|
|
A 177 Actief Twilight fades
Night approaches
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 sep 2016 - 15:27 | |
| What did I start omg ik ga hier ook echt dood X"D |
|
| |
Queen Wazz 285 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 sep 2016 - 15:28 | |
| - Chimekit schreef:
- Eerst door de Bc bij de gedropt Tc, dan door de Tc bij Sc gedropt en dan weer bij de Twoleg place, alle clans zo van NEE NEMEN JULLIE ZE MAAR
Waz van Julia kreeg ik ook te horen dat het op die manier niet kon, alleen als een van de ouders origineel Tc zou zijn Yes de mama. TC mama. |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 sep 2016 - 15:32 | |
| Ik vraag me nu af.. Zou het omgekeerd kunnen, een kitten die volbloed Thunderclan is maar door een Bloodclan(koppel) meegenomen is terug naar Bloodclan? Dat kan interessant zijn :') |
|
| |
Night approaches
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 sep 2016 - 15:33 | |
| Dat kan geloof ik wel want de Elite kan alle katten opnemen ongeacht afkomst en de Elite steelt gerust want Cole was gestolen |
|
| |
»Quinty« 778 Actief Like some kind of madness
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 sep 2016 - 15:33 | |
| Okay, post met Claw komt later, eerst even wat dingen thuis proberen te regelen i guess :") |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 sep 2016 - 15:34 | |
| - Chimekit schreef:
- Dat kan geloof ik wel want de Elite kan alle katten opnemen ongeacht afkomst en de Elite steelt gerust want Cole was gestolen
Ja, dat denk ik ook tbh. Dan rest alleen nog de vraag; kan die kitten ooit terug naar Thc of is 'ie gedoemd tot een leven als niet-clankat? :') |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 sep 2016 - 15:34 | |
| - Winddancer schreef:
- Chimekit schreef:
- Dat kan geloof ik wel want de Elite kan alle katten opnemen ongeacht afkomst en de Elite steelt gerust want Cole was gestolen
Ja, dat denk ik ook tbh. Dan rest alleen nog de vraag; kan die kitten ooit terug naar Thc of is 'ie gedoemd tot een leven als niet-clankat? :') Dan blijft ie buiten de clan aangezien het nie toegestaan is katten va buiten de clan op te nemen :") Tenzij het uitzonderingen zijn |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 sep 2016 - 15:35 | |
| - Winddancer schreef:
- Chimekit schreef:
Ja, dat denk ik ook tbh. Dan rest alleen nog de vraag; kan die kitten ooit terug naar Thc of is 'ie gedoemd tot een leven als niet-clankat? :') Officieel gezien is ie gedoemd, maar misschien als je Tall lief aankijkt en Inner het niet ziet niet (A) |
|
| |
Night approaches
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 sep 2016 - 15:35 | |
| Klopt maar de Elite komt wel een einde aan hem maken als hij de Elite verlaat
Tall: "Inner ik heb een kitten gekregen!" - "Je bent een kater Tall, een kater" |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 sep 2016 - 15:38 | |
| - Chimekit schreef:
- Klopt maar de Elite komt wel een einde aan hem maken als hij de Elite verlaat
Tall: "Inner ik heb een kitten gekregen!" - "Je bent een kater Tall, een kater" Ik zie deze conversatie echt nog es gebeuren :') edit; kan 'ie claimen dat wind de moeder is haha, ik weet zeker dat ie wind nog zo ver zou krijgen om dat te zeggen xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 sep 2016 - 15:40 | |
| - Winddancer schreef:
- Chimekit schreef:
Tall: "Inner ik heb een kitten gekregen!" - "Je bent een kater Tall, een kater" Ik zie deze conversatie echt nog es gebeuren :') edit; kan 'ie claimen dat wind de moeder is haha, ik weet zeker dat ie wind nog zo ver zou krijgen om dat te zeggen xD Oh my.. Dit is echt iets wat zo zou gebeuren ja xD Schitterend |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 sep 2016 - 15:42 | |
| - Tallshadow schreef:
- Winddancer schreef:
- Chimekit schreef:
Tall: "Inner ik heb een kitten gekregen!" - "Je bent een kater Tall, een kater" Ik zie deze conversatie echt nog es gebeuren :') edit; kan 'ie claimen dat wind de moeder is haha, ik weet zeker dat ie wind nog zo ver zou krijgen om dat te zeggen xD Oh my.. Dit is echt iets wat zo zou gebeuren ja xD Schitterend
Ik durf wel te wedden dat inner nooit meer hetzelfde naar hen kijkt dan :') |
|
| |
Derpje 109 Actief "Extremism is never the solution"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 sep 2016 - 15:42 | |
| Ik ben niet goed in nicknames te verzinnen - .Swiftpaw schreef:
- "Ik had een grote vriendenkring, maar ging vooral om met Sinclaw, Acefray, Runningvole, Littlestream en nog wat anderen," Miauwde Tall ze op volgwoorden. "Maah, ik wilde zo'n vriendenkring hebben. De meeste katten die ik ken lijken op die Innerstar, big strickt momma you know?" Miauwde Swift.
-.- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 sep 2016 - 15:43 | |
| - Winddancer schreef:
- Tallshadow schreef:
- Winddancer schreef:
- Chimekit schreef:
Tall: "Inner ik heb een kitten gekregen!" - "Je bent een kater Tall, een kater" Ik zie deze conversatie echt nog es gebeuren :') edit; kan 'ie claimen dat wind de moeder is haha, ik weet zeker dat ie wind nog zo ver zou krijgen om dat te zeggen xD Oh my.. Dit is echt iets wat zo zou gebeuren ja xD Schitterend
Ik durf wel te wedden dat inner nooit meer hetzelfde naar hen kijkt dan :') Inner gaat keihard die kitten ondervragen man xD "WIE ZIJN JE OUDERS!" "Ehm..." "FOUT!" Gotta go now, maar was weer gezellig guys ^^ Edit- ^^ Die nickname is so true though |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 sep 2016 - 15:43 | |
| @Em; true xD Bye, tot laters c: |
|
| |
Derpje 109 Actief "Extremism is never the solution"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 sep 2016 - 15:45 | |
| - Tallshadow schreef:
- Winddancer schreef:
- Tallshadow schreef:
- Winddancer schreef:
- Chimekit schreef:
Ik durf wel te wedden dat inner nooit meer hetzelfde naar hen kijkt dan :') Inner gaat keihard die kitten ondervragen man xD "WIE ZIJN JE OUDERS!" "Ehm..." "FOUT!"
Gotta go now, maar was weer gezellig guys ^^
Edit- ^^ Die nickname is so true though So true xD Tall kittens? Waar xD Kidding, |
|
| |
Night approaches
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 sep 2016 - 15:45 | |
| Al die kittens hebben helemaal een trauma voor de rest van hun leven
Cya Bunbun |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 sep 2016 - 15:46 | |
| nee, ik ga nog niet, dat was tegen em ;3 |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 sep 2016 - 15:47 | |
| Wat kennen mensen Innerstar toch goed~ |
|
| |
Night approaches
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 sep 2016 - 15:48 | |
| Oh naja ik ben blind en had dat van Emma niet gezien dus dacht dat jij ging X"D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|