten die de strijd aangaan voor de titel 'Shadowclan Deputy 2016' Op wie stem jij? Bel naar 06-74392932 of SMS jouw stem naar 0404.
Stemmen kost 90 cent per stem. Kans dat we je telefoonnummer doorverkopen is 99% Stemmen vanaf 16 jaar, ookal controleren we je leeftijd niet. Lees al onze voorwaarden op onze site www.shadowclanrules.wc
Oceanstar
StarClan
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
Fietsen kost me driekwartier, dus die keuze is er nietxD. Ook al is er nu eindelijk een bus komen opdagen na meer dan 20 min. alleen betekent dat dat ik mijn trein ga missen en daar dan ook weer bijna een half uur op kan gaan staan wachten...
Hopepaw.
Member
Charlie 36 Actief "Everyone wants a magical solution for their problems, yet everyone refuses to believe in magic"
Ik ben bijna bereid om terug te gaan naar huis, volgende trein heeft vertraging... waarom had degene waar ik in moest dat nou niet, maarja kan mijn projectgroep het moeilijk aandoen om niet te komen...
Maarja, iemand een topic? Dan heb ik nog wat te doenxD, ookal worden het dan wel telefoonposts
Butterstar
StarClan
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
ik blij dat ik eindelijk van laptop af ben die niet op de server hier kon. Kan m'n computer geen lettertypen downloaden omdat ik dan administrator rechten nodig heb :') Ik ben een vormgever jongens wat is deez