We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Iedereen heeft hier eerste schooldagen en ik heb al huiswerk van de twee dagen die ik al achter de rug heb :') het vijfde is niet fun xD
Mijn school is twee weken gelden begonnen, en we hebben een 70 minuten rooster. Ik moet al huilen aan mijn verzameling huiswerk die ik nog niet heb gemaakt xD
Same bunny ;-; We moeten ons voorstellen in het frans en in het engels, engels oké, frans... schrijf mijn grafschrift al xD
Je m'appelle Marinette, Une fille comme les autres. Mais quand le destin me choisit pour lutter contre les forces du mal, Je deviens Miraculous Ladybug !
Same bunny ;-; We moeten ons voorstellen in het frans en in het engels, engels oké, frans... schrijf mijn grafschrift al xD
Je m'appelle Marinette, Une fille comme les autres. Mais quand le destin me choisit pour lutter contre les forces du mal, Je deviens Miraculous Ladybug !
Praat niet over Frans, daar was ik slecht inxD, ik heb het dan ook maar 3 jaar gehad. Maar ik begin ook morgen pas weer op de uni, maar begin wel meteen met vectoranalyse wat een hel schijnt te zijnD:
Heavespark
Member
❖ Loïs 426 Actief ❖ A desert flower? More like a desert cobra!
Voorstellen in het Frans valt nog goed mee, toch? Hebben we echt al 6 jaar na elkaar moeten doen xD Duits, daarentegen.. Pff, blij dat ik dat niet meer heb :')
Hoewel ik denk dat het gevecht wel door zou kunnen gaan, zelfs als hij het verteld, omdat Riverclan wraak neemt op windclan omdat ze hun aanvielen en niet zozeer omdat white zogezegd vermoord is door een riverclanner, toch? :')
Butterstar
StarClan
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Ik denk dat butter t gaat vragen. ''Heeft een riverclanner je vermoord'' als hij daar nee op antwoord gaat de fight gwn door uit wraak. Maar als t dr uit komt dat t zelfmoord is zou butter met ever gaan spreken.