|
|
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 sep 2016 - 13:28 | |
| - Zuko schreef:
- Fairfaith schreef:
- Zuko schreef:
- Altijd als je ergens over klaagt komt het toch nog binnen! ;D Echt letterlijk op de laatste anderhalve minuut toch nog de mail binnen gekregen! Iedereen, verwelkom m'n laatste account (hopelijk xD), Zuko!
Ik wilde graag 'n kat van de 4 Clans, de BloodClan én één Rogue hebben en dat is bij deze gelukt ^^ ZUKO. Foxdung. net nu ik weer into atla begin te raken verdomme nu kom ik in de verleiding.. Waar kom je voor in de verleiding? xD
Hij heeft wel niet het karakter van Zuko van Legend of Aang tho c: Voor een last airbender katje. >:v aka mn problematic fav toph |
|
| |
Yanthe 391 Actief Just keep swimming, just keep swimming.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 sep 2016 - 13:30 | |
| Ik heb recent atla helemaal gezien. Ben nu bezig met Korra d'r deel x'D |
|
| |
Els 366 Actief I had a purpose then, pursing the path to catalyze our dream
But it’s a winding road, where you stumble and sway your way amongst the crowd
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 sep 2016 - 13:40 | |
| Korra heb ik geprobeerd maar vond ik niet zo heel erg leuk, dus ben daarmee gestopt. Denk ook omdat last airbender bij iedereen wel nostalgische gevoelens oproept haha. |
|
| |
❖ Loïs 426 Actief ❖ A desert flower? More like a desert cobra!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 sep 2016 - 13:48 | |
| |
|
| |
Freedje 225 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 sep 2016 - 13:51 | |
| - Fairfaith schreef:
- Zuko schreef:
- Fairfaith schreef:
- Zuko schreef:
- Altijd als je ergens over klaagt komt het toch nog binnen! ;D Echt letterlijk op de laatste anderhalve minuut toch nog de mail binnen gekregen! Iedereen, verwelkom m'n laatste account (hopelijk xD), Zuko!
Ik wilde graag 'n kat van de 4 Clans, de BloodClan én één Rogue hebben en dat is bij deze gelukt ^^ ZUKO. Foxdung. net nu ik weer into atla begin te raken verdomme nu kom ik in de verleiding.. Waar kom je voor in de verleiding? xD
Hij heeft wel niet het karakter van Zuko van Legend of Aang tho c: Voor een last airbender katje. >:v aka mn problematic fav toph
Je kunt je volgende kat Azula noemen en dan is dat de verloren zuster van Zuko (is ze opeens BC of Rogue geworden). Of je noemt een RC-cat een bepaalde naam die je leuk vindt en dan is ze familie van Zuko yaaaay Dat gezegd hebbende vind ik het geen probleem als iemand zich geroepen voelt om de vader, moeder, broer of zus van Zuko te spelen? c: |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 sep 2016 - 13:53 | |
| Ik heb Sinclaw die is op Azula gebasseerd -fangirl momentje- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 sep 2016 - 13:53 | |
| - Heavepaw schreef:
- HEY JUUL!! <3
HEY BABE ♥ @Freed: Ik mag van mezelf helaas niet impulsief katjes meer aanmaken. |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 sep 2016 - 13:55 | |
| oh en toch wil je dat ik impulsief een dream maak he pff |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 sep 2016 - 13:55 | |
| - Butterstar schreef:
- oh en toch wil je dat ik impulsief een dream maak he pff
ja want jij houdt van mij ♥ waarom zijn katten zoals Lion zo moeilijk te vinden op plaatjes jeetjeminee. |
|
| |
Freedje 225 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 sep 2016 - 13:56 | |
| KlikjeIedereen krijgt koekjes als ze naar dit topic gaan xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 sep 2016 - 14:18 | |
| Lion is ook weer up-to-date. |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 sep 2016 - 14:30 | |
| |
|
| |
Freedje 225 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 sep 2016 - 15:02 | |
| - Hellhound schreef:
- Granny Fee *stares*
Jaaaaaa? *liefste gezichtje ooit* |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 sep 2016 - 15:03 | |
| Mijn eerste dag was top. Al kreeg ik t nie voor elkaar me in te schrijven voor predictive modelling op maandag en dus geen vrijdag vrij heb ;-; Mja, wel goed gevoel om iedereen weer te zien. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 sep 2016 - 15:17 | |
| tis wel Foxdung dat je dan niet vrij bent Dx mweh ik loop zo'n 2 uur voor op mn werk :') |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 sep 2016 - 15:28 | |
| Ja best wel ;-; Want k heb donderdag vrij en nou kan ik donderdag nie naar huis voor lang weekend ;-; |
|
| |
Jacqueline 636 Actief look what you've done
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 sep 2016 - 16:19 | |
| - Zuko schreef:
- Fairfaith schreef:
- Zuko schreef:
- Fairfaith schreef:
- Zuko schreef:
Hij heeft wel niet het karakter van Zuko van Legend of Aang tho c: Voor een last airbender katje. >:v aka mn problematic fav toph
Je kunt je volgende kat Azula noemen en dan is dat de verloren zuster van Zuko (is ze opeens BC of Rogue geworden). Of je noemt een RC-cat een bepaalde naam die je leuk vindt en dan is ze familie van Zuko yaaaay
Dat gezegd hebbende vind ik het geen probleem als iemand zich geroepen voelt om de vader, moeder, broer of zus van Zuko te spelen? c: MEEEE XD IK HAD ALTIJD EEN CRUSH OP ZUKO BIJ ATLA |
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 sep 2016 - 16:45 | |
| Ik mocht geen avatar kijken |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 sep 2016 - 16:47 | |
| Pfoeh, ben net terug van school omdat we op maandag een stom achtste uur hebben nu :c Also, Zuko <33 Wist je dat Whitelion op Zuko gebaseerd was omdat Snowbird op Azula gebaseerd was en een broer zocht die op Zuko gebaseerd was? :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 5 sep 2016 - 16:48 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|