Algemene Onzin Topic - Pagina 24

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 37 ... 50  Volgende
Holtäine
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 DPKsfdL
11
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Holtäine
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedi 6 sep 2016 - 21:15

Routpaw schreef:
Holtäine schreef:

Ik ship (n)Ever x Rout
Kijk hoe mooi Holtaine is <3

Daar zit wel een beetje een leeftijdsverschil tussen xD

En Holtaïne is echt smexy <'3 Loïs is zo goed daarin geez

Shhh xD

<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 BXcdW76
Kip
3539
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedi 6 sep 2016 - 21:21

Pfff, m'n concentratie is plots vervlogen, ik ga wel tekenen -w-

@Hierboven; mag ik trouwens vragen welke andere accounts je hier bespeelt? c:
Hellhound
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedi 6 sep 2016 - 21:21

Wa serieus? Oh gosh dat zou al helemaal het laatste worden dat ze door krijgt en dat word echt zielig voor Rout want Rouse denk hey vrienden en verder nul

Alle setjes die Lolo maakt zijn leuk

WAIT AND SEE GRANNY FEE ik kan je ook Frietje noemen
Heavespark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Tumblr_inline_o63thdC67n1se7tcd_500
❖ Loïs
426
Actief
❖ A desert flower? More like a desert cobra!

CAT'S PROFILE
Rank:
Heavespark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedi 6 sep 2016 - 21:22

omg jongens s t o p xD
Ophelia
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Z3zzFnj
Demi
468
Afwezig
"It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."

CAT'S PROFILE
Rank:
Ophelia
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedi 6 sep 2016 - 21:26

ik heb een enorm fruitvliegjesprobleem
Brightspots
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedi 6 sep 2016 - 21:27

Nu eerst een halfuur bezig met school & dan ff postje plaatsen met Brightspots~
Routnose
Catministrator
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 BXcdW76
Kip
3539
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedi 6 sep 2016 - 21:29

Hellhound schreef:
Wa serieus? Oh gosh dat zou al helemaal het laatste worden dat ze door krijgt en dat word echt zielig voor Rout want Rouse denk hey vrienden en verder nul

Omg dat zou echt Rout d'r einde worden haha :'D
Stallionheart
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedi 6 sep 2016 - 21:34

Holtäine heeft een smexy setje :3
Butterpact
Member
Anonymous
634
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterpact
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedi 6 sep 2016 - 21:38

Hellhound schreef:

Houd het maar bij Granny Fee ya know...
Peregrinepaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Nq47wm
Melissa
101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Peregrinepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedi 6 sep 2016 - 21:43

Eigenlijk wilde ik nog meer posten, maar ik heb geen tijd meer en moet zo naar bed. Ik ben erg moe de laatste tijd en moet echt niet ziek worden, volgende week heb ik namelijk een werkweek in de Ardennen <3

Morgen heb ik weer genoeg tijd om te posten C:
Flintstrike
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 AB0JDK2
Karbonkel
164
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flintstrike
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedi 6 sep 2016 - 22:42

Waarom is altijd het eerste wat volwassenen vragen als ze je na een tijdje weer zien of je al een vriendje hebt? :')
Maskheart
Member
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Elder (ex-medicine cat)
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedi 6 sep 2016 - 22:44

Flintstrike schreef:
Waarom is altijd het eerste wat volwassenen vragen als ze je na een tijdje weer zien of je al een vriendje hebt? :')

Geen idee, ik heb hetzelfde hierxD, ook al gaat het heel soms ook eerst over mijn studie.
Flintstrike
Member
Karbonkel
164
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flintstrike
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedi 6 sep 2016 - 22:46

Maskheart schreef:
Flintstrike schreef:

Geen idee, ik heb hetzelfde hierxD, ook al gaat het heel soms ook eerst over mijn studie.

Studie en vriendjes. Altijd. Alsof het raar is dat ik 18 ben en nog geen vriendje heb.
Brightspots
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedi 6 sep 2016 - 23:09

En toen was Mistpaw med.cat, Bright did her job, nu weer verder met huiswerk~
Mistgaze
Elder
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedi 6 sep 2016 - 23:21

Omfg Mist is een grote meid!!! B)
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedi 6 sep 2016 - 23:31

Flintstrike schreef:
Maskheart schreef:
Flintstrike schreef:

Studie en vriendjes. Altijd. Alsof het raar is dat ik 18 ben en nog geen vriendje heb.

Ik ben 21... Weet je hoe vaak ik word gevraagd of k al iemand heb x'D Ook elke jongen die k ooit uitnodig in mn huis zijn mn huisgenoten van: is die wat? x'D
Thora
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimedi 6 sep 2016 - 23:35

Hihihihi, mijn kat Plucky (rode katertje), ligt te slapen terwijl zijn kopje van de bank af hangt, t zier er komisch uit xD
Flintstrike
Member
Karbonkel
164
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flintstrike
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimewo 7 sep 2016 - 0:18

Firedance schreef:
Flintstrike schreef:
Maskheart schreef:
Flintstrike schreef:

Ik ben 21... Weet je hoe vaak ik word gevraagd of k al iemand heb x'D Ook elke jongen die k ooit uitnodig in mn huis zijn mn huisgenoten van: is die wat? x'D
Feel you :')

Moet er niet aan denken om nu al een relatie hebben
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimewo 7 sep 2016 - 0:37

Flintstrike schreef:
Firedance schreef:
Flintstrike schreef:
Maskheart schreef:
Flintstrike schreef:

Feel you :')

Moet er niet aan denken om nu al een relatie hebben

Gehehe da komt allemaal ook vanzelf wel Razz Prima als je er geen zin in hebt, snap k heel goed. Momenteel zit ik in een soort eh misschien wel misschien niet zone... Al kan k niks meer ontlopen want nu zie k m elke week dus zal ie ook wel gaan vragen wanneer we die volgende date gaan doen x'D
Harespring
Member
Cynthia
273
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Tunneler (Senior warrior)
Harespring
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitimewo 7 sep 2016 - 7:19

Op deze vroege morgen heeft ns besloten dat ik vanmorgen niet verder kom dan DeventerxD, ik moet naar Enschede...
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 24 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 24 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 37 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: