|
|
Starwars 49 Actief And once he's in, he can't go back
he'll beat his wings 'til he burns
them black
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 okt 2016 - 21:22 | |
| En met Lionbeat enz ik was ook wel jaloers c: |
|
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 okt 2016 - 21:22 | |
| - Tallshadow schreef:
- Haha, zo begon denk ik iedereen wel Gravel, en dan kijk je terug en denk je "wow..."
Lol, ja :') Al merk ik sinds een jaar dat mijn posts langer worden en nu met Warrior Cats is het al geheel makkelijker voor mijn om lange posts te schrijven dus nu ook verbeter ik zo te zien xd Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew PM's graag naar Silverdew |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 okt 2016 - 21:24 | |
| Man, nu krijg ik echt weer zin om te posten, maar Ember loopt zo erg achter en ik heb echt geen idee wie er nog allemaal actief zijn enzo :') - ∞:
--- --- - ∞ αrτ ∞:
--- --- --- --- Sleepy Ember, Thanks Jojo <3 :'D
|
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 okt 2016 - 21:27 | |
| - Tallshadow schreef:
- Je had Cherry ook best lang actief though Dieuw, met Tall heeft die nog de gekste dingen gedaan <3
Ocean is gaaf bespeeld man, echt een van de chars waarvan ik de uitwerking diep respecteer o: Leuk dat je ook zo'n klik met dat account hebt (:
Lion en Fire waren cuties samen <3 En toen ging domme Fire vreemd xD Sukkel dat ie was
Indeed Gravel! Ook echt leuk om te zien dat mensen echt terug zijn naar langere posts enzo (:
Ik ben actief Dieuw *springt* kies mij kies mij! Awhhh dankje!!!!! Ik vind Tall ook geweldig. Denk dat ik met Faith ook zo'n klik krijg als met Ocean dus ook waarschijnlijk ooit een goed uitgewerkt karakter. Ocean denk ik nooit. Ik schrijf gewoon en weet wat bij haar past en wat niet.. :") |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 okt 2016 - 21:28 | |
| Ik vond Cherry ook echt heel leuk! Ik vond die topics ook echt cool, voor Cherry was ik echt nog een onopvallend noobje, en toen opeens zat ik verwikkeld in allemaal drama met die pros zoals jij en Soof en Jamie.. & stiekem wil ik heel graag een topic met ome Tall, maar ik heb echt nog geen idee hoe ik ga verwerken dat zn halve familie dood is waar hij niet op heeft gereageerd en zo.. - ∞:
--- --- - ∞ αrτ ∞:
|
|
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 okt 2016 - 21:30 | |
| Ik vind de meeste karakters hier geweldig bedacht tbh. - Tallshadow schreef:
Indeed Gravel! Ook echt leuk om te zien dat mensen echt terug zijn naar langere posts enzo (: Uhhu, al moet ik wel zeggen dat ik mijzelf niet meer kan forceren naar langere posts. Dan krijg ik echt van die mini writerblocks xd Maar ja, geld andersom ook. Soms lukt het niet om verhalen in te korten. Leuk met verhalen voor school. Moesten we in de brugklas een verhaal afmaken. "Mevrouw hoeveel woorden" (stom mens die dat vroeg) "150" En iedereen be like: "ZOVEEL" en ik be like: "Wat als je al 500 woorden hebt en nog lang niet klaar bent?" xd Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew PM's graag naar Silverdew |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| |
| |
Starwars 49 Actief And once he's in, he can't go back
he'll beat his wings 'til he burns
them black
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 okt 2016 - 21:30 | |
| Hihi al die nostalgie hier, daar word ik vrolijk van c:
maar ik moet gaan slapen peeps slaapwel |
|
| |
| |
| |
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 okt 2016 - 21:34 | |
| - Tallshadow schreef:
- Dat klinkt echt super fijn! Heb ik indd ook met Tall, maar daar speel ik vals want die bespeel ik basically als mezelf xD
Hahaha Dieuw xD Pros? Ik deed maar wat in die tijd man, dat was mijn 'ik spam maar gewoon zoveel dat ze niet om me heen kunnen'-tijd (A) Doe dat ie in coma lag omdat ie uit een boom geflikkerd was >3
True true @Gravel, ik reageer dan heel droog drie zinnen op een giga verhaal oeps... En gaaf dat hier schrijven daar inderdaad ook zo mee helpt! Merk ik ook bij school opdrachten!
Bo! How's life dude?! Ik wilde je appen en toen was het twee uur en dacht ik 'ik laat 'r slapen' want zo verantwoordelijk ben ik (A)
Trusten @hierboven! Nostalgie is life <3 Ik wordt weer helemaal happy Hahhaha dat kan ik me voorstellen... Ik heb dat niet met Ocean maar een paar karaktereigenschappen komen wel van mij.. |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 okt 2016 - 21:37 | |
| Omg Bootje <33 natuurlijk heeft embertje zn augurkje nodig <3 man wat heb ik iedereen hier gemist <33
@emma; jij was echt mijn held toen, ik keek zo tegen jou op. Nog steeds wel hoor <3 & ja, over zoiets had ik ook al gedacht (A) - ∞:
--- --- - ∞ αrτ ∞:
|
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 okt 2016 - 21:39 | |
|
Because we always have a choice even when it feels like we don't.
|
|
| |
| |
| |
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 okt 2016 - 21:43 | |
| Dan ga ik je nu appen Bo >3 Want nu ben je sws wakker En blij dat veel leuke dingen gebeuren, en als je wilt praten over het minpunt ben ik er voor je dude! Like, no kidding, friends remember, je mag alles kwijt ;') Rowan is echt een hottie met dat setje tbh - #Awesome:
|
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 okt 2016 - 21:44 | |
| Rowan is altijd een hottie Emma
Because we always have a choice even when it feels like we don't.
|
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 okt 2016 - 21:44 | |
| Heey Mims!!
@Emma; haha, als ik nu terug kon gaan in de tijd en dat kon zeggen tegen 13-jarige-ik, zou ze echt zo blij zijn xD en hallo, Tall was een kitten van de leader, natuurlijk keek ik tegen je op.
@Bootje; Ik jouw oooook <33 & de laatste tijd weer beter, heb oprecht een Foxdung gehaad, maar gaat nu weer goed eigenlijk. - ∞:
--- --- - ∞ αrτ ∞:
|
|
| |
| |
| |
| |
Sanne 136 Actief Hold fast to dreams for if dreams die, life is a broken-winged bird that cannot fly
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|