|
|
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 12 sep 2016 - 7:29 | |
| Amberpaw het is niet de bedoeling om zo vaak achter elkaar te posten. Zelfs al is dit topic niet heel actief. Dubbelposts zijn niet toegestaan. Gelieve hier voortaan op te letten. Mvg Butterstar
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
[img][/img] juno 315 Actief Boop!
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... di 18 okt 2016 - 1:20 | |
| Waarom ben je wakker: ik ben aan t skypen Waarom zit je op WC:ik wou kijken of t nog actief was Wat ben je aan het doen: skypen Ben je moe: nah, jah idk Wil je slapen: nee Hoe laat ga je slapen: idk 3 uur ofzo [center] Lightningmoon heeft nu de bijnaam Twinkle omdat ze geheugenverliesheeft xoxo - ::
. |
|
| |
Loïs 242 Actief We want that crown
And we want it now
To be the selfish kings
Of a worthless empire
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 30 okt 2016 - 2:20 | |
| Waarom ben je wakker: Ik ben niet moe Waarom zit je op WC: Ik heb zojuist Lionpaw's geschiedenis uitgeschreven Wat ben je aan het doen: ^^ Ben je moe: Nee, nog steeds niet Wil je slapen: Eigenlijk niet, maar het moet wel en ik heb ook niets meer te doen nu :') Hoe laat ga je slapen: Ik denk nu maar is :U |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| |
| |
Kip 1108 Actief ➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips
| CAT'S PROFILEAge: ✘ 41 moons strongGender: She-cat ♀Rank: ✘ Deputy |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 27 nov 2016 - 2:55 | |
| Waarom ben je wakker: 'ik kijk nog één aflevering' Waarom zit je op WC: geen reden :') wil nog niet slapen eh Wat ben je aan het doen: ik was een serie aan het kijken en twijfel er zwaar over nog een afvlering te doen. Bovendien ga ik in weekenden nooit voor 2 slapen eig Ben je moe: absolutement niet Wil je slapen: neh Hoe laat ga je slapen: denken toch wel ergens binnekort Gods of slaughter's favorite daughter Slap Count: 08 Kill Count: 02 |
|
| |
M 1126 Actief "Chew bubble gum like a boss"
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 27 nov 2016 - 3:19 | |
| Waarom ben je wakker: Kan niet slapen :'3 Waarom zit je op WC: Geen idee Wat ben je aan het doen: Dood gaan van de pijn Ben je moe: NOPE Wil je slapen: Jaaaa... Hoe laat ga je slapen: Niet waarschijnlijk |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 4 dec 2016 - 3:39 | |
| Waarom ben je wakker: Er zit hier volk bij ons om m'n mam te helpen met iets :3 Waarom zit je op WC: omdat ik té veel meldingen krijg op fb, en dat is vervelend Wat ben je aan het doen: niks, alleen WC Ben je moe: ja, best wel Wil je slapen: nah, ik weet niet Hoe laat ga je slapen: dat weet ik nog niet |
|
| |
Marijn 162 Actief ''If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it be?''
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 11 dec 2016 - 0:33 | |
| Waarom ben je wakker: Weekend bitches Waarom zit je op WC: Om te kijken of ik nog moest posten ^^' Wat ben je aan het doen: Scrollen op tumblr en proberen niet in slaap te vallen Ben je moe: Ja Wil je slapen: Nee Hoe laat ga je slapen: Geen idee, ik hoop laat - Spoiler:
PB's naar Kittypaw!
|
|
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 11 dec 2016 - 0:34 | |
| Waarom ben je wakker: Ik was een spelletje aan het doen en er was een event en tsjah... Waarom zit je op WC: Ehh... verveling? Wat ben je aan het doen: Niks :') Ben je moe: Mehh Wil je slapen: Mehh Hoe laat ga je slapen: Idk Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew PM's graag naar Silverdew |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 11 dec 2016 - 3:54 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik niet moe ben :"3 Waarom zit je op WC: Geen idee Wat ben je aan het doen: Aan het facetimen met een vriendin ehehe Ben je moe: Nope Wil je slapen: Nope Hoe laat ga je slapen: Over uurtje ofz |
|
| |
Isis of Teddy 16 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 12 dec 2016 - 2:37 | |
| Waarom ben je wakker: geen idee Waarom zit je op WC: ook geen idee XD Wat ben je aan het doen:te veel denken, I guess? Ben je moe: jaaa Wil je slapen: Jupp Hoe laat ga je slapen: geen idee wanneer t lukt? XD |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 4 feb 2017 - 1:11 | |
| Waarom ben je wakker: i'll sleep when i'm dead Waarom zit je op WC: om te kijken of ik nog ergens moest posten Wat ben je aan het doen: naar set it off luisteren because it's awesome Ben je moe: nee ^^ Wil je slapen: nope Hoe laat ga je slapen: voor 3 uur |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... ma 6 feb 2017 - 0:05 | |
| Waarom ben je wakker: Ik weet niet :3 Waarom zit je op WC: Omdat er niemand tof online is op fb Wat ben je aan het doen: ik luister kpop (as usual xD) Ben je moe: bwa Wil je slapen: ik weet niet, ik wil gewoon liggen, maar niet slapen Hoe laat ga je slapen: ik weet niet, subiet xDD |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 2 maa 2017 - 0:20 | |
| Waarom ben je wakker: Omdat ik verslaafd ben aan de laptop en m'n mam me niet zegt dat ik moet gaan slapen :3 Waarom zit je op WC: ik ben speciaal naar hier gekomen om dit topic in te vullen, dit is namelijk fun xD Wat ben je aan het doen: Ik ben (terwijl de video die ik wou zien al 2 uur aan het laden is) kpop aan het luisteren en zoek namen van groepen en hun leden op in Hangul en schrijf het over Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: Nope c': Hoe laat ga je slapen: wanneer mam zegt dat ik moet gaan slapen xD |
|
| |
Isabelle 111 Actief What makes you different makes you dangerous.
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... do 2 maa 2017 - 1:51 | |
| Waarom ben je wakker: door het tijdsverschil Waarom zit je op WC: omdat ik nog even de website wilde checken! XD Wat ben je aan het doen: in bed liggen en berichten lezen! XD Ben je moe: nee Wil je slapen: Neh.. niet echt Hoe laat ga je slapen:over een 2 uur denk ik... Sorry als ik niet vaak online kom, ik heb het momenteel druk met school... Bedankt voor dit mooie Os'je! <3 |
|
| |
Nath 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... za 4 maa 2017 - 1:30 | |
| Waarom ben je wakker: Huiswerk maken bij mn bestie Waarom zit je op WC: Ff iets voor tussendoor, haha Wat ben je aan het doen: Nouja, afsluiten en dan nog ff film kijken #weekend Ben je moe: Niet echt Wil je slapen: Eerst horror film kijken Hoe laat ga je slapen: Over zo'n twee uren, denk ik. |
|
| |
Nath 207 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... wo 29 maa 2017 - 2:58 | |
| Waarom ben je wakker: Night work~ Waarom zit je op WC: Omdat... omdat... omdat het PRACHTIG is Wat ben je aan het doen: Afsluiten, net 4 uren lang aan geschiedenis gewerkt Ben je moe: Ja Wil je slapen: Ja Hoe laat ga je slapen: Ff tandenpoetsen en afsluiten... dus met +/- 5 minuutjes. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... zo 30 apr 2017 - 2:32 | |
| Waarom ben je wakker: ik heb net letterlijk 8 uur gechat met een Filipijnse, het was daar half 9 's morgens dus ging zij slapen :3 Waarom zit je op WC: om te kijken of er nog iemand online was, en voor dit topic xD Wat ben je aan het doen: ik luister muziek, en ik wou kdrama kijken, maar waarschijnlijk gaat het gewoon youtube worden Ben je moe: een beetje Wil je slapen: (nog) niet echt Hoe laat ga je slapen: strakjes ofzo |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Na 12 uur topic... | |
| |
|
| |
|