|
|
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 sep 2016 - 13:57 | |
| - Winddancer schreef:
- Lurkingshade schreef:
- Winddancer schreef:
- Ah ik had vannacht een droom dat er een kittensearch was voor lurking x rough en ik was gekozen met een kitten die Lurkingkit-gaze heette xD
ja ik droom over warriorcats shush Haha, lurkie 2.0 (a)
Stiekem wil ik ooit een kit van Lurks spelen, heel stiekem :"D Maar idk of ik daar ooit nog de kans/inspi voor zal hebben, jammer genoeg :") Ik ben al hyped voor zijn kittens sinds hij geboren is hahah xD oké misschien niet zoo lang, maar je snapt me wel
Ik speel zelf niet graag kittens van m'n eigen karakters, heb ik gemerkt met Whitekit/fur en Dovepath enzo. Ik vind het vervelend dat ze niet met hun ouders kunnen praten en stuff :') Hahaha gossie. Ik weet nog dat ik nooit liefde voor hem wou, toen kwam Rough en toen stopte mn shipping gedachten maar nie (a) Ik heb denk ik enkel Dark met Never en meh, Dark is nooit echt van de grond gekomen jammer genoeg xD |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 sep 2016 - 13:57 | |
| Met Whifflepaw gaat het mij prima af... maar ja, dan is Brightspots dood en Quinty niet actief met Polarbear~ |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 sep 2016 - 13:59 | |
| Jah, zelfs als je Bright niet had gehad had Whiffle geen contact gehad met der moeder dus daar is niet veel verandering in hehe :') Ik heb ook gewoon soms van in het begin een connectie met karakters en met anderen not so much. Maar ik denk ook dat dat met iedereen is :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 sep 2016 - 14:02 | |
| Vanaf het begin kan ik wel snappen, Bun, zoals hier met Lurk. Alhoewel het nu wat minder word tho... Erg jammer want ik heb in der tijd heel leuk gehad met hem xD
Daarbij is Whiffle ook gwn lekker leuk Nath (a) |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 sep 2016 - 14:04 | |
| Ik heb ook m'n momenten. Wind was heel leuk als kitten, en ik ben veel minder actief met der nu ze warrior is maar ach xD
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 sep 2016 - 14:08 | |
| Lurk was heel leuk als kitten en appie, hehe :")
En hij is ook eindelijk bijgepost =3= Nu kan ik naar Never en Cobra en dan zijn ze allemaal gedaan xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 sep 2016 - 14:09 | |
| Jah en dan mag je terug met lurkie hehe ;3
tenzij je geen tijd/zin meer hebt maar shush |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 sep 2016 - 14:10 | |
| - Winddancer schreef:
- Jah en dan mag je terug met lurkie hehe ;3
tenzij je geen tijd/zin meer hebt maar shush Nou ik zou liever eerst de rest bijposten en dan mss wat gaan fietsen of naar de fitness gaan, want tis weer een heerlijke dag <3 Mss post ik dan wel vanav terug met hem :") Tis te zien hoeveel inspi ik dan nog heb (a) |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 sep 2016 - 14:10 | |
| Oh help ik had net een heel leuk idee voor een karakter maar weet niet zeker of het wel mag :')
Al mag ik van mezelf voorlopig geen nieuwe karakters meer |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 sep 2016 - 14:11 | |
| - Hellhound schreef:
- Oh help ik had net een heel leuk idee voor een karakter maar weet niet zeker of het wel mag :')
Al mag ik van mezelf voorlopig geen nieuwe karakters meer Oeh wat voor idee heb je dan? c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 sep 2016 - 14:12 | |
| @Bo; haha, is goed hoor x3 Ik moet toch ook nog Never, Red en Pearly bijposten en dan nog op een ander forum dus komt wel goe (a)
|
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 sep 2016 - 14:13 | |
| - Winddancer schreef:
- @Bo; haha, is goed hoor x3 Ik moet toch ook nog Never, Red en Pearly bijposten en dan nog op een ander forum dus komt wel goe (a)
hahaha, dat doet me eraan denken dat ik nog op pj es moet gaan posten (a) |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 sep 2016 - 14:16 | |
| Bo: Een Thunderclan kitten die volbloed Bloodclan is. Geboren toen de Bc de Tc had overgenomen maar achtergelaten door de ouders toen de Tc hun clan weer terug nam.
Ik ga dood om Never's sig tho & wil een topic op pj
Bunbun wil je een topic met alleen Pearly & Chime? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 sep 2016 - 14:19 | |
| Ah dat klinkt wel heel interessant en zeker iets leuks om in Tc te gooien! Maar ik zou nie weten of dat mag, dat zou je ff aan het team moeten vragen ^^
Ja mooi he, heeft Bo voor me gemaakt <3 && vind ik goed, stiekem wil je wel een topic met dearmat mattzels aka banaantje <3 |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 sep 2016 - 14:19 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 sep 2016 - 14:21 | |
| Hai Julia, hoe gaat ie? c: |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 sep 2016 - 14:22 | |
| Hello! Wat bedoelen ze met ''af''? Gewoon een vraagje, ik kom het overal tegen. |
|
| |
Bunny 359 Actief "To a predator, fear is weakness."
| CAT'S PROFILEAge: Faded away in endless nothingnessGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 sep 2016 - 14:25 | |
| @Anouk; sure, maak maar ^^ @Inge; 'as f*ck' |
|
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 sep 2016 - 14:25 | |
| |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 10 sep 2016 - 14:26 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |