|
|
Cynthia 313 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 sep 2016 - 19:10 | |
| Je weet dat je kat oud is als je in de post moet zetten dat deze warrior is geworden onder TallstarxD |
|
| |
Bunny 275 Actief "Take this pencil and draw a circle, not a heart, because a heart can be broken but a circle never ends."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 sep 2016 - 19:13 | |
| Wauw, dat moet lang geleden zijn. Weetje, nog niet lang geleden was ik ouwe posts aan het doorspitten van een acocunt waar ik graag de naam van wou (Redrose) en toen kwam ik bij Eagleheart en toen zag ik ouwe vader-dochter topics van toen Icecloud nog Icepaw werd enzo! Ik heb wel der geboortetopic niet gevonden, hehe xD |
|
| |
Cynthia 313 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 sep 2016 - 19:17 | |
| Haar geboortetopic staat wel ergens, waarschijnlijk één van de eerste topics in de windclan nurseryxD, maar die topics met Eagleheart zijn echt oude topicsxD |
|
| |
Bunny 275 Actief "Take this pencil and draw a circle, not a heart, because a heart can be broken but a circle never ends."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 sep 2016 - 19:18 | |
| Ja, het is echt cool om te zien hoeveel je schrijfstijl is verandert over de jaren! En leuk, nu ga ik bij de ouwe topics in de nursery gaan zoeken haha >D edit; ik heb 'm gevonden! Letterlijk het eerste topic in de windclan nursery xD https://www.warriorcatsnl.com/t379-de-droom |
|
| |
Cynthia 313 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 sep 2016 - 19:22 | |
| Haha, er is wel veel verandert ja, bij mijn oudste posts zul je namelijk het gebruik van voegwoorden missenxD
Ik had trouwens geen idee dat het de eerste wasxD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 sep 2016 - 19:24 | |
| Eigenlijk is het wel jammer dat White nooit in de RPG geboren is, dan had het een keten kunnen zijn; Icecloud - Whitelion - White's millioenen kits allemaal in de RPG geboren xD |
|
| |
Cynthia 313 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 sep 2016 - 19:25 | |
| White heeft ook gewoon veel kitsxD, dus daar kan het vast wel ergens voortgezet worden |
|
| |
Sean 296 Actief I may be as pretty as an angel, but I sure as hell ain't one.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 sep 2016 - 19:30 | |
| - Butterstar schreef:
- yesss Outrage moet reageren op mamas dood xd
Out is een beetje boos op mama <3 |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 sep 2016 - 19:30 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 sep 2016 - 19:34 | |
| True. Ik geloof dat Chainreaction kits had maar ik denk dat het geboortetopic stilgevallen was ofzo? Dus eigenlijk is Ice al grootmoeder. Sowieso word ze grootmoeder met die nieuwe kittensearch van Ocean c: |
|
| |
Cynthia 313 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 sep 2016 - 19:36 | |
| Volgens mij was dat wel zo ja, alleen geen idee wat daar mee is gebeurd idd en dat is wel waar en dan zou ze juist al overgrootmoeder zijnxD en door Ocean wordt het anders gewoon doorgezet. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 sep 2016 - 19:37 | |
| -kuch- dat bedoelde ik. Ik ben altijd zo verward met die familierelaties enzo pff xD |
|
| |
Sean 296 Actief I may be as pretty as an angel, but I sure as hell ain't one.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 sep 2016 - 19:51 | |
| - Neverland schreef:
- True. Ik geloof dat Chainreaction kits had maar ik denk dat het geboortetopic stilgevallen was ofzo? Dus eigenlijk is Ice al grootmoeder. Sowieso word ze grootmoeder met die nieuwe kittensearch van Ocean c:
HAHA Ja chain's geboortetopic is stilgevallen, jammer genoeg, en het was er ook maar na een jaar dat we gekozen hadden (a) Ik zou zeggen, ik kan iets doen met Tiger, maar ik heb echt geen inspi meer met der, jammer genoeg :") |
|
| |
»Quinty« 71 Actief To fear death is a choice
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 sep 2016 - 20:02 | |
| Ik zit met het probleem dat ik film wil kijken, maar dat mijn lievelings LCS team vanavond speelt ;-; En ik moet morgen vroeg op, so I cant do both.
Well, I can, but idk xD |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 sep 2016 - 20:27 | |
| |
|
| |
Nyn 16 Actief Woo-hoo-hoo-hoo!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 sep 2016 - 20:33 | |
| |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 sep 2016 - 20:55 | |
| Heya! ^^
Ik moet een stoppen met naar emotionele liedjes luisteren, dan ga ik veels te veel emotie in mn posts stoppen terwijl dat helemaal niet nodig is :') |
|
| |
Sanne 136 Actief Hold fast to dreams for if dreams die, life is a broken-winged bird that cannot fly
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 sep 2016 - 21:04 | |
| |
|
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 sep 2016 - 21:40 | |
| |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 sep 2016 - 21:42 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|