We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Also, Disney moet (korte) films maken van de volgende sprookjes:
Het meisje met de zwavelstokjes. De Bremer stadsmuzikanten De chinese nachtegaal De prinses op de erwt Vrouw Holle ...
Inspiratie genoeg, ga gewoon naar de Efteling
Ik hou nog altijd van Mulan, hoe vaak ik de film ook zie <3
Klopt! Mulan is een prachtige film. Disney is love, Disney is life. Mijn favorieten zijn the Aristocats, Fantasia (2000), Alice in Wonderland, the little mermaid, The Lion King, Hercules, The Princess and the Frog, Beauty and the Beast en alle live action versies (Alice in Wonderland, Cinderella, Maleficent en waarschijnlijk ook Beauty and the Beast because: Emma Watson!)
Maar ik vind alle Disney films eigenlijk wel leuk!
Ik weet nog dat ik als kind altijd verliefd was op die mannelijke commandant in Mulan lol
Aspenpaw.
Member
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
Het meisje met de zwavelstokjes. De Bremer stadsmuzikanten De chinese nachtegaal De prinses op de erwt Vrouw Holle ...
Klopt! Mulan is een prachtige film. Disney is love, Disney is life. Mijn favorieten zijn the Aristocats, Fantasia (2000), Alice in Wonderland, the little mermaid, The Lion King, Hercules, The Princess and the Frog, Beauty and the Beast en alle live action versies (Alice in Wonderland, Cinderella, Maleficent en waarschijnlijk ook Beauty and the Beast because: Emma Watson!)
Ik weet nog dat ik als kind altijd verliefd was op die mannelijke commandant in Mulan lol
Ik had echt een die-hard crush op Simba
Bronzemask
StarClan
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
Ik was nooit verliefd op een Disney prins. Ik was verliefd op CAPTAIN Jack Sparrow <3 Nog steeds eigenlijk XD.
Pixar maakt ook geweldige films trouwens. Elke film behalve cars en cars 2 is top! Mijn persoonlijke favoriet is Ratatouille.
Zealspark
StarClan
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
Mijn zus heeft voor een verjaardag van een vriendin een gekko gekocht. Het is een gelijde gekko of zoiets en nu staat hij al een dagje bij mij. Ik heb echt wel super veel medelijden met hem want mijn zus wilt het terrarium in de verpakking laten en nu zit hij in een koud doosje met een beetje water :c dan denk ik aan dat een gekko op zo'n 35°C moet staan en hij nu onder de 18°C zit :'c Hij ziet normaal gezien lichtroos omdat hij nog een jonkie is en nu ziet die arme stakker helemaal zwart. Hij kruipt ook elke keer naar de ademsgaatjes, poor thing.
Dit weekend was letterlijk een ruzie-weekend voor mij :')
What happened? :c
--
#Renske: Ik huilde gisteren bijna bij Legend of Aang... Ik schaamde me 'n beetje, maar nu voel ik me beter xD
Ouders hebben gisteren met glazen en borden gesmeten, gisteren hadden m'n coach en z'n vriendin hevige ruzie. Vandaag had ik ruzie met heel het gezin en noemde mn bloedeigen broer me een verlenend Ktkind en hadden m'n coach en zijn vriendin weer ruzie waaronder ik dingen hoorde en zij bijna huilde.. Ben toen heel subtiel naar huis vertrokken, waar gelukkig zo goed als niemand thuis was :')...
Aspenpaw.
Member
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
@Freedje: Omg ja dat is ook zo zielig. Iroh is zo precious D: By far één van mijn favoriete karakters. Heb je de serie als eens helemaal gezien? ik wil niet spoiler
Jaa hij is gewoon... damn :') fangirlen over een tekenfilm karakter, oops
@Freedje: Omg ja dat is ook zo zielig. Iroh is zo precious D: By far één van mijn favoriete karakters. Heb je de serie als eens helemaal gezien? ik wil niet spoiler
Jaa hij is gewoon... damn :') fangirlen over een tekenfilm karakter, oops
Dit is geloof ik zondr overdrijven de derde of de vierde keer dat ik het helemaal zie. Alleen als adult begin je zo echt de emotionele dingen te snappen en zo. Ik had vroeger als kind al niet in de gaten dat Yue doodging xD
Iroh is echt lollig... xD
Aspenpaw.
Member