Algemene Onzin Topic - Pagina 40

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 45 ... 50  Volgende
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimeza 10 sep 2016 - 14:28

Nevermind schreef:
Hai Julia, hoe gaat ie? c:

Goed goed c: ! En hier?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cobra
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 20f8kWD
»Quinty«
778
Actief
Like some kind of madness

CAT'S PROFILE
Rank:
Cobra
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimeza 10 sep 2016 - 14:33

Met mij gaat het goed hehe ^^

En nu bij de laatste om bij te posten, Cobra c: <3
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimeza 10 sep 2016 - 14:34

Oeh oeh Cobra'tje <3
Hellhound
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimeza 10 sep 2016 - 14:35

Heyo Julia, jou had ik net nodig >:3
Zou je me misschien kunnen vertellen of mijn idee mogelijk is en anders even overleggen met de rest van het team?
"Een Thunderclan kitten die volbloed Bloodclan is. Geboren toen de Bc de Tc had overgenomen maar achtergelaten door de ouders in het Tc kamp toen de Tc hun clan weer terug nam."

Ik post eerst met Rouse bij en daarna met Chime en komt het topic Buns ^^
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimeza 10 sep 2016 - 14:37

Ik stuur je even een pb :3
Innerstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimeza 10 sep 2016 - 14:40

Hellhound schreef:
Heyo Julia,  jou had ik net nodig >:3
Zou je me misschien kunnen vertellen of mijn idee mogelijk is en anders even overleggen met de rest van het team?
"Een Thunderclan kitten die volbloed Bloodclan is. Geboren toen de Bc de Tc had overgenomen maar achtergelaten door de ouders in het Tc kamp toen de Tc hun clan weer terug nam."

Klinkt wel als een cool en origineel idee, zeker als het een klein nestje is. Ik vraag me alleen af of Silverstar wel Bloodclannertjes zou willen in zijn clan :')
Rousebell
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimeza 10 sep 2016 - 14:51

Innerstar schreef:
Hellhound schreef:
Heyo Julia,  jou had ik net nodig >:3

Klinkt wel als een cool en origineel idee, zeker als het een klein nestje is. Ik vraag me alleen af of Silverstar wel Bloodclannertjes zou willen in zijn clan :')

Zou hoogstwaarschijnlijk ook wel een klein nestje zijn want grote nestjes zijn meh op een of andere reden maar eigenlijk heeft hij geen keus want Warrior Code dus zou het totaal tegen zijn zin in kunnen zijn X"D
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimeza 10 sep 2016 - 15:06

Of hij gooit ze uit de clan en Sc neemt ze op omdat zij wel cool zijn 8)

Hello guys!
Chimepaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 168an9w
A
177
Actief
Twilight fades
Night approaches

CAT'S PROFILE
Rank:
Chimepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimeza 10 sep 2016 - 15:07

Tallshadow schreef:
Of hij gooit ze uit de clan en Sc neemt ze op omdat zij wel cool zijn 8)

Hello guys!

Heya Emma ^^

Sc vangt alle coole verstoten katjes op en word de skeerste clan
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimeza 10 sep 2016 - 15:08

Hey Em!
--
meh, krijgen we vandaag een mail dat we donderdag toets van Latijn hebben omdat ze er die les niet is en dat blijkbaar de enige zinvolle opvulling is van dat uur xd
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimeza 10 sep 2016 - 15:09

So true, Sc is awesome en bouwt een leger aan mini-verstotelingen want JB-logica

Dat is balen Buns! Waarom laten ze jullie niet gewoon tussenuur houden?
Innerstar
StarClan
Nathalie
4728
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimeza 10 sep 2016 - 15:11

Pardon? Waar zien jullie Innerstar voor aan? Ze houd zich aan de warrior code en helpt kittens die in nood zijn, maar ze neemt geen katten in haar clan waar geen vleugje Shadowclan in zit. Bloodclan kittens zal ze dan ook gewoon dumpen bij twolegs, waarschijnlijk :') Dan komt het wel goed~
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimeza 10 sep 2016 - 15:14

@Em; vraag ik me ook af, pfuh xD Nja, iig hebben we nog niet veel gedaan waar ze echt iets van kan vragen. allen wat over de Trojaanse oorlog en dat is herhaling van het 2de ofzo :')
Bronzemask
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimeza 10 sep 2016 - 15:14

''Alle kittens doen wel eens iets stouts. Alhoewel Brindleleaf nog steeds wel eens 'stoute' dingen deed, uhum.''~ Bronzemask

''Weg? Weg waarheen? Ze hoopte dat Brindleleaf iets anders bedoelde. Misschien moest ze een kleine boodschap doen.''~ Bronzemask
Arrowthrill
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 DPKsfdL
Queen Wazz
285
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Arrowthrill
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimeza 10 sep 2016 - 15:15

Ik geloof dat ik al nee heb gezegd op iemand anders die zoiets had gevraagd
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimeza 10 sep 2016 - 15:15

En dan kijkt Tall haar constant als een puppy aan "maar ze zijn zo zacht Inner.." en "in elke kitten schuilt iets goeds *smile*"
Fair point though, al zou het voor een uitermate interessante verhaallijn maken 'wie neemt de BC kittens?'

Oh, dat valt dan wel weer mee gelukkig Buns (:

Edit- Erover brainstormen blijft leuk though, Waz xD
Chimepaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 168an9w
A
177
Actief
Twilight fades
Night approaches

CAT'S PROFILE
Rank:
Chimepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimeza 10 sep 2016 - 15:16

Eerst door de Bc bij de gedropt Tc, dan door de Tc bij Sc gedropt en dan weer bij de Twoleg place, alle clans zo van NEE NEMEN JULLIE ZE MAAR

Waz van Julia kreeg ik ook te horen dat het op die manier niet kon, alleen als een van de ouders origineel Tc zou zijn
Innerstar
StarClan
Nathalie
4728
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimeza 10 sep 2016 - 15:19

Tallshadow schreef:
En dan kijkt Tall haar constant als een puppy aan "maar ze zijn zo zacht Inner.." en "in elke kitten schuilt iets goeds *smile*"
Fair point though, al zou het voor een uitermate interessante verhaallijn maken 'wie neemt de BC kittens?'

TWOLEGS, de Mousedung twolegs nemen deze verdorven kittens wan hier schuilt niks goeds in. Nee, Tallshadow, echt, ja, je blik is puppy en schattig en zo, maar nee. Tall, stop, het wordt irritant. Tall, mijn warrior naam was niet voor niets Innerghost.
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimeza 10 sep 2016 - 15:21

Innerstar schreef:
Tallshadow schreef:

TWOLEGS, de Mousedung twolegs nemen deze verdorven kittens wan hier schuilt niks goeds in. Nee, Tallshadow, echt, ja, je blik is puppy en schattig en zo, maar nee. Tall, stop, het wordt irritant. Tall, mijn warrior naam was niet voor niets Innerghost.

"Dat was omdat je altijd zo geestig bent Inner" (A) "Wat nou als ik ze opvoed? Ze hebben al namen, Cutekit, Cuterkit, Cutestkit"
Indra
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 BBTakD
Bunny
1497
Actief
She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.

CAT'S PROFILE
Rank: Member
Indra
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitimeza 10 sep 2016 - 15:24

Ik lag me dood hier:
Cutekit, Cuterkit en Cutestkit x'D
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 40 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 40 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 45 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: