|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 okt 2016 - 16:11 | |
| @Inge en Beer en Emma
Serieus mensen halen gewoon soms dingen uit die niet te begrijpen zijn. Ik ga het ook niet proberen te begrijpen als ze zich zo verlagen om.. tja te bedreigen of roddels te verspreiden ofzo.
|
|
| |
330 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 okt 2016 - 16:17 | |
| Die mensen zijn gewoon verdrietig vanbinnen en hebben inderdaad een cavia nodig, om een koe, om lekker mee te knuffelen <3 Thanks Julia! - Spoiler:
Thanks Kip <3
|
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 okt 2016 - 16:21 | |
| Tja cavia, koe of welk dier dan ook zijn wel goede knuffelaars... (tenzij je het verkeerd doet..) dus opzich zit daar wel wat in ja.. toch betekend niet dat mensen anderen ermee pijn mogen doen omdat ze toevallig verdrietig zijn... denk ik.. |
|
| |
Beertje 485 Actief The kindest men
know no love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 okt 2016 - 17:14 | |
| ghehe echt een beauty hea
ja ik had het tegen jouw c:
-
s o s iemand al te maken gehad met vlooien? flower flower ❋ do we meet in the great lands with grass that reaches the skies? |
|
| |
Fien, Fifi, Fi(fi)beest :3 122 Actief We stopped with looking for monsters under the bed, when we realised they were inside us.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 okt 2016 - 17:17 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Tja cavia, koe of welk dier dan ook zijn wel goede knuffelaars... (tenzij je het verkeerd doet..) dus opzich zit daar wel wat in ja.. toch betekend niet dat mensen anderen ermee pijn mogen doen omdat ze toevallig verdrietig zijn... denk ik..
Ja da's waar |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 okt 2016 - 18:00 | |
| haha, hallo! ik ben hier lang niet geweest |
|
| |
~ Moo Moo 236 Actief I'm the Poision in your Bones, my Love is your Disease,
I won't Let it Set you Free, Til I Break You
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 okt 2016 - 18:00 | |
| IK WIL EEN KOE KNUFFELEN Gravelsmoke ~ Nightthorn ~ Silverdew PM's naar SilverdewThe Devil Within Digital Daggers |
|
| |
Charlie 36 Actief "Everyone wants a magical solution for their problems, yet everyone refuses to believe in magic"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 okt 2016 - 18:19 | |
| Paarden zijn echt de beste knuffelaars <3
Maar ik heb een probleempje, weet iemand hoe je een Flickr foto kan opslaan zonder een screenshot te maken? Mijn screenshot-knop doet t niet ofzo ;___; " rise and rise again, until the lambs become l i o n s "x |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| |
| |
Charlie 36 Actief "Everyone wants a magical solution for their problems, yet everyone refuses to believe in magic"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 okt 2016 - 18:47 | |
| - Bitterpaw schreef:
- Hopepaw. schreef:
- Paarden zijn echt de beste knuffelaars <3
Maar ik heb een probleempje, weet iemand hoe je een Flickr foto kan opslaan zonder een screenshot te maken? Mijn screenshot-knop doet t niet ofzo ;___; Je kunt Gyazo downloaden en daarmee screenshotten? Thanks, t is gelukt <3 " rise and rise again, until the lambs become l i o n s "x |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| |
| |
Fien, Fifi, Fi(fi)beest :3 122 Actief We stopped with looking for monsters under the bed, when we realised they were inside us.
| |
| |
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 okt 2016 - 18:57 | |
| Ack, al twee bladzijden bij het gevechttopic en ik had het nog niet eens gezien D: Snel gaan posten maar xD It is walking evenly between you and me, this truth, this terror And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror* ********- Spoiler:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 okt 2016 - 19:00 | |
| - Everstar schreef:
- Ack, al twee bladzijden bij het gevechttopic en ik had het nog niet eens gezien D: Snel gaan posten maar xD
Haha meeste is drukte in de Nursery hoor.. Dus echt veel niet gemist denk ik. Arme Ocean krijgt zowaar een halve hartverzakking maar verder alles koek en ei |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 okt 2016 - 19:12 | |
| Best moeilijk op als een kit met gesloten ogen te spelen xD |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 okt 2016 - 19:25 | |
| Die kat op het WC/RC fight plaatje lijkt wel mooi op Ever :3 It is walking evenly between you and me, this truth, this terror And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror* ********- Spoiler:
|
|
| |
Beertje 485 Actief The kindest men
know no love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 okt 2016 - 19:26 | |
| ja idd xD flower flower ❋ do we meet in the great lands with grass that reaches the skies? |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 okt 2016 - 19:32 | |
| Hihihi heb wel een beetje opgelet XD t mooie is dat die op de WCSC fight op Bear lijkt en die is nieteens aanwezig XDD
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 okt 2016 - 19:38 | |
| - Bearkit* schreef:
- Best moeilijk op als een kit met gesloten ogen te spelen xD
Ja echt he. En je had niet door dat Ocean ze al beschermend bij zich heeft genomen. :") |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|