|
|
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 sep 2016 - 22:26 | |
| - Waspsting schreef:
- Routpaw schreef:
- Goedenavond! c:
Ben ik de enige die het echt heerlijk vind als het regent buiten? Het geluid maakt me altijd zo rustig Nee ik ook omg heerlijk Soms zelfs als ik erdoor heen loop En ik HOUU van onweer echt <3333 Ja snap je!! Zo heerlijk, vooral gaaf als er dan sterke wind is en je de bomen echt hoort ruizen en je al die flitsen ziet <3 Dan lekker binnen zitten met een kop thee en een dekentje, kan niet beter @Yanthe: Heya! c: |
|
| |
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
| CAT'S PROFILEAge: ❝101 Moons ❞Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 sep 2016 - 22:29 | |
| - Routpaw schreef:
- Waspsting schreef:
- Routpaw schreef:
- Goedenavond! c:
Ben ik de enige die het echt heerlijk vind als het regent buiten? Het geluid maakt me altijd zo rustig Nee ik ook omg heerlijk Soms zelfs als ik erdoor heen loop En ik HOUU van onweer echt <3333 Ja snap je!! Zo heerlijk, vooral gaaf als er dan sterke wind is en je de bomen echt hoort ruizen en je al die flitsen ziet <3 Dan lekker binnen zitten met een kop thee en een dekentje, kan niet beter
@Yanthe: Heya! c: precies dat omg!! ik heb zooooveel zin in de herfst <33 |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 sep 2016 - 22:31 | |
| |
|
| |
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 sep 2016 - 22:32 | |
| - Lizardpath schreef:
- Ola c:
In de herfst? xD Ja!!! Onweer, regen, mooie kleuren, warme kleren, warme chocolademelk <33 |
|
| |
The fairest of all stars
| |
| - Waspsting schreef:
- Routpaw schreef:
- Waspsting schreef:
- Routpaw schreef:
- Goedenavond! c:
Ben ik de enige die het echt heerlijk vind als het regent buiten? Het geluid maakt me altijd zo rustig Nee ik ook omg heerlijk Soms zelfs als ik erdoor heen loop En ik HOUU van onweer echt <3333 Ja snap je!! Zo heerlijk, vooral gaaf als er dan sterke wind is en je de bomen echt hoort ruizen en je al die flitsen ziet <3 Dan lekker binnen zitten met een kop thee en een dekentje, kan niet beter
@Yanthe: Heya! c: precies dat omg!! ik heb zooooveel zin in de herfst <33 Jaaa de herfststormen zijn heerlijk! Beetje eng als je de volgende dag soms hele bomen ziet liggen op fietspaden tho xD Ik blijf de hele tijd Wapssting lezen oeps |
|
| |
Dani 26 Actief "I can’t live like a dog when I’m born to be a tiger"
| |
| @Yanthe, Heyheey c: @Lolo, Yeee wi-fi
Hmmm herfst begint 21 september officieel. Nog heeeel ff. Ik hou juist heel veel van zomer. :c |
|
| |
Yanthe 391 Actief Just keep swimming, just keep swimming.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 sep 2016 - 23:21 | |
| Nog iemand een topic met Vole? c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 sep 2016 - 23:22 | |
| - Routpaw schreef:
- Waspsting schreef:
- Routpaw schreef:
- Waspsting schreef:
- Routpaw schreef:
- Goedenavond! c:
@Yanthe: Heya! c: precies dat omg!! ik heb zooooveel zin in de herfst <33 Jaaa de herfststormen zijn heerlijk! Beetje eng als je de volgende dag soms hele bomen ziet liggen op fietspaden tho xD
Ik blijf de hele tijd Wapssting lezen oeps omg dat heb ik nog nooit gehad xD foei!!! it's WaSpsting not WapSsting! (harry potter reference? i think so) |
|
| |
Yanthe 391 Actief Just keep swimming, just keep swimming.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 sep 2016 - 23:23 | |
| LOLO, wil je een topic Wasp x Vole?
|
|
| |
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 sep 2016 - 23:29 | |
| - Waspsting schreef:
- Routpaw schreef:
- Waspsting schreef:
- Routpaw schreef:
- Waspsting schreef:
- Routpaw schreef:
- Goedenavond! c:
@Yanthe: Heya! c: precies dat omg!! ik heb zooooveel zin in de herfst <33 Jaaa de herfststormen zijn heerlijk! Beetje eng als je de volgende dag soms hele bomen ziet liggen op fietspaden tho xD
Ik blijf de hele tijd Wapssting lezen oeps omg dat heb ik nog nooit gehad xD
foei!!! it's WaSpsting not WapSsting! (harry potter reference? i think so) xD ik heb laatst een harry potter marathon gedaan met vrienden, 20 uur aan films achter elkaar yaaas @Yanthe; eentje met Routpaw of Wolkit? ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 sep 2016 - 23:32 | |
| - Volepaw schreef:
- LOLO, wil je een topic Wasp x Vole?
is goeee maak jij 'm aan? ik moet nog op een aantal dingen posten (a) |
|
| |
Luca 1091 Actief “Spread your arms and always trust your cape.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 sep 2016 - 23:34 | |
| @Kip, eentje Walnut x Rout? @Lolo, eentje Wasp x Venom?
Als jullie tijd hebben tho xD |
|
| |
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 sep 2016 - 23:36 | |
| @Hierboven; Ja hoor, lijkt me leuk! <3 zou jij hem willen maken misschien dan? |
|
| |
Luca 1091 Actief “Spread your arms and always trust your cape.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 sep 2016 - 23:36 | |
| |
|
| |
Cynthia 737 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 116 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Elder (ex-medicine cat) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 sep 2016 - 23:40 | |
| Ik wil ook nog wel een topic met iemand, kunt kiezen uit: Maskheart, Winterbird, Sootpaw - TC Pantherpaw, Icecloud, Harekit(is nog wel maar een paar dagen oud) - WC Larksong - RC |
|
| |
Paprikachips 26 Actief Oh, happy day!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 sep 2016 - 0:23 | |
| Hello everybody
Ik ben bij mijn babysit kindjes <3 |
|
| |
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 sep 2016 - 0:27 | |
| Overal bijgepost met Routpaw TwT Ik ga maar gewoon toegeven aan de slaap, welterusten iedereen! |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 sep 2016 - 0:41 | |
| Lolo, kzal morgen aanmaken.
Kip, is goed. Kan jij hier een topic voor aanmaken? (als je tijd hebt) |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 sep 2016 - 2:27 | |
| Hello~
Wacht, het is 2 uur niemand is wss meer online |
|