|
|
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 okt 2016 - 19:40 | |
| DAMDAMDAAAAAM aand thats the third war XD
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 okt 2016 - 19:53 | |
| - Tallshadow schreef:
- Bij de Sc/Wc lijkt het alsof Shrew nog leeft #memories
Jongens wat zijn we weer vredelievend op deze site xD Al die oorlogen Het springt allemaal op uit het niets. Pats boem oorlog!! |
|
| |
| |
| |
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 okt 2016 - 19:57 | |
| - Tallshadow schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Tallshadow schreef:
- Bij de Sc/Wc lijkt het alsof Shrew nog leeft #memories
Jongens wat zijn we weer vredelievend op deze site xD Al die oorlogen Het springt allemaal op uit het niets. Pats boem oorlog!! Butterstar heeft een slechte invloed op de vrede, wat nou Butter, meer like Bitter D:
en Wc vecht doodleuk twee gevechten, die clan is savage Haha echt he... Nu arme Ocean is net een dag of twee voor de oorlog bevallen dus heel erg panisch... Hartaanval panisch bijna.. Nu is het wel leuk die actie. |
|
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 okt 2016 - 20:01 | |
| YES THUNDERCLAN VS RIVERCLAN VOOR SUNNINGROCKS Ik wist t (Niet erg moeilijk te raden tho maar laat me blij zijn) - Bearkit* schreef:
- Nightthorn schreef:
- IK WIL EEN KOE KNUFFELEN
Ik ook xD Toen ze me vroeger vroegen wat ik als huisdier wilde, zei ik altijd: een koe xD Ik heb een koeienonesie. Ikke blij met koeienonesie. Ik mezelf knuffelen met koeienonesie Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew PM's graag naar Silverdew |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 okt 2016 - 20:01 | |
| butter houdt van oorlog c:
|
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 okt 2016 - 20:09 | |
| - Tallshadow schreef:
- Arme Ocean D: Dat is echt drama
Oke wow die woordgrap xD Dat moet iemand tekenen >3 Wanneer heeft Ocean geen drama?? :") Haha echt he... Maar wie? |
|
| |
Starwars 49 Actief And once he's in, he can't go back
he'll beat his wings 'til he burns
them black
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 okt 2016 - 20:11 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 okt 2016 - 20:12 | |
| |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 okt 2016 - 20:16 | |
| - Tallshadow schreef:
- Iemand >3
Hello there Run! (n)iemand.... Met een naam?? Haha :") |
|
| |
Bunny 17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 okt 2016 - 20:17 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 okt 2016 - 20:19 | |
| omg die woordgrap hahahahah jeetje en bedenkende dat toen butter butterstar werd ze helemaal geen oorlog wou en shit met woorden wou oplossen XD
|
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 okt 2016 - 20:21 | |
| - Butterstar schreef:
- omg die woordgrap hahahahah
jeetje en bedenkende dat toen butter butterstar werd ze helemaal geen oorlog wou en shit met woorden wou oplossen XD Wel.. dat is goed gelukt zeg! Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew PM's graag naar Silverdew |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 okt 2016 - 20:22 | |
| Hai Hopkit
Ja echt he.. Zelfs vredelievende katten worden boosaardig ooit... Ocean wordt boosaardig als een Riverclanner aan haar kittens of haar familie zit..
@Tallshadow... Humm misschien iemand vragen?? Teken Butter als aal x kat kruising haha. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 okt 2016 - 20:26 | |
| Teken Butter als een superblij kijkende aal met klontjes boter erop met op de achtergrond katten die doodgaan enzo. Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew PM's graag naar Silverdew |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|