|
|
~ Moo Moo 236 Actief I'm the Poision in your Bones, my Love is your Disease,
I won't Let it Set you Free, Til I Break You
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 okt 2016 - 19:53 | |
| Wacht.. Tall nieuwe shadowclan leader?
Tallstar. Dat doet me aan windclan denken (A) Gravelsmoke ~ Nightthorn ~ Silverdew PM's naar SilverdewThe Devil Within Digital Daggers |
|
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 okt 2016 - 20:00 | |
| - Aspenpaw schreef:
- Tho, in de boeken heet de oprichter van Shadowclan eigenlijk ook Tall Shadow o3o
True xd Alleen Tallstar kende ik vanaf boek 1 en Tall Shadow komt.. in de 5de serie toch? En zijn naam wordt Shadowstar geloof ik. Vandaar Shadowclan, vanuit Shadowstar. Gravelsmoke ~ Nightthorn ~ Silverdew PM's naar SilverdewThe Devil Within Digital Daggers |
|
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 okt 2016 - 20:07 | |
| - Nightthorn schreef:
- Aspenpaw schreef:
- Tho, in de boeken heet de oprichter van Shadowclan eigenlijk ook Tall Shadow o3o
True xd Alleen Tallstar kende ik vanaf boek 1 en Tall Shadow komt.. in de 5de serie toch? En zijn naam wordt Shadowstar geloof ik. Vandaar Shadowclan, vanuit Shadowstar. Yess klopt inderdaad. Het was al wel Shadowclan voordat ze Shadowstar heette tho. Haar naam wordt volgens mij inderdaad uiteindelijk Shadowstar, maar weet niet wanneer, heb Mothflights Vision nog niet uit (': De vijfde serie vind ik het leukste dus ik vind dit toeval echt leuk. Those who dream by night, in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it was vanity...
But the dreamers of the day are dangerous men, for they may act their dream with open eyes, to make it possible.
|
|
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 okt 2016 - 20:15 | |
| - Aspenpaw schreef:
- Nightthorn schreef:
- Aspenpaw schreef:
True xd Alleen Tallstar kende ik vanaf boek 1 en Tall Shadow komt.. in de 5de serie toch? En zijn naam wordt Shadowstar geloof ik. Vandaar Shadowclan, vanuit Shadowstar. Yess klopt inderdaad. Het was al wel Shadowclan voordat ze Shadowstar heette tho. Haar naam wordt volgens mij inderdaad uiteindelijk Shadowstar, maar weet niet wanneer, heb Mothflights Vision nog niet uit (': De vijfde serie vind ik het leukste dus ik vind dit toeval echt leuk. Ik heb de 4de uit en besloot toen ff te boycotten. Whyyy, whyyyy. I mean, t was een beetje een slapper karakter geworden but... WHYYYYYYYYY Mothflights vision heb ik trouwens niet. Ik heb wat super editions maar niet de 'Novella's of 'e-books' zoals ze ze noemen. (Nu is van elk warrior cat boek ong wel al een e-boek maar details) En ahh... ik dacht Shadowclan vernoemd naar Shadow xd Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew PM's graag naar Silverdew |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 okt 2016 - 20:21 | |
| - Gravelsmoke schreef:
- Aspenpaw schreef:
- Nightthorn schreef:
- Aspenpaw schreef:
True xd Alleen Tallstar kende ik vanaf boek 1 en Tall Shadow komt.. in de 5de serie toch? En zijn naam wordt Shadowstar geloof ik. Vandaar Shadowclan, vanuit Shadowstar. Yess klopt inderdaad. Het was al wel Shadowclan voordat ze Shadowstar heette tho. Haar naam wordt volgens mij inderdaad uiteindelijk Shadowstar, maar weet niet wanneer, heb Mothflights Vision nog niet uit (': De vijfde serie vind ik het leukste dus ik vind dit toeval echt leuk. Ik heb de 4de uit en besloot toen ff te boycotten. Whyyy, whyyyy. I mean, t was een beetje een slapper karakter geworden but... WHYYYYYYYYY
Mothflights vision heb ik trouwens niet. Ik heb wat super editions maar niet de 'Novella's of 'e-books' zoals ze ze noemen. (Nu is van elk warrior cat boek ong wel al een e-boek maar details)
En ahh... ik dacht Shadowclan vernoemd naar Shadow xd Ja de vierde was minder. Het hele gevecht en de opbouw daarna was super dope, maar daarna werd hij inderdaad minder. Toch vind ik het hele verhaal hoe ze de clans hebben opgericht wel heel leuk c: Ik weet niet, ik vind Grey Wing gewoon zo'n goed karakter. (Al zijn sommige dingen in zijn verhaallijn nogal gerusht en lijkt hij soms super impulsief) Hij is gewoon zo'n lieverd haha. Ja in het zesde boek worden het eindelijk clans, maar daar hebben ze nog gewoon hun normale namen. Those who dream by night, in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it was vanity...
But the dreamers of the day are dangerous men, for they may act their dream with open eyes, to make it possible.
|
|
| |
~ Moo Moo 297 Actief “A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 okt 2016 - 20:24 | |
| - Aspenpaw schreef:
- Gravelsmoke schreef:
- Aspenpaw schreef:
- Nightthorn schreef:
- Aspenpaw schreef:
True xd Alleen Tallstar kende ik vanaf boek 1 en Tall Shadow komt.. in de 5de serie toch? En zijn naam wordt Shadowstar geloof ik. Vandaar Shadowclan, vanuit Shadowstar. Yess klopt inderdaad. Het was al wel Shadowclan voordat ze Shadowstar heette tho. Haar naam wordt volgens mij inderdaad uiteindelijk Shadowstar, maar weet niet wanneer, heb Mothflights Vision nog niet uit (': De vijfde serie vind ik het leukste dus ik vind dit toeval echt leuk. Ik heb de 4de uit en besloot toen ff te boycotten. Whyyy, whyyyy. I mean, t was een beetje een slapper karakter geworden but... WHYYYYYYYYY
Mothflights vision heb ik trouwens niet. Ik heb wat super editions maar niet de 'Novella's of 'e-books' zoals ze ze noemen. (Nu is van elk warrior cat boek ong wel al een e-boek maar details)
En ahh... ik dacht Shadowclan vernoemd naar Shadow xd Ja de vierde was minder. Het hele gevecht en de opbouw daarna was super dope, maar daarna werd hij inderdaad minder. Toch vind ik het hele verhaal hoe ze de clans hebben opgericht wel heel leuk c: Ik weet niet, ik vind Grey Wing gewoon zo'n goed karakter. (Al zijn sommige dingen in zijn verhaallijn nogal gerusht en lijkt hij soms super impulsief) Hij is gewoon zo'n lieverd haha.
Ja in het zesde boek worden het eindelijk clans, maar daar hebben ze nog gewoon hun normale namen. Uhhu. Ik vond t gevecht ook leuk maarehh, men hele jeugd is verpest en ik ben getraumatiseerd voor het leven. Ik had al gehoord dat DotC een van de beste WC series was. Naja, kan miss later beginnen met lezen. Eerst ff Miss Peregrine en de boekenv voor NL aflezen xd EN dan hebben we nog Game Of Thrones en en... te veel. Ohhh Gravelsmoke - Silverdew - Nightthorn |
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 okt 2016 - 20:46 | |
| - Silverkit- schreef:
- Aspenpaw schreef:
- Gravelsmoke schreef:
- Aspenpaw schreef:
- Nightthorn schreef:
- Aspenpaw schreef:
En ahh... ik dacht Shadowclan vernoemd naar Shadow xd Ja de vierde was minder. Het hele gevecht en de opbouw daarna was super dope, maar daarna werd hij inderdaad minder. Toch vind ik het hele verhaal hoe ze de clans hebben opgericht wel heel leuk c: Ik weet niet, ik vind Grey Wing gewoon zo'n goed karakter. (Al zijn sommige dingen in zijn verhaallijn nogal gerusht en lijkt hij soms super impulsief) Hij is gewoon zo'n lieverd haha.
Ja in het zesde boek worden het eindelijk clans, maar daar hebben ze nog gewoon hun normale namen. Uhhu. Ik vond t gevecht ook leuk maarehh, men hele jeugd is verpest en ik ben getraumatiseerd voor het leven. Ik had al gehoord dat DotC een van de beste WC series was. Naja, kan miss later beginnen met lezen. Eerst ff Miss Peregrine en de boekenv voor NL aflezen xd EN dan hebben we nog Game Of Thrones en en... te veel.
Ohhh ben de film gaan zien, ze hebben de drie boeken in een gemangeld ;-; ♡ |
|
| |
~ Moo Moo 297 Actief “A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 okt 2016 - 21:08 | |
| @Chivypaw Echt? Pff, dan moet ik zoveeeeel boeken lezen. of naja... 3 boeken in 1 zijn vaak niet t beste? Gravelsmoke - Silverdew - Nightthorn |
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 okt 2016 - 21:33 | |
| - Silverkit- schreef:
- @Chivypaw
Echt? Pff, dan moet ik zoveeeeel boeken lezen. of naja... 3 boeken in 1 zijn vaak niet t beste? nope ;-; en het zijn like 3 boeken van meer dan 500 pagina's dus de film was niet geslaagd vond ik ♡ |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 okt 2016 - 21:47 | |
| Iemand die Norwegian Woods kent? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 okt 2016 - 21:54 | |
| - Chivypaw schreef:
- Silverkit- schreef:
- @Chivypaw
Echt? Pff, dan moet ik zoveeeeel boeken lezen. of naja... 3 boeken in 1 zijn vaak niet t beste? nope ;-; en het zijn like 3 boeken van meer dan 500 pagina's dus de film was niet geslaagd vond ik 500? Op men e-reader heeft t eerste boek der in de richting 300... xd (al past men E-reade pagina's aan want tsja, ander formaat enz en dus doet ie er ook meerdere x klikken over voor 1 pagina maar details) Gravelsmoke ~ Nightthorn ~ Silverdew PM's naar SilverdewThe Devil Within Digital Daggers |
|
| |
26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 okt 2016 - 22:06 | |
| ik heb het over het 3de boek fzo xD dat is echt duizend keer dikker dan het 1ste
Als het een serie is niet nee |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 okt 2016 - 22:30 | |
| - Dashingstripe schreef:
- ik heb het over het 3de boek fzo xD dat is echt duizend keer dikker dan het 1ste
Als het een serie is niet nee Pfff, toooo much reading stuff xd Gravelsmoke ~ Nightthorn ~ Silverdew PM's naar SilverdewThe Devil Within Digital Daggers |
|
| |
26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 okt 2016 - 22:48 | |
| Hihihi ja ik heb alleen maar de eerste gelezen c:
Wanneer ik net goede muziek in mijn oren heb en veel inspiratie voor Dash moet ik naar boven Tot morgen peepz
(dash is zo leuk hihihihi) |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| |
| |
Selena 72 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 okt 2016 - 8:55 | |
| Goeiemorgen, Vandaag de pony weg brengen om te laten beleren voor de kar, daarna mag ik ermee mennen Ben benieuwd hoe ze het gaat doen voor de kar, |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| |
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 okt 2016 - 11:21 | |
| |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |