|
|
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 18:49 | |
| - Rousepaw schreef:
- "Ik heb drie vragen." Constateerde Rousepaw waarna ze een stapje naar achter zette om de afstand tussen de twee wat beter te bewaren. "Vraag één. Hoe heet je eigenlijk? Vraag twee. Zijn alle Windclanners zo onzeker? Vraag drie. Kun je me de weg uit het gebied laten zien?"
- Butterpaw schreef:
- Dit bewees maar weer eens hoe dom WindClanners wel niet konden zijn.
- Futuresong schreef:
- "Dat hoop ik voor jullie." Antwoordde ze op zijn woorden. "Want jullie zijn blijkbaar niet slim genoeg om op jullie apprentices te letten." Bromde ze erachter aan. Het was lang geleden geweest en op dit moment zaten zij fout.
Awh kijk nou hoe goed Routpaw het image van Windclan hoog houd <33 |
|
| |
Luca 1091 Actief “Spread your arms and always trust your cape.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 18:57 | |
| - Routpaw schreef:
- Rousepaw schreef:
- "Ik heb drie vragen." Constateerde Rousepaw waarna ze een stapje naar achter zette om de afstand tussen de twee wat beter te bewaren. "Vraag één. Hoe heet je eigenlijk? Vraag twee. Zijn alle Windclanners zo onzeker? Vraag drie. Kun je me de weg uit het gebied laten zien?"
- Butterpaw schreef:
- Futuresong schreef:
- "Dat hoop ik voor jullie." Antwoordde ze op zijn woorden. "Want jullie zijn blijkbaar niet slim genoeg om op jullie apprentices te letten." Bromde ze erachter aan. Het was lang geleden geweest en op dit moment zaten zij fout.
Awh kijk nou hoe goed Routpaw het image van Windclan hoog houd <33 *Slow clap* |
|
| |
Freedje 652 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 19:31 | |
| - Firedance schreef:
- Crowfur schreef:
- Nightthorn schreef:
- Crowfur schreef:
- Nightthorn schreef:
- KIJK HOE CUTE DEZE KAT IS <3 (Zegt de kattenhater, *hum*)
- Spoiler:
Kattenhater? Wut? Hekel aan de echt bestaande katten ja. Als kitten zijn ze nog cute, maar dan worden ze volwassen en brr. Gaan ze hun behoefte in onze tuin doen. (Ugh, sinds onze hond is overleden raken ze nog brutaler, tss) En ooit wilde ik een kat wegjagen daarom maar ze ging niet en toen wilde ik kat oppakken (shht, jong en naïef en geen hond in de buurt) en toen krabde die.
En dan nog de kattenmensen, brrr. Ok, niks persoonlijks maar gewoon... die sterotype vervelende oude vrouwen. "HONDEN MOGEN NIET LOSLOPEN, ZOMETEEN BIJTEN ZE IEMAND. En ja logisch dat er belasting moet worden betaald voor honden, hun poep ligt overal! Ze mogen niet in mijn tuin poepen!" "Oh, maar mijn kat mag wel loslopen en je mag de slome hond die geen bal doet er niet achteraan sturen als die ook werkelijk zen behoefte in je tuin doet. En ook geen emmer water eroverheen. En nee zelf doe ik er ook niks aan als iemand t vraagt! Gekrabd en aangevallen? Vast je eigen schuld!"
Brrrrr. Nee, dat soortv kattenmensen geven mij nog de grootste hekel aan katten. Vroeger eigk nog niet. Toen mishandelde ik die katten echt. Ik tilde ze op om in de graafschepding van men speelgoed tractor te zetten (zo eentje waarin je met trappen zelf in kon rijden) en probeerde dan met ze te rijden. En dat deed ik heel vaak. En als de kat probeerde te vluchten pakte ik em weer op en zette hem erin.
Ja, kattenhater en ex-kattenmishandelaar. En dat zit op deze Warrior Cats Site. Ik kan je vanaf nu niet meer serieus nemen ben ik bang Waarom een katten site? De logica ontgaat me. +1000!!! #Kip: Omg, Butter lijkt echt zo op z'n moeder |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 19:33 | |
| - Walnutdrop schreef:
- Routpaw schreef:
- Rousepaw schreef:
- Butterpaw schreef:
- Futuresong schreef:
Awh kijk nou hoe goed Routpaw het image van Windclan hoog houd <33 *Slow clap* *quietstep crying in the distance* |
|
| |
Freedje 652 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 19:33 | |
| - Quietstep schreef:
- Walnutdrop schreef:
- Routpaw schreef:
- Rousepaw schreef:
- Butterpaw schreef:
- Futuresong schreef:
Awh kijk nou hoe goed Routpaw het image van Windclan hoog houd <33 *Slow clap* *quietstep crying in the distance* *Crowfur looking mad af at Routpaw* |
|
| |
Melissa 91 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 20:44 | |
| Ik ben echt vreselijk moe van mijn eerste schoolweek. Ik zal vandaag waarschijnlijk ook even niet posten, dat komt in morgen wel c: |
|
| |
Freedje 652 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 21:06 | |
| Kom ik de kamer binnen om hallo te zeggen tegen mijn oma, heeft ze zo'n wit gezichtsmasker op waardoor ze op Jason Voorhees lijkt. Ik schrok me dood ;_; |
|
| |
~ Moo Moo 236 Actief I'm the Poision in your Bones, my Love is your Disease,
I won't Let it Set you Free, Til I Break You
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 21:11 | |
| - Crowfur schreef:
- Firedance schreef:
- Crowfur schreef:
- Nightthorn schreef:
- Crowfur schreef:
- Nightthorn schreef:
- Spoiler:
Kattenhater? Wut? Hekel aan de echt bestaande katten ja. Als kitten zijn ze nog cute, maar dan worden ze volwassen en brr. Gaan ze hun behoefte in onze tuin doen. (Ugh, sinds onze hond is overleden raken ze nog brutaler, tss) En ooit wilde ik een kat wegjagen daarom maar ze ging niet en toen wilde ik kat oppakken (shht, jong en naïef en geen hond in de buurt) en toen krabde die.
En dan nog de kattenmensen, brrr. Ok, niks persoonlijks maar gewoon... die sterotype vervelende oude vrouwen. "HONDEN MOGEN NIET LOSLOPEN, ZOMETEEN BIJTEN ZE IEMAND. En ja logisch dat er belasting moet worden betaald voor honden, hun poep ligt overal! Ze mogen niet in mijn tuin poepen!" "Oh, maar mijn kat mag wel loslopen en je mag de slome hond die geen bal doet er niet achteraan sturen als die ook werkelijk zen behoefte in je tuin doet. En ook geen emmer water eroverheen. En nee zelf doe ik er ook niks aan als iemand t vraagt! Gekrabd en aangevallen? Vast je eigen schuld!"
Brrrrr. Nee, dat soortv kattenmensen geven mij nog de grootste hekel aan katten. Vroeger eigk nog niet. Toen mishandelde ik die katten echt. Ik tilde ze op om in de graafschepding van men speelgoed tractor te zetten (zo eentje waarin je met trappen zelf in kon rijden) en probeerde dan met ze te rijden. En dat deed ik heel vaak. En als de kat probeerde te vluchten pakte ik em weer op en zette hem erin.
Ja, kattenhater en ex-kattenmishandelaar. En dat zit op deze Warrior Cats Site. Ik kan je vanaf nu niet meer serieus nemen ben ik bang Waarom een katten site? De logica ontgaat me. +1000!!! Gelukkig hoefde niemand mij serieus te nemen, want ik ben niet altijd super serieus :') Ik nam een kattensite omdat dit fictie katten zijn en rpg over Warrior Cats. En Warrior Cats zijn ook fictie katten. En die beesten doen mij niks want hey, fantasie ofzo. En die hebben dus geen vervelende baasjes want die vervelende mensen die vinden dat honden alle schuld van de wereld op zich nemen en altijd met kettingen vast moeten liggen en katten heilig zijn en iedereen mogen krabben wie ze willen... Geloof t of niet, maar als die mensen mij niet hadden aangesproken opdat ik mijn hond met zijn riem in de bek naast me liet lopen (hij was altijd zo trots op zichzelf als hij dit deed) had ik katten een stuk meer gemogen :') (En voor de duidelijkheid, die katten mishandelde ik om er mee te spelen, ik kwam er jaren later pas achter hoe gemeen ik altijd tegen hun was) Iedereen heeft zijn eigen mening natuurlijk, maar die hekel van katten is er niet vanzelf in gekomen |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 21:14 | |
| Freedje het is wel ook deels jouw schuld dat Rouse zo over Windclanners denkt hoor X"D
De NS mag me niet en ik kreeg drie uur extra reistijd dus posten zit er voor vandaag niet meer in >.<
Is het normaal dat je op 3 dagen tijd 3 treinen hebt die niet meer rijden ofzo |
|
| |
Cynthia 737 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 116 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Elder (ex-medicine cat) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 21:16 | |
| Welkom bij het reizen met de NSxD |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 21:17 | |
| - Hellhound schreef:
- Freedje het is wel ook deels jouw schuld dat Rouse zo over Windclanners denkt hoor X"D
De NS mag me niet en ik kreeg drie uur extra reistijd dus posten zit er voor vandaag niet meer in >.<
Is het normaal dat je op 3 dagen tijd 3 treinen hebt die niet meer rijden ofzo Bij de NS is dat vrij normaal c': Ik heb nog nooit met de NS gereden dat er geen vertraging was of dat er geen trein meer reed :I |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 21:21 | |
| - Nightthorn schreef:
- Crowfur schreef:
- Firedance schreef:
- Crowfur schreef:
- Nightthorn schreef:
- Crowfur schreef:
- Nightthorn schreef:
- Spoiler:
Ja, kattenhater en ex-kattenmishandelaar. En dat zit op deze Warrior Cats Site. Ik kan je vanaf nu niet meer serieus nemen ben ik bang Waarom een katten site? De logica ontgaat me. +1000!!! Gelukkig hoefde niemand mij serieus te nemen, want ik ben niet altijd super serieus :')
Ik nam een kattensite omdat dit fictie katten zijn en rpg over Warrior Cats. En Warrior Cats zijn ook fictie katten. En die beesten doen mij niks want hey, fantasie ofzo.
En die hebben dus geen vervelende baasjes want die vervelende mensen die vinden dat honden alle schuld van de wereld op zich nemen en altijd met kettingen vast moeten liggen en katten heilig zijn en iedereen mogen krabben wie ze willen... Geloof t of niet, maar als die mensen mij niet hadden aangesproken opdat ik mijn hond met zijn riem in de bek naast me liet lopen (hij was altijd zo trots op zichzelf als hij dit deed) had ik katten een stuk meer gemogen :')
(En voor de duidelijkheid, die katten mishandelde ik om er mee te spelen, ik kwam er jaren later pas achter hoe gemeen ik altijd tegen hun was)
Iedereen heeft zijn eigen mening natuurlijk, maar die hekel van katten is er niet vanzelf in gekomen Je zegt zelf dat het de baasjes zijn tho en niet de katten zelf. Zelfde geldt voor idioten die van die vechthonden nemen en ze niet goed opvoeden waardoor ze andere honden aanvliegen. De kat of de hond kan er weinig aan doen wat zn baas over m besluit. |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 21:37 | |
| - Firedance schreef:
- Nightthorn schreef:
- Crowfur schreef:
- Firedance schreef:
- Crowfur schreef:
- Nightthorn schreef:
- Crowfur schreef:
- Nightthorn schreef:
- Spoiler:
Ja, kattenhater en ex-kattenmishandelaar. En dat zit op deze Warrior Cats Site. Ik kan je vanaf nu niet meer serieus nemen ben ik bang Waarom een katten site? De logica ontgaat me. +1000!!! Gelukkig hoefde niemand mij serieus te nemen, want ik ben niet altijd super serieus :')
Ik nam een kattensite omdat dit fictie katten zijn en rpg over Warrior Cats. En Warrior Cats zijn ook fictie katten. En die beesten doen mij niks want hey, fantasie ofzo.
En die hebben dus geen vervelende baasjes want die vervelende mensen die vinden dat honden alle schuld van de wereld op zich nemen en altijd met kettingen vast moeten liggen en katten heilig zijn en iedereen mogen krabben wie ze willen... Geloof t of niet, maar als die mensen mij niet hadden aangesproken opdat ik mijn hond met zijn riem in de bek naast me liet lopen (hij was altijd zo trots op zichzelf als hij dit deed) had ik katten een stuk meer gemogen :')
(En voor de duidelijkheid, die katten mishandelde ik om er mee te spelen, ik kwam er jaren later pas achter hoe gemeen ik altijd tegen hun was)
Iedereen heeft zijn eigen mening natuurlijk, maar die hekel van katten is er niet vanzelf in gekomen Je zegt zelf dat het de baasjes zijn tho en niet de katten zelf. Zelfde geldt voor idioten die van die vechthonden nemen en ze niet goed opvoeden waardoor ze andere honden aanvliegen. De kat of de hond kan er weinig aan doen wat zn baas over m besluit. Katten mishandelen? Wow dat gaat wel heel ver. Ik ben vroeger als kind gekrabd door een kat omdat ik hem aan zijn staart op wou tillen. Eigen schuld, heb er van geleerd. Vind het zo raar dat mensen honden altijd boven katten ophemelen. Is nergens voor nodig. Ja katten poepen in anderen mensen hun tuinen, dat is iets wat ik ook niet netjes vind maar daar heb je geen zicht op. Je kat binnen houden vind ik ook weer zoiets, want een hond kom ook elke dag gemiddeld 3x buiten. Vind het persoonlijk een beetje een aparte reden om een 'hekel' te hebben aan katten. Katten kiezen hun baasjes niet uit. Net als honden dat niet doen. En honden hebben ook vaak zat mensen gebeten. |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 21:56 | |
| Katten of honden beide hebben voordelen en nadelen, en je hebt honden en katten mensen maar ook mensen die een beetje van beide. En niet alleen honden worden over katten gehemeld maar ook andersom. De dieren kunnen hun baasjes niet kiezen maar de baasjes wel de manier van opvoeden. Alle standpunten zijn even "waar" en even "goed" het kan allemaal verdedigd worden maar let wel op dat het geen ruzie word ^^ |
|
| |
Melissa 91 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 22:07 | |
| Ik vind het ook niet zo fijn dat er altijd overal katten buiten loslopen. In het dorp kan je nauwelijks met een hond lopen want die katten gaan gewoon achter je aan en bedreigen je echt (met mijn uitlaathond had ik vooral veel problemen, één keer heeft een kat mij echt een hele staat lang gevolgd). Daarnaast heb ik al meerdere gezien die bijna werden aangereden en één die waarschijnlijk al aangereden was en heel vreemd rondjes aan het lopen was op een drukke weg. Gelukkig ben ik die later weer tegen gekomen en toen had hij niets. Maar ik vind het ook gewoon vreemd, honden mogen niet los op bepaalde plekken en dat is logisch maar katten mogen vervolgens wel overal komen, los en zonder toezicht. Katten binnen houden kan volgens mij ook gewoon, althans, in een filmpje van een Amerikaanse kattengedragstherapeut werd uitgelegd dat daar niets zieligs aan is zolang je het in huis maar leuk maakt.
Verder heb ik echt absoluut geen hekel aan katten ofzo, ik vind het echt prachtige dieren en sommige zijn echt heel erg lief! Maar ik zou er zelf ook niet voor kiezen. Ik hou van dieren die je echt kan trainen, waarmee je kan samenwerken en waarmee je kan wandelen. Honden passen veel beter bij mij (: |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 22:11 | |
| Dat loslopen is ergens wel logisch gezien sommige honden je arm er af kunnen bijten en een kat niet, maar ik vind dit altijd zo'n onderwerp waar mensen het toch nooit over eens zullen zijn. :'D Al moet ik zeggen dat ik vaker aangevallen ben door honden op straat en nog nooit door een kat. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 22:13 | |
| Ligt er dan ook weer aan wat voor kat je hebt als je zegt dat je een kat nie kan trainen, er niet mee kan wandelen en er niet mee kan samenwerken x'D |
|
| |
Melissa 91 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 22:29 | |
| Ik weet dat dat met sommige katten ook allemaal kan, maar het is toch anders. Katten zijn gewoon een stuk onafhankelijker en dat vind ik minder fijn. Honden zijn dat minder. Daarnaast begrijp ik honden in hun taal beter. Het is moeilijk uit te leggen, ik vind katten leuk, echt waar. Maar ik zou zelf gewoon liever een hond willen vanwege hun karakter.
En over katten die buiten loslopen zijn inderdaad veel verschillende meningen en ik weet dat het geen zin heeft om nu te gaan discuseren, dat wil ik ook niet. Zolang ik niet echt heel veel last van die katten heb vind ik het niet erg. Persoonlijk snap ik ook niet echt waarom iedereen het zo belanhrijk vind, er worden zo veel katten aangereden. Maar ik heb ook nog nooit een kat gehad, misschien begrijp ik het daarom niet c:
Laatst aangepast door Redpaw" op vr 2 sep 2016 - 22:59; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
~ Moo Moo 236 Actief I'm the Poision in your Bones, my Love is your Disease,
I won't Let it Set you Free, Til I Break You
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 22:43 | |
| Mistpaw, lees aub ff alles. Ik was Mousedung 4 jaar toen ik op t plein een kat oppakte om die in een tractor dingetje te doen.
Maar goed, ik ga alweer. Het is verdomme een mening, ik hoef daar geen commentaar op. Ik probeerde t wat beleefd te houden maar als iik met meerdere personen wordt aangevallen, daar heb ik geen zin in. |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 sep 2016 - 23:34 | |
| Aye, ik ging dus even een vriendin thuis brengen omdat ie de weg niet wist, dat ga ik dus niet meer doen :') gezellig met z'n tweeën Door Haarlem fietsen snachts is dus niet zo'n goed idee
@hierboven; ik weet dat ik niet voor anderen moet spreken, maar ik denk niet dat iemand het echt zo aanvallend bedoelde hoor! (: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|