|
|
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 sep 2016 - 7:21 | |
| Ik kom pas net kijken met vriendjes, het word bij mij nooit serieus . Goedemorgen! |
|
| |
Cynthia 273 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 43 moonsGender: She-cat ♀Rank: Tunneler (Senior warrior) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 sep 2016 - 7:29 | |
| Goedemorgen, voor zover het een goede morgen isxD, ga maar weer terug naar huis, zoveel college heb ik namelijk niet en wie weet hoe laat ik in Enschede zal zijn... Kan ik teinste weer gaan slapenxD
En ik wordt volgende maand 21, heb geen relatie, maar ik kan ook niet zeggen dat ik er geen interesse voor heb. Ben tenslotte afgelopen zomer met een jongen naar de apenheyl geweest en het was zeker gezellig. |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 sep 2016 - 7:48 | |
| Goodmorning ^^ Ik voel mij oud als jullie zo praten XD Ik woon alweer meer dan een jaar met mijn vriend samen, haha |
|
| |
635 Actief The scariest monsters are the one that lurk within our souls
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 sep 2016 - 7:49 | |
| Hallo! (: Ik mis het hier te erg ;-; |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 sep 2016 - 7:49 | |
| *Duikt boven op Nyn* zo en nu kun je ook niet meer weg (a) Hai dear :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 sep 2016 - 7:57 | |
| Ja maar, ik moet zometeen ook nog naar school D:
Heeey <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 sep 2016 - 7:59 | |
| Dan klim ik in je rugzak :p |
|
| |
Cynthia 737 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 116 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Elder (ex-medicine cat) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 sep 2016 - 8:32 | |
| Terug thuis, door de koude lucht buiten heb ik geen slaap meer, dus ga maar postenxD |
|
| |
❖ Loïs 426 Actief ❖ A desert flower? More like a desert cobra!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 sep 2016 - 8:33 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 sep 2016 - 8:47 | |
| @Julia; good luck xD
HAAAY LOLO <33
& UITVAL WHOOOOOOOO |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 sep 2016 - 8:50 | |
| Ook hai Cynthia en Lolo :3 !
Ooh en Nyn je moet Muta dan ook nog eventjes actief melden (a) |
|
| |
»Quinty« 71 Actief To fear death is a choice
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 sep 2016 - 9:11 | |
| 2 dagen op school en de eerste breakdown is een feit. Begint weer lekker -sigh- |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 sep 2016 - 9:16 | |
| good morning friends |
|
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 sep 2016 - 10:01 | |
| Goeiemorgen! Vandaag hoef ik pas om 3 uur op college te zijn Zonet met de hondjes uit geweest en nu even chillen. |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 sep 2016 - 10:27 | |
| Zijn er nog mensen hier die naar First Look gaan? Want anders kunnen we wel een kleine WC meet daar doen B) |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 sep 2016 - 10:28 | |
| - Ik neem school heel serieus :
Gavialen hebben lange bekken, ze zijn cool. Alligators en kaaimannen zijn groot Echte krokodillen zijn echt dus de beste. End of the story.
Ze houden van water, mijn katten niet. Als ze jong zijn, zijn ze klein. Dan groeien ze uit tot beesten recht uit hel, maar dan uit het water. Ze hebben examens in boomstam zijn. Boomstammen leren krokodillen te zijn. Hun kindjes heten Boomdillen of Krokostammen. Ze zijn onschuldig, meestal... Krokodillen hebben sterke kaken, om dicht te kunnen klappen. Niet voor openen, dat is stom vinden ze. Krokodillen zijn lui, als ze niks hoeven te doen, doen ze niks. Soms oefenen ze dan voor hun boomstamexamen.
|
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 sep 2016 - 10:49 | |
| zo he toen waren er alweer 2 uur voorbij gevlogen. Nog 6 uur te gaan met een verjaardag en lange lunchpauze ik ben wel blij |
|
| |
Juul ♛ 134 Afwezig I’d like to see things your way, but I’m not sure if I can stick my head that far up my ass.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 sep 2016 - 11:20 | |
| - Lynxfang schreef:
- Ik neem school heel serieus :
Gavialen hebben lange bekken, ze zijn cool. Alligators en kaaimannen zijn groot Echte krokodillen zijn echt dus de beste. End of the story.
Ze houden van water, mijn katten niet. Als ze jong zijn, zijn ze klein. Dan groeien ze uit tot beesten recht uit hel, maar dan uit het water. Ze hebben examens in boomstam zijn. Boomstammen leren krokodillen te zijn. Hun kindjes heten Boomdillen of Krokostammen. Ze zijn onschuldig, meestal... Krokodillen hebben sterke kaken, om dicht te kunnen klappen. Niet voor openen, dat is stom vinden ze. Krokodillen zijn lui, als ze niks hoeven te doen, doen ze niks. Soms oefenen ze dan voor hun boomstamexamen.
Ik had je zo een 10 gegeven. Goedemorgen guys! |
|
| |
Yanthe 391 Actief Just keep swimming, just keep swimming.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 sep 2016 - 12:28 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 sep 2016 - 12:53 | |
| - Volepaw schreef:
- Ik zag Nynke?!
*kijkt op, zwaait* hehehe |
|