|
|
Yanthe 391 Actief Just keep swimming, just keep swimming.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 sep 2016 - 14:10 | |
| Posts komen bij mij ook pas vanavond laat c; |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 sep 2016 - 16:47 | |
| Hallow allemaal! Pfoeh, het is hier echt snikheet. Verschillende meisjes bij ons op school hebben straf gekregen omdat hun shortjes 'te kort' waren.. Mag dat eigenlijk wel? xD (daarvoor straf krijgen bedoel ik.. Ze waren niet eens zoo kort)- |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 sep 2016 - 16:49 | |
| - Winddancer schreef:
- Hallow allemaal!
Pfoeh, het is hier echt snikheet. Verschillende meisjes bij ons op school hebben straf gekregen omdat hun shortjes 'te kort' waren.. Mag dat eigenlijk wel? xD (daarvoor straf krijgen bedoel ik.. Ze waren niet eens zoo kort)- Jeetje wat stom :/ Het is hartstikke heet, je moet toch gewoon een korte broek kunnen dragen? Als puberende jochies zich daardoor op hol slaan of iets dergelijks, moet je dat die jongens aanschrijven, niet de meisjes c': |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 sep 2016 - 16:57 | |
| Het is niet eens dat de jongens er echt veel aandacht aan besteden ofzo xD In onze klas is er nu een rumoer gaande dat de leerkrachten zelf jaloers zijn op onze prachtige benen en dat daarom afschaffen 8) |
|
| |
Karbonkel 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 sep 2016 - 17:03 | |
| Beetje overdreven. :') Alhoewel ik net iemand tegenkwam die net zo goed gewoon in een string had kunnen rondlopen. Dat broekje was namelijk echt te kort zegmaar. Maar je moet het zelf weten. Op zich vind ik ook wel dat je op school niet in een crop top of iets dergelijks hoort. |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 sep 2016 - 17:09 | |
| Ja, sommigen gaan er echt over; maar we spreken hier van echt, midden van de dijbenen kort. dat is niet zoo kort, toch? ze moesten allemaal hun gymshortje aandoen en naar t schijnt 5 keer een stuk van t reglement overschrijven xd |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 sep 2016 - 17:11 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 sep 2016 - 17:13 | |
| Blij dat mijn short lang genoeg was voor de leerkrachten :') De regel is blijkbaar: als je staat met je armen hangend naast je, dan mag de short niet hoger komen dan je vingertoppen. |
|
| |
❖ Loïs 426 Actief ❖ A desert flower? More like a desert cobra!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 sep 2016 - 17:18 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 sep 2016 - 17:19 | |
| Katholieke school pff xD (maar dan nog) |
|
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 sep 2016 - 17:20 | |
| Wow ik vind het ook overdreven. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 sep 2016 - 17:22 | |
| - Amberkit\" schreef:
- Blij dat mijn short lang genoeg was voor de leerkrachten :')
De regel is blijkbaar: als je staat met je armen hangend naast je, dan mag de short niet hoger komen dan je vingertoppen. Ik heb geen enkele short die aan die regel voldoet tbh |
|
| |
Cynthia 737 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 116 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Elder (ex-medicine cat) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 sep 2016 - 17:33 | |
| Daar heb ik nooit last mee gehad op de middelbare en op de uni spreken ze je er echt niet op aanxD, ook al is het bij ons wel verplicht om bij een consult een lange broek aan te hebben en een shirt met geen inkijk, ook liever een shirt dan een trui voor als je lichamelijk onderzoek moet doen. Dus ook als het 30 graden is zul je dan met een lange broek en dichte schoenen aan moeten komen zettenxD, dat wordt donderdag dus nog wat als het dan ook zo warm als vandaag is...
Ik had net een politiebusje achter me rijden met mijn vader naar zijn werk brengen, ineens hield ik de snelheid wel wat meer in de gatenxD
|
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 sep 2016 - 17:33 | |
| - Amberkit\" schreef:
- Blij dat mijn short lang genoeg was voor de leerkrachten :')
De regel is blijkbaar: als je staat met je armen hangend naast je, dan mag de short niet hoger komen dan je vingertoppen. Dit had ik ook vorig jaar. moest ook zo zijn bij je jurken xD Op deze school ist gwn van, idc wat je draagt, dus was echt aanpassen na zoveel jaar xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 sep 2016 - 18:01 | |
| Als het een katholieke school is snap ik 't wel, maar op zo'n warme dag zouden ze het door de vingers moeten zien, zeker als het midden van de dijbenen is.
How's life guys? Mijn telefoon is dood atm dus ik zoek hier contact ~ |
|
| |
Elfje 117 Actief Just because you don't say much doesn't mean people don't notice you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 sep 2016 - 18:17 | |
| Ik ga proberen dit katertje een nieuw leven in te blazen
|
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 sep 2016 - 19:19 | |
| Okay alle accounts bijposten op een dag gaat niet meer lukken nu school bezig is, indelen dan maar... |
|
| |
Bunny 359 Actief "To a predator, fear is weakness."
| CAT'S PROFILEAge: Faded away in endless nothingnessGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 sep 2016 - 19:28 | |
| @Anouk; ah, dat hebben we allemaal :') Ik heb Red echt al een hele tijd niet meer bijgepost, pff. En nog niet overal oeps xD Ik ben ook al een tijdje niet meer ingelogd op Never.. Maar dat doen we straks of morgen wel ^^" |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 sep 2016 - 19:30 | |
| Wtfff man. Je moet gwn een korte broek kunnen dragen. Echt onzin als een school dingen verbied die helemaal niet zo ver gaan. Pff |
|
| |
Bunny 359 Actief "To a predator, fear is weakness."
| CAT'S PROFILEAge: Faded away in endless nothingnessGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 sep 2016 - 19:36 | |
| @Waz; gelukkig is het nog niet officieel afgeschaft! Ik denk niet dat ze dat erdoor gaan krijgen, tbh, sws gaan er dan veel ouders aan hun deur staan xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|